Olen todella kiinnostunut kyseisestä rodusta (en tiedä, osasinko kirjoittaa sitä oikein), ja olisinkin enemmän kuin kiitollinen kaikesta mahdollisesta informaatiosta liittyen tähän rotuun. Kokemuksia? Hyviä ja huonoja puolia? Ihan mitä tahansa! :) Rakastuin ensisilmäyksellä tähän suloiseen "otukseen", mutta tiedän liian vähän...
Griffon Belge Petit Brabancon
5
979
Vastaukset
- kwg.
Googlesta löytyy vaikka mitä. kaikkee mielenkiintoista em.rodusta.
- Koirakuume
Mutta mutta, olis kiva kuulla ihmisten kokemuksista ja keskustella aiheesta.
- tytteli62.
Koirakuume kirjoitti:
Mutta mutta, olis kiva kuulla ihmisten kokemuksista ja keskustella aiheesta.
kasvattajiin yhteyttä ja sinne keskustelemaan.
- koirakuume
tytteli62. kirjoitti:
kasvattajiin yhteyttä ja sinne keskustelemaan.
...täällä voi keskustella koirista, mutta taisin erehtyä...kiitos ja moi. :(
- pekka 2
"ruttunen" jo kotisivun linkin laittoikin, ja tämän linkin takaa lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001146&posting=22000000024952330
Linkit menevät sinne rotua harrastavan yhdistyksen sivuille, ja voi olla kohtuu varma "oikeista vastauksista" mm. noitten sairausten suhteen. Katso esim. se Jalostuksen tavoiteohjelma. Minusta kohtuu seikkaperäinen, ja silti asialliseen sävyyn kirjoitettu?
Tässä ketjussa näyttelee trollaus (provosointi)niin suurta osaa, että ainakaan minä en allekirjoita kaikkea tässä ketjussa esitettyä.
Rohkeasti vaan yhteyttä rodun asiantuntijoihin.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132