Silja Europalla tylyä asiakaspalvelua

Riitta&Soile

nimittäin Tax-freessä !!!

Siellä on muutama kassa,jotka ovat tosi töykeitä asiakkaille!

Eivät taida tietää,että me matkustajat maksetaan heidän palkkansa,joten ystävällisempää käytöstä luulisi saavan kassoilta!

Välillä tulee niin röyhkeitä vastauksia,kun kanta-asiakkaat kyselevät tuotteista ja vastauksien jälkeen käännetään selkää ja mennään juttelemaan ja naureskelemaan muiden kassojen luo,vaikka asiakkaita riittäisi jonoksi asti,mutta eivät nämä muutamat kassat siitä välitä,kun on muiden kassojen kanssa naureskella ja puhua jonojen aikana kännyköihin!!!

Että näin Europalla!

22

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun kanssasi

      Itse olen kokenut täysin samaa kohtelua silja europalla, joskin myös hyvää. Olin unohtanut kanta-asiakaskorttini kotiin, ja tajusin sen vasta laivalla. Kävin kysymässä infosta että voiko asialle tehdä mitään. Ei kuulemma. No kysyin tätä vielä komealta mieheltä tax freessä ja hän kertoi että kyllä hän voi näpytellä numeron koneelle, jotta saan pisteet tililleni. Ja näinhän se toimikin, sain kortin numeron vanhasta kuitista jota olin säilytellyt lompakossani vuoden takaiselta risteilyltä.

      No samaisella risteilyllä olisin ostanut laukun, mutta laivassa ei ollut enää jäljellä haluamaani väriä. Myyjä tuli kysymään josko voisi auttaa minua, ja kerroin tilanteeni. Hän pyyhkäisi hetkeksi takahuoneeseen ja toi tullessaan haluamani värisen laukun ja sanoi että voi myydä sen, vaikkakin se oli menossa erään toisen myyjän tyttärelle (koska he saisivat helsingissä lisää kyseisiä laukkuja, ja minä lähdin ennen sitä laivasta pois). Näistä kahdesta tapauksesta olen europalla kiitollinen, muuten palvelu on täyttä paskaa.

    • Galaxy tulossa

      silja europan tilalle, ja työpaikat menee virolaisille.
      Mitäs siinä sitten enää turhaa asiakkaita
      palvelee.

      Siirry naapurifirmaan, siellä asiakas-
      palvelu pelaa. Ei kannata turhaan
      kiukutella huonosta palvelusta, kun
      vaihtoehtojakin on olemassa.

      • paskanjauhaminen

        mistään naapurifirmoista. Naapurifirman työntekijät ovat täysin kyllästyneitä kusen ja paskan hajussa työskentelyyn.

        Turhaa yleistää yksittäistapauksia saatanan pösilö!

        Voi sitä lähisiwassakin saada huonoa palvelua.

        Typerys!


      • Arkaan kotaan ???
        paskanjauhaminen kirjoitti:

        mistään naapurifirmoista. Naapurifirman työntekijät ovat täysin kyllästyneitä kusen ja paskan hajussa työskentelyyn.

        Turhaa yleistää yksittäistapauksia saatanan pösilö!

        Voi sitä lähisiwassakin saada huonoa palvelua.

        Typerys!

        sitä se elämä on!


      • siinäkin on
        paskanjauhaminen kirjoitti:

        mistään naapurifirmoista. Naapurifirman työntekijät ovat täysin kyllästyneitä kusen ja paskan hajussa työskentelyyn.

        Turhaa yleistää yksittäistapauksia saatanan pösilö!

        Voi sitä lähisiwassakin saada huonoa palvelua.

        Typerys!

        että enemmistö niistä risteilypalstan kirjoittajista, jotka osaavat ilmaista itseään vain alatyylisillä ilmaisuilla, ovat samoja, jotka ovat "henkeen ja vereen" siljan puolustajia?


      • Arkaan kohtaan ???
        paskanjauhaminen kirjoitti:

        mistään naapurifirmoista. Naapurifirman työntekijät ovat täysin kyllästyneitä kusen ja paskan hajussa työskentelyyn.

        Turhaa yleistää yksittäistapauksia saatanan pösilö!

        Voi sitä lähisiwassakin saada huonoa palvelua.

        Typerys!

        sitä se elämä on!
        (korjaus ed.)


      • määrättyyn
        siinäkin on kirjoitti:

        että enemmistö niistä risteilypalstan kirjoittajista, jotka osaavat ilmaista itseään vain alatyylisillä ilmaisuilla, ovat samoja, jotka ovat "henkeen ja vereen" siljan puolustajia?

        ns. tasoon ja pelkäävät sen
        illusionsa katoavan tallinkin
        myötä.


    • villedeville

      että Silja Europassa on Tax-freessä huonoa palvelua,sen ovat myös monet kaveritkin maininneet ja itse olen kokenut samaa ja monta kertaa.

      Niillä kassoilla ei ole asiakaspalvelusta tietoakaan,ollaan helvetin töykeitä maksaville asiakkaille ja mikä huippuna olen myös huomannut,kassat puhuu tax-freen ikkunan vieressä kännykkä puheluitaan,vaikka ihmisiä on jonossa ollut viinihyllylle asti,sitten puhelun loputtua tullaan laiskan näköisinä kassalla ja ollaan nyrpeän näköisiä,kun JOUTUU istumaan kassalla!

      Tuskin maissa missään tällainen käytäntö on sallittua,mutta Europassa tämä on valitettavan yleistä,toivottavasti Tallinkin uudet omistajat pistävät kuriin tälläiset "asiakaspalvelijat"!!!

    • Ville-Viikinki

      on myös pari ikävää kokemusta nimenomaan Europalta. Ravintolassa laskutettiin selkeästi väärin ja asiasta mielestäni varsin asiallisesti ja kohteliaasti huomautettuani suurinpiirtein haistateltiin. Ihan toisella tavalla suhtauduttiin Vikingin Amorellalla, kun sain kerran epähuomiossa eteeni hieman toisenlaisen pihvin, kuin olin tilannut. Pahoiteltiin kovasti ja annos olisi vaihdettu halutessani, hyvitykseksi tarjottiin kahvit konjakin kera(vaimollenikin). Tällä lailla pelaa hyvä asiakaspalvelu.

    • Tepi.

      Itse kanssa Europan taxfreen henkilökunnassa havainnut aikas väsyneitä ihmisiä. Ei palvelu kiinnosta kun ovat virheen tehneet...

      Mutta törkeintä palvelua Itämeren laivoilla saanut Rosellalla....

      • säkeppana

        jauhat paskaa??


    • Manna-

      Mäkin olen huomannut, että Europan väki on vähän väsähtänyttä. Risteilen todella usein ja yleensä suosin Vikingiä.

    • sama

      ehdottomasti paras henkilökunta kaikissa tax-free myymälöissä!

      Näin on asia!!!

    • työpaikat suomalaisille

      olivat todennäköisesti virolaisia työntekijöitä. eivät välttämättä, mutta olettaisin näin ja toivoisinkin hyvät ihmiset, että suosikaa muita laivafirmoja kuin tallink-silja!!!!! esim. super seacatit.

      • matruusi 1

        niin, super seacateillakin alkaa olla jo kansipuolikin täynnä virolaisia työntekijöitä. enää kolme suomalaista per laiva! uskomatonta! suomalaiset taitaa olla suomalaisille pomoille punainen vaate, vaikka virolaiset täkkärit saavat saman palkan! hävytöntä!!!!!!!!!!!!!!!!! onko heillä edes stcv-sopimuksen mukaisia papereita????? siinäpä kysymys!!!!!!!!!!!


      • siljafriiki textilläs...

        eihä niitte kuulle siljaa saa mollat.

        Ja,ja noilla seacateil ku ei kovi monne hamina pääs, et jää hyvi vähä vaihtoehroi muist!


        (ps.hauskaa vappua palstan lukijoille!)


      • matruusi1
        siljafriiki textilläs... kirjoitti:

        eihä niitte kuulle siljaa saa mollat.

        Ja,ja noilla seacateil ku ei kovi monne hamina pääs, et jää hyvi vähä vaihtoehroi muist!


        (ps.hauskaa vappua palstan lukijoille!)

        kun alkaa pikku hiljaa v...tuttaa kun alkaa tuli puremaan hanurista, kun tulee näitä virolaisia, latvialaisia, liettualaisia ym. töihin suomalaisten tilalle, mutta .... hauskaa vappua ja sillee:) eiköhän tässä vielä pärjäillä vaikka kuolevassa ammatissa ollaankin;)


      • TallinkSiljan

        pitäisi suosia suomalaisduunareita, kun firma kerran on virolainen? Omat kansalaiset tietysti ensin, ja ovat paljon halvempiakin.

        Mutta onneksi tämä suuresti ihailtu Viking Line käyttää vain suomalaista, ammattitaitoista ja liikuttavan ystävällistä henkilökuntaa noudattaen tunnollisesti yleisiä työehtosopimuksia yms..


      • jep, jep
        TallinkSiljan kirjoitti:

        pitäisi suosia suomalaisduunareita, kun firma kerran on virolainen? Omat kansalaiset tietysti ensin, ja ovat paljon halvempiakin.

        Mutta onneksi tämä suuresti ihailtu Viking Line käyttää vain suomalaista, ammattitaitoista ja liikuttavan ystävällistä henkilökuntaa noudattaen tunnollisesti yleisiä työehtosopimuksia yms..

        joo, oikeassa olet! mutta kumma kyllä, että virolaisiakin alkaa latvialaistyövoima kiinnostaa, kun palkat nousee huimaa vauhtia kotomaassa. M/S Vana Tallinnakin on siirtymässä latvian lipun alle, et silviisii.


    • samaa

      tilanne taitaa olla vieläkin muutoksitta sama

    • viikarin kaamea koke

      Sitten sinulle on äynyt todela hyvä tuuri,, minä eksyin Amorellalle ja Isabellalle tänä kesänä kanssa. Siähäni loistavaa palvua jos verrataan siihe kauhuun mitä Viikkarin asiakaspalveljat tarjotivat asiakkailleen.

    • Anonyymi

      Kännykkäjammerit laivoille! Olisi rauhoittava vaikutus risteilyille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe