Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pinnallinen kaksonen

kuuuuuu

Kaksoset ovat mielestäni melko pinnallisia(?) He tykkäävät pitää hauskaa ja tehdä kaikkea kivaa. He lähtevät helposti juttuihin mukaan. Olisikohan syynä kaksosten kauneus ja melko hyvä itsetunto?

8

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojelusprkle

      ootko kattonu kaksosen sisään? arvaan et oot kääntyny ennen ku on avattu..

    • kylläkin hieman

      vaikeahkoja ihmisiä ennen kuin heihin kunnolla tutustuu. Ja myös kaikki niiiiiin ihanan erilaisia! :)

    • tuplakaksonen

      Kaksosta luullaan pinnalliseksi, koska hän on aina siellä missä tapahtuu. Hänellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa ja hänellä on paljon ystäviä, joiden menoon mukaan kaksonen on aina valmis. Kaksonen keksii ja ideoi, hän on hauskaa seuraa. Itse olen kaksonen ja ikävystyn ja tulen levottomaksi, jos en saa touhuta ja harrastaa. Lenkkeilen ja olen paljon ulkona. Harrastan käsitöitä laidasta laitaan, tapaa ystäviä, käyn tanssimassa, leivon ja laitan ruokaa jne. Sitten kun päätän olla tekemättä mitään, otan hyvän kirjan ja uppoudun siihen moneksi tunniksi. Telkkaria en jaksa katsoa, joskus korkeintaan jonkun myöhäisen elokuvan. Unta en tarvitse kuin 5-6 tuntia yössä.

    • -II-

      KAKSONEN SAATTAA ANTAA ITESTÄÄN TÄYSIN TOISISTAAN EROVIA VAIKUTELMIA,KAKSONEN ON MENEVÄ,MUTTA EI PINNALLINEN;KAKSONEN ON AJETTELIJA.JA KAKSONEN IHASTUU HENKISIIN OMINAISUUKSIIN ENEMMÄN KUIN ULKOKUOREEN.KAKSOSELLA ON AINA MATKASSA AJATUS MUKANA..

      • minä täällä

        Ei se tosiaan tarkoita että olisin pinnallinen, kun olen kaikessa mukana, päinvastoin. Itse olen maailmanparantaja ja ajatukset liikkuu tosi syvillä vesillä, mutta kaikkea en paljasta kaikille. Jokaiselle tulee varmaankin annettua hieman erilainen kuva itsestään. Mutta ne oikeat ystävät,jotka minut tuntee, tietää miten syvällinen oikeasti olen ja muilla ei ole mitään väliä. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä mieltä muut musta on.


      • iha ite
        minä täällä kirjoitti:

        Ei se tosiaan tarkoita että olisin pinnallinen, kun olen kaikessa mukana, päinvastoin. Itse olen maailmanparantaja ja ajatukset liikkuu tosi syvillä vesillä, mutta kaikkea en paljasta kaikille. Jokaiselle tulee varmaankin annettua hieman erilainen kuva itsestään. Mutta ne oikeat ystävät,jotka minut tuntee, tietää miten syvällinen oikeasti olen ja muilla ei ole mitään väliä. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä mieltä muut musta on.

        siis ulospäin musta saa varmaan sellasen käsityksen että oon tosi pinnallinen yms. mutta todellisussdessa ajattelen ja pohdin hyvin syvästi asioita. Loppujen lopuksi tuken ajatuksisssani johonkin päätökseen, mutta se saattaa hyvinkin äkkiä muuttua mielialan mukaan (mikä lie kaksosille ominaista...?!?) muutenkin "mielituulet" heittelee hyvinkin äkkiä, mutta oon tottunu siihen (ooneks puoliso kanssa, vaikka aina ei ymmärrä...)tuohon pinnallisuuten vielä että vaikka oon kaikissa pippaloissa sun muussa aina melkeen mukana ei se tee mielestäni ihmisestä pinnalista...ainakaan meistä kaksosista! ;)


    • Kaksostyttö-86

      ..Kun täällä on muutama kerta sanottu että kaksoset ovat kauniita tai vähintään säteilevät sisäistä kauneutta.
      Itsehän tykkään eniten olla kotona joko a) alasti tai vaihtoehtoisesti b) vanhoissa verkkareissa ja yli-isossa t-paidassa. Tietenkin jos jotain vähän tärkeämpää tulee tai naamaa pitää ulkona näyttää, olen edustavamman näköinen.
      Joskus on kiva meikata ja laittaa tukkaa ja valita vaatteita, mutta mieluummin oon niin rapanen kuin vaan voin :D
      Ja sitten mulla (huom. aikamuoto) OLI kaksi kaksoskaveria, molemmat tyttöjä ja aika errrm... En löydä itestäni paljoakaan samoja piirteitä kuin heissä oli, paitsi se että välillä pitää tuulettua eri kaveriporukassa. Toinen puhui pelkkää paskaa että tietää kaikesta kaiken ja toinen vain omista asioistaan eikä muutenkaan mistään mielenkiintosesta. Ottivat itseensä jos sanoi diplomaattisesti että nyt on sukset niin ristissä kun ei kumpaakaan huvittanut pitemmän päälle yhtään pitää yhteyttä. Ja aika kulahtaneen näkösiä ovat vieläkin kun joskus törmätään. Mutta ehkä nämä poikkeukset vahvistavat säännön!

    • kaksonentar

      kyllä kaksoset vanhatkin ovat enrgiaa ja menoa täys....hyviä menijöitä ja seurustelijoita ja ystäviä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe