Kaksoset ovat mielestäni melko pinnallisia(?) He tykkäävät pitää hauskaa ja tehdä kaikkea kivaa. He lähtevät helposti juttuihin mukaan. Olisikohan syynä kaksosten kauneus ja melko hyvä itsetunto?
Pinnallinen kaksonen
8
2808
Vastaukset
- suojelusprkle
ootko kattonu kaksosen sisään? arvaan et oot kääntyny ennen ku on avattu..
- kylläkin hieman
vaikeahkoja ihmisiä ennen kuin heihin kunnolla tutustuu. Ja myös kaikki niiiiiin ihanan erilaisia! :)
- tuplakaksonen
Kaksosta luullaan pinnalliseksi, koska hän on aina siellä missä tapahtuu. Hänellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa ja hänellä on paljon ystäviä, joiden menoon mukaan kaksonen on aina valmis. Kaksonen keksii ja ideoi, hän on hauskaa seuraa. Itse olen kaksonen ja ikävystyn ja tulen levottomaksi, jos en saa touhuta ja harrastaa. Lenkkeilen ja olen paljon ulkona. Harrastan käsitöitä laidasta laitaan, tapaa ystäviä, käyn tanssimassa, leivon ja laitan ruokaa jne. Sitten kun päätän olla tekemättä mitään, otan hyvän kirjan ja uppoudun siihen moneksi tunniksi. Telkkaria en jaksa katsoa, joskus korkeintaan jonkun myöhäisen elokuvan. Unta en tarvitse kuin 5-6 tuntia yössä.
- -II-
KAKSONEN SAATTAA ANTAA ITESTÄÄN TÄYSIN TOISISTAAN EROVIA VAIKUTELMIA,KAKSONEN ON MENEVÄ,MUTTA EI PINNALLINEN;KAKSONEN ON AJETTELIJA.JA KAKSONEN IHASTUU HENKISIIN OMINAISUUKSIIN ENEMMÄN KUIN ULKOKUOREEN.KAKSOSELLA ON AINA MATKASSA AJATUS MUKANA..
- minä täällä
Ei se tosiaan tarkoita että olisin pinnallinen, kun olen kaikessa mukana, päinvastoin. Itse olen maailmanparantaja ja ajatukset liikkuu tosi syvillä vesillä, mutta kaikkea en paljasta kaikille. Jokaiselle tulee varmaankin annettua hieman erilainen kuva itsestään. Mutta ne oikeat ystävät,jotka minut tuntee, tietää miten syvällinen oikeasti olen ja muilla ei ole mitään väliä. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä mieltä muut musta on.
- iha ite
minä täällä kirjoitti:
Ei se tosiaan tarkoita että olisin pinnallinen, kun olen kaikessa mukana, päinvastoin. Itse olen maailmanparantaja ja ajatukset liikkuu tosi syvillä vesillä, mutta kaikkea en paljasta kaikille. Jokaiselle tulee varmaankin annettua hieman erilainen kuva itsestään. Mutta ne oikeat ystävät,jotka minut tuntee, tietää miten syvällinen oikeasti olen ja muilla ei ole mitään väliä. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä mieltä muut musta on.
siis ulospäin musta saa varmaan sellasen käsityksen että oon tosi pinnallinen yms. mutta todellisussdessa ajattelen ja pohdin hyvin syvästi asioita. Loppujen lopuksi tuken ajatuksisssani johonkin päätökseen, mutta se saattaa hyvinkin äkkiä muuttua mielialan mukaan (mikä lie kaksosille ominaista...?!?) muutenkin "mielituulet" heittelee hyvinkin äkkiä, mutta oon tottunu siihen (ooneks puoliso kanssa, vaikka aina ei ymmärrä...)tuohon pinnallisuuten vielä että vaikka oon kaikissa pippaloissa sun muussa aina melkeen mukana ei se tee mielestäni ihmisestä pinnalista...ainakaan meistä kaksosista! ;)
- Kaksostyttö-86
..Kun täällä on muutama kerta sanottu että kaksoset ovat kauniita tai vähintään säteilevät sisäistä kauneutta.
Itsehän tykkään eniten olla kotona joko a) alasti tai vaihtoehtoisesti b) vanhoissa verkkareissa ja yli-isossa t-paidassa. Tietenkin jos jotain vähän tärkeämpää tulee tai naamaa pitää ulkona näyttää, olen edustavamman näköinen.
Joskus on kiva meikata ja laittaa tukkaa ja valita vaatteita, mutta mieluummin oon niin rapanen kuin vaan voin :D
Ja sitten mulla (huom. aikamuoto) OLI kaksi kaksoskaveria, molemmat tyttöjä ja aika errrm... En löydä itestäni paljoakaan samoja piirteitä kuin heissä oli, paitsi se että välillä pitää tuulettua eri kaveriporukassa. Toinen puhui pelkkää paskaa että tietää kaikesta kaiken ja toinen vain omista asioistaan eikä muutenkaan mistään mielenkiintosesta. Ottivat itseensä jos sanoi diplomaattisesti että nyt on sukset niin ristissä kun ei kumpaakaan huvittanut pitemmän päälle yhtään pitää yhteyttä. Ja aika kulahtaneen näkösiä ovat vieläkin kun joskus törmätään. Mutta ehkä nämä poikkeukset vahvistavat säännön! - kaksonentar
kyllä kaksoset vanhatkin ovat enrgiaa ja menoa täys....hyviä menijöitä ja seurustelijoita ja ystäviä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174501- 162216
- 1882036
- 1071446
- 751326
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746