Hei kaikki viisat..apua!
Olen kuluttanut itseni 13v nuoremman kalanaisenkanssa 5 hukkaan mennyttä vuotta.
Oli niin helppo ihastua häneen ja ssada hänet.
Mutta,sen oikuilut menivät skitsoilun asti,en kestänyt ja lähdin pois!
Nyt olen ihastunut uudestaan kalanaisen,hän on 9v nuorempi,paljon kauniimpi ja viisampi kun edellinen.En tietä yhtään kannattaako mun toinen kerta otta riskin kalanaisenkanssa?????
Taas kala!!! apua
Kypsäkolli
2
864
Vastaukset
- walb
Heh!
Olen tainnut kuluttaa miesten aikaa tai miehet kuluttaneet mun aikaa. Ota riski. Kalat on ihania kuulema mut toki jos et osaa lähteä kosmiseen tanssiin kalan kanssa niin ota neitsyt. Niillä pysyy raha-asiat ja vaatekaapit järjestyksessä.
Itse tarviin hyvällä itsetunnolla varustetun miehen joka uskaltaa seikkailla ja haluaa antaa paljon hellyyttä ja seksiä. Sellainen mies onkin jo ja ikääkin lähemmäs kolmekymmentä (siis minulla) vaikkei siltä tunnu.
Että ota se riski ja jalka pois oven välistä. - Fisustelija
sieltä voi kanssa selvitä jotrakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052545
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951785Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2151597Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141455Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2681305Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451088
- 103966
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875