baotian 125cc kuristus löytyi !!!!!

baotian man

banzai !

edellisessä viestissä itkin kuristuksista ja lisävauhdista....tartuinpa härkää sarvista tässä hieman lisää:

kevari scootteri baotian classic 125cc.

PAKOPUTKISTO,voi viude...orkkis putki ahistaa sairaasti.
tarkemmin kuin irrotat takavaimentimen, aivan pieniin osiin niin siellä sisällä(kun katsoo siitä kolmiolaipan pääst) näkyy n.15 cm syvyydessä metallista kyhätty tulppa.
kyseinen tulppa on sairaan ohkasta aaltopeltiä,joka on rullattu rullan muotoon ja tungettu vaimentimen sisään.
tässä vinkki /metodi jolla deletoin rullaholkin pois sieltä.

ekaksi:vaimennin pystyyn lattialle jalkojen väliin, sitten esim_: taltta / leveäkärkinen ruuvari (pitkä) jolla ylettyy hakkaamaan sen klunssin veke,sit kun sen saa sieltä irti se tipahtaa ns.vaimentimen takaosaan, jolloin se pitää kalastaa sieltä esim: haponkestävällä langalla johon on tehty koukku päähän, ja runttasta se paskiainen ulos.
näin ainaskin tein ite, ja aikaa kului noin.reilu tunti.no vittumainen homma se on silti.
nyt moni aattelee et kannattaako toi.
kyllä kantsii.ainaski mulla huiput nous heti 10km/h, sekä kiihtyy selvästi paremmin, sekä matalammat soundit ,huomenna säädän koneeseen lisää ruokaa, siitä sitten tuonnempana.

25

19852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyi

      eli sen ns.holkin poisto kannattaa itse olen aikeissa avata rälläkällä äänen vaimentajan ja poistaa kaikki mahdolliset kuristukset...

      • baotian man

        zau !

        niin voihan sen tehä niinkin et särkee ehjän vaimentimen rälläkällä,siitä vaan tulee vitusti lisähommia, kuten hitsaus, vaimentimen hitsussauman hionta niin että sellanen alumiini lämpösuojaputki mahtuu taasen vaimentajan päälle,niin näin on ainaski baotian 125cc mallissa.
        tapoja on satoja,jokainen saa vapaasti valita !


      • baotianisi
        baotian man kirjoitti:

        zau !

        niin voihan sen tehä niinkin et särkee ehjän vaimentimen rälläkällä,siitä vaan tulee vitusti lisähommia, kuten hitsaus, vaimentimen hitsussauman hionta niin että sellanen alumiini lämpösuojaputki mahtuu taasen vaimentajan päälle,niin näin on ainaski baotian 125cc mallissa.
        tapoja on satoja,jokainen saa vapaasti valita !

        nyt sitten kulkee ???


      • baotian man
        baotianisi kirjoitti:

        nyt sitten kulkee ???

        Ennen pääsi jotain 35-40km/h nyt menee reilusti yli 40 km/h. Varmaan huiput jossain 50km/h

        Erityisesti kiihtyvyttä tuli todella paljon enemmän. Pystyn melkein keulimaan ylämäessä jos avitan tangosta vetämällä.

        Nyt hyppii, keulii ja kulkee!


      • bt 49 qt 7 keulii
        baotian man kirjoitti:

        Ennen pääsi jotain 35-40km/h nyt menee reilusti yli 40 km/h. Varmaan huiput jossain 50km/h

        Erityisesti kiihtyvyttä tuli todella paljon enemmän. Pystyn melkein keulimaan ylämäessä jos avitan tangosta vetämällä.

        Nyt hyppii, keulii ja kulkee!

        kaasusta ylämäkeen ja sillo heitän ympäri ku on vasta tuuli ku nokka nousee liikaa


      • baotian man
        bt 49 qt 7 keulii kirjoitti:

        kaasusta ylämäkeen ja sillo heitän ympäri ku on vasta tuuli ku nokka nousee liikaa

        joku mulkku kirjottaa mun nimimerkillä...ime homo munaa,et muuhun pysty !


      • baotian man the original
        baotianisi kirjoitti:

        nyt sitten kulkee ???

        banzai !

        siihen viestiin vastaisin , joka kysy et paljon nyt kulkee sanoisin näin:


        olen fat boy, painan n.115kg varjossa,ostaessani baotian kiinan scootterin se kulki n.tasan 80km/h mun alla tasasta tietä edetessäni.


        nyt kun olen tehnyt muutamia jutskia niin menoa on mun alla n.95km/h, joten on kantsinut säätäminen.

        sitten muutamat lauseet sille persoonalle, joka kommentoi/käytti nimimerkkiän : "ennen kulki 35-nyt ehkä 40, ja huiput siinä 50km/h".halventavaa paskaa...
        suomalaisena seison sanojeni takana, sinä et näemmä ole suomen kansalainen, ja et ole käynyt suomen armeijaa.
        äitisi on ylpeä sinusta , minä en.


        t: baotian man ...the original.


      • muuta
        baotian man the original kirjoitti:

        banzai !

        siihen viestiin vastaisin , joka kysy et paljon nyt kulkee sanoisin näin:


        olen fat boy, painan n.115kg varjossa,ostaessani baotian kiinan scootterin se kulki n.tasan 80km/h mun alla tasasta tietä edetessäni.


        nyt kun olen tehnyt muutamia jutskia niin menoa on mun alla n.95km/h, joten on kantsinut säätäminen.

        sitten muutamat lauseet sille persoonalle, joka kommentoi/käytti nimimerkkiän : "ennen kulki 35-nyt ehkä 40, ja huiput siinä 50km/h".halventavaa paskaa...
        suomalaisena seison sanojeni takana, sinä et näemmä ole suomen kansalainen, ja et ole käynyt suomen armeijaa.
        äitisi on ylpeä sinusta , minä en.


        t: baotian man ...the original.

        olet tehnyt siihen kuin sen ohuen aaltopelti rullan pois äänenvaimentajasta??? kiinnostaisi tietää että saisi omaan kiina skootteriiin liikettä!!!


      • ???
        muuta kirjoitti:

        olet tehnyt siihen kuin sen ohuen aaltopelti rullan pois äänenvaimentajasta??? kiinnostaisi tietää että saisi omaan kiina skootteriiin liikettä!!!

        ???


      • baotian man
        muuta kirjoitti:

        olet tehnyt siihen kuin sen ohuen aaltopelti rullan pois äänenvaimentajasta??? kiinnostaisi tietää että saisi omaan kiina skootteriiin liikettä!!!

        tämä koskee siis mun baotian classic 125cc 4-t skodea.
        orkkis 5,8kw,kulki hikiseen 80km/h mun alla kun ostin ton pelin about tonnin ajettuna.

        nyt siis 90km/h-tai hieman reilua mun alla, ja oon sen kokonen että ei enää neuvolassa punnita.

        siis kysymykseen vastaus mitä muutoksia oon tehnyt ko.skodeen.

        mm: pakokaasun kierrätysjärjestelmä poistettu,eli se ei aja osaa pakokaasuista uudellen ilmanputsarin kautta palotilaan.

        ilmanputsarin huohotin poistettu(se joka tulee syl.kannesta)ja menee ilmanputsariin sen ala kanteen...oon todennut että se vain likaa putsarin aika nopeesti, jolloin se näkyy myös suorituskyvyssä.
        se rulla pelti hässäkkä vaimentimesta
        säätänyt seosruuvia hulluna, ajanut ja taasen säätänyt(rikkaamalle)
        vaihtanut variaattorirullat.
        siinä ne nyt äkkiseltään... seuraavaksi kokeilen pikkusen isompia suuttimia kaasariin/ vaihto kaasaria mikuni tai dellorto.
        mun skodessa ei ole mitään rajoitettua sytytys boxia, mulla kiertää keskiseisontatuella sen 10000rpm,ajaessani "vakiona" vain hikiseen 7000rpm, nyt uusien rullien kans kiekat nous sellasen 800-1000rpm.

        rullista: tässä kevarissa on erikoisen kokoiset rullat ne ovat mitoiltaan 18mm*14mm ja painavat 11g(hankala löytää)...mutta löysin suomesta !
        vaihdoin siis itselle rullat joiden koko on 19*14 ja 8,8g, ja pelittää,ei ollut niin nokonuukaa halkasijan kans,milli sinne tänne sano kiinalaiset.

        oon jotenkin itsevarma että satasen huiput menevät juhannukseen mennessä rikki, ja pikku budjetilla.

        lisää taas tulossa kuhan kerkiän säätää...

        ja ai niin vaihtakaa se kiinalainen paska vakio sytytystulppa japsiin huomaatte eron !
        t: baotian man


      • QINGQI:NI
        baotian man kirjoitti:

        tämä koskee siis mun baotian classic 125cc 4-t skodea.
        orkkis 5,8kw,kulki hikiseen 80km/h mun alla kun ostin ton pelin about tonnin ajettuna.

        nyt siis 90km/h-tai hieman reilua mun alla, ja oon sen kokonen että ei enää neuvolassa punnita.

        siis kysymykseen vastaus mitä muutoksia oon tehnyt ko.skodeen.

        mm: pakokaasun kierrätysjärjestelmä poistettu,eli se ei aja osaa pakokaasuista uudellen ilmanputsarin kautta palotilaan.

        ilmanputsarin huohotin poistettu(se joka tulee syl.kannesta)ja menee ilmanputsariin sen ala kanteen...oon todennut että se vain likaa putsarin aika nopeesti, jolloin se näkyy myös suorituskyvyssä.
        se rulla pelti hässäkkä vaimentimesta
        säätänyt seosruuvia hulluna, ajanut ja taasen säätänyt(rikkaamalle)
        vaihtanut variaattorirullat.
        siinä ne nyt äkkiseltään... seuraavaksi kokeilen pikkusen isompia suuttimia kaasariin/ vaihto kaasaria mikuni tai dellorto.
        mun skodessa ei ole mitään rajoitettua sytytys boxia, mulla kiertää keskiseisontatuella sen 10000rpm,ajaessani "vakiona" vain hikiseen 7000rpm, nyt uusien rullien kans kiekat nous sellasen 800-1000rpm.

        rullista: tässä kevarissa on erikoisen kokoiset rullat ne ovat mitoiltaan 18mm*14mm ja painavat 11g(hankala löytää)...mutta löysin suomesta !
        vaihdoin siis itselle rullat joiden koko on 19*14 ja 8,8g, ja pelittää,ei ollut niin nokonuukaa halkasijan kans,milli sinne tänne sano kiinalaiset.

        oon jotenkin itsevarma että satasen huiput menevät juhannukseen mennessä rikki, ja pikku budjetilla.

        lisää taas tulossa kuhan kerkiän säätää...

        ja ai niin vaihtakaa se kiinalainen paska vakio sytytystulppa japsiin huomaatte eron !
        t: baotian man

        pakoputken siellä oli patruuna jossa oli sisällä aaltopeltiä rullalla... otin sen pois ni äänet vai nousi


      • haluaa 125cc :n
        baotian man kirjoitti:

        tämä koskee siis mun baotian classic 125cc 4-t skodea.
        orkkis 5,8kw,kulki hikiseen 80km/h mun alla kun ostin ton pelin about tonnin ajettuna.

        nyt siis 90km/h-tai hieman reilua mun alla, ja oon sen kokonen että ei enää neuvolassa punnita.

        siis kysymykseen vastaus mitä muutoksia oon tehnyt ko.skodeen.

        mm: pakokaasun kierrätysjärjestelmä poistettu,eli se ei aja osaa pakokaasuista uudellen ilmanputsarin kautta palotilaan.

        ilmanputsarin huohotin poistettu(se joka tulee syl.kannesta)ja menee ilmanputsariin sen ala kanteen...oon todennut että se vain likaa putsarin aika nopeesti, jolloin se näkyy myös suorituskyvyssä.
        se rulla pelti hässäkkä vaimentimesta
        säätänyt seosruuvia hulluna, ajanut ja taasen säätänyt(rikkaamalle)
        vaihtanut variaattorirullat.
        siinä ne nyt äkkiseltään... seuraavaksi kokeilen pikkusen isompia suuttimia kaasariin/ vaihto kaasaria mikuni tai dellorto.
        mun skodessa ei ole mitään rajoitettua sytytys boxia, mulla kiertää keskiseisontatuella sen 10000rpm,ajaessani "vakiona" vain hikiseen 7000rpm, nyt uusien rullien kans kiekat nous sellasen 800-1000rpm.

        rullista: tässä kevarissa on erikoisen kokoiset rullat ne ovat mitoiltaan 18mm*14mm ja painavat 11g(hankala löytää)...mutta löysin suomesta !
        vaihdoin siis itselle rullat joiden koko on 19*14 ja 8,8g, ja pelittää,ei ollut niin nokonuukaa halkasijan kans,milli sinne tänne sano kiinalaiset.

        oon jotenkin itsevarma että satasen huiput menevät juhannukseen mennessä rikki, ja pikku budjetilla.

        lisää taas tulossa kuhan kerkiän säätää...

        ja ai niin vaihtakaa se kiinalainen paska vakio sytytystulppa japsiin huomaatte eron !
        t: baotian man

        Mistä saa 125cc baotialaisia?
        Paljon on huiput?


      • napanissikkasikako
        baotian man kirjoitti:

        zau !

        niin voihan sen tehä niinkin et särkee ehjän vaimentimen rälläkällä,siitä vaan tulee vitusti lisähommia, kuten hitsaus, vaimentimen hitsussauman hionta niin että sellanen alumiini lämpösuojaputki mahtuu taasen vaimentajan päälle,niin näin on ainaski baotian 125cc mallissa.
        tapoja on satoja,jokainen saa vapaasti valita !

        vähän väliä.se o vaa huomattavasti nopeempi tapa rälläköidä se auki ja hitsata sitte kiinni.ja onpa tosi paljo lisähommaa hioo rälläkällä mutta sun touhuista päätellen taidat käyttää rautasahaa ja viilaa noihin hommiis vaikka vieressä ois mig ja rälläkkä.aattelin vaa ku saat nii vitusti lisähommia muka aikasiks noi yksinkertasen operaation tekemiseen.voi jestas että alko naurattaa ku luin tota sun ekaa postausta eli rullanpoisto työskentelyä.jätkähän on ihan töissä.aivojen käyttö sallittua.ja mitä tekee skootterilla joka kulkee 10km/h sallittua nopeammin.pääset perille ehkä minuutin aikasemmin.ja keulia skootterilla ja hyppiä ja pomppia?mikä sulla o hätänä oikeesti?sitä varten on olemassa sellasia ku crossipyörä ja sitte sellane paikka ku motocross rata.ja mite vitussa o mahollista oikeesti jos on 125cc kaks tahti kone nii se sun skootteri ei kule ku hikisesti 45km/h alamäkeen...? ja hyppii ja pomppii ja keulii?ootko tankannu kenguru bensaa? hei ihan tosi en usko että sulla 125kuutioinen skootteri ja ei kule ku 45km/h? ei oo mahollista.kaverilla oli sellane 125cc skootteri,sen luona virossa olin kyläilemässä ja baarii oltii menossa sillä ku ajettii kännissä kaks päällä ni kaasu hirtti kiinni sillei että se oli niiku pohjassa koko ajan nii se meni ainaki sen 90km/h alamäkeen..ja se oli vakio.kusetusta oot koko äijä tai sitte joku o kussu sun korvasta sisää...salaa aina joka keskiviikko yö sun kiero mutsis kusee sun korvaan ettei pääse kupla otasta laskemaan..ootko muute kattonu peiliin?kannattas kattoo,voit nähä siellä jotai hullua niinku oman kuvas,hyi vittu sun elämää.lopeta se hohtimien kanssa pelleily ajoissa ettei käy ku naapurilles!


    • crossipoika

      Joo mulla on tuommonen baotian 125cc crossi et niissä mopoissa (sun scootteri ja mun crossi) on varmaan aika samanlainen tekniikka kun on sama merkki kyseessö mut pitää kahtoo löytyykö mulla tommosta jutskaa sieltä!

      • botian man

        harazoo !

        kaikkea edellä mainittuja jippoja kantsii kokeilla, ainaski mulla tuottanut tulosta...
        sitten tähän uusimpaan viritysvinkkiin:

        eli baotian 125cc kevarissa, irrota penkin alta tavaraboxi, sitten kaasarin päältä poikittainen rauta joka on kiinni kahdella m 6 pultilla, sitten pääset itse asiaan...
        irrota kaasarin kansi,(tue imukurkkua)koska se on aika helposti reikiintyvää kamaa,sitten varovasti irrota alipainekalvo luistimen kanssa,ota jousi käteesi ja katkaise sitä noin 2,5cm, ja kokoa koko komeus päinvastaisessa järjestyksessä.näin tein itsekkin ja eron huomaa hitaampikin.
        vastaa kaasuun herkästi,ilman viivettä, ja kulkuakin tuli taasen hitusen lisää.
        korostan että variaattoriin kantsii laittaa ne kevyemmät rullat esim: 8,8g toimivat mulla hyvin ja kiekkoja tuli melkein tonni lisää.
        sittn kaasarista viellä: kun näette luistimen ja kaasarin neulan ni katsokaa että neulanne on asetettu alimpaan tasoon , jolloin sinne koneeseen saahaan tarpeeksi soppaa.
        mun skodessa luistimen neulassa on 3 eri säätöleveliä, ja säätö tapahtuu pikkuruisella sokalla.

        mun kiinan skode menee jo 95,ehkä jopa hitusen yli..satanen paukkuu kohta.

        -baotian man-


      • kyllä vastaan
        botian man kirjoitti:

        harazoo !

        kaikkea edellä mainittuja jippoja kantsii kokeilla, ainaski mulla tuottanut tulosta...
        sitten tähän uusimpaan viritysvinkkiin:

        eli baotian 125cc kevarissa, irrota penkin alta tavaraboxi, sitten kaasarin päältä poikittainen rauta joka on kiinni kahdella m 6 pultilla, sitten pääset itse asiaan...
        irrota kaasarin kansi,(tue imukurkkua)koska se on aika helposti reikiintyvää kamaa,sitten varovasti irrota alipainekalvo luistimen kanssa,ota jousi käteesi ja katkaise sitä noin 2,5cm, ja kokoa koko komeus päinvastaisessa järjestyksessä.näin tein itsekkin ja eron huomaa hitaampikin.
        vastaa kaasuun herkästi,ilman viivettä, ja kulkuakin tuli taasen hitusen lisää.
        korostan että variaattoriin kantsii laittaa ne kevyemmät rullat esim: 8,8g toimivat mulla hyvin ja kiekkoja tuli melkein tonni lisää.
        sittn kaasarista viellä: kun näette luistimen ja kaasarin neulan ni katsokaa että neulanne on asetettu alimpaan tasoon , jolloin sinne koneeseen saahaan tarpeeksi soppaa.
        mun skodessa luistimen neulassa on 3 eri säätöleveliä, ja säätö tapahtuu pikkuruisella sokalla.

        mun kiinan skode menee jo 95,ehkä jopa hitusen yli..satanen paukkuu kohta.

        -baotian man-

        Jonkin verran kulkua saadaan perusversioon lisää poistamalla saasteenestimet ja avartamalla pakoputkea.

        Tuo kaasuttimen kalvojousen katkaiseminen voi todella herkistää kaasuunvastaavuutta, mutta oikeasti se ei tuo tehoa lisää.

        Kokeilemalla ei suutinkokoja ja kaasarisäätöjä saatat vielä löytää hieman lisää kulkua.

        Mutta oikeata viritystä ei osia riisumalla loputtomin saa, vaan lisäteho vaatii uusien ja parempien (kalliimpien) osin käyttöä. Ja tämä ei tunetusti ole halpaa kokeilua.

        Tuossa Baotian tapauksessa se tarkoittaa esim. jonkun hieman isomman Mikunin asettelemista vakiokaasarin tilalle. Sitten ilmansuodatinkotelon avartamista ja sen virtausominaisuuksien parantamista. Kokonaan uutta pakoputkea jne.
        Tai miksei myös koko kansi irti ja kanavien valupinnan hiominen sileäksi ( muotoa muuttamatta) sekä pykälien poisto esimerkiksi kaasarin ja imukanaviston väliltä.

        Että semmosta pikku hommaa...


      • chinesemotorman
        kyllä vastaan kirjoitti:

        Jonkin verran kulkua saadaan perusversioon lisää poistamalla saasteenestimet ja avartamalla pakoputkea.

        Tuo kaasuttimen kalvojousen katkaiseminen voi todella herkistää kaasuunvastaavuutta, mutta oikeasti se ei tuo tehoa lisää.

        Kokeilemalla ei suutinkokoja ja kaasarisäätöjä saatat vielä löytää hieman lisää kulkua.

        Mutta oikeata viritystä ei osia riisumalla loputtomin saa, vaan lisäteho vaatii uusien ja parempien (kalliimpien) osin käyttöä. Ja tämä ei tunetusti ole halpaa kokeilua.

        Tuossa Baotian tapauksessa se tarkoittaa esim. jonkun hieman isomman Mikunin asettelemista vakiokaasarin tilalle. Sitten ilmansuodatinkotelon avartamista ja sen virtausominaisuuksien parantamista. Kokonaan uutta pakoputkea jne.
        Tai miksei myös koko kansi irti ja kanavien valupinnan hiominen sileäksi ( muotoa muuttamatta) sekä pykälien poisto esimerkiksi kaasarin ja imukanaviston väliltä.

        Että semmosta pikku hommaa...

        saat laittamalla tuulilasin jos ei vielä oo...itellä huiput kasvoi 2-3km/h myötätuuleen ja 5km/h vastatuuleen...


    • Kovis1111

      Se sun aaltopeltihäkkyräs on katalysaattori ja ei oo sinne kuristimen tarkoituksella sinne laitettu, ahistaahan se mut, aika vähä.

    • kohta baotianin omistaja

      Eli siis, olen ostamassa 50cc baotiania, pakkohan tuo on hakea pois kun niin halvalla saa ja laittelee vähän ja myyn sit eteenpäin, löytyy kyllä jo 1 mopo ja se on laatuvehe eikä mikään kiinapaska.

      Mutta niin, ajattelin että jos tuosta ainakin kokeellisesti ottais kurit pois niin minkähänlaisia niitä siinä on? Ilmeisesti ainakin variaattorissa jonkinsorttinen, mites se lähtee veke?

      Ja kyseessä on siis Baotian Classic 50cc vm. 2005

      • kakkaaa3333

        löysin baotianin kurit! joku kiinalainen oli kussu ilmanputsariin ja putken avattua tippui lattialle noin 2kg ulostetta! ihmekös tuo kun on putki niin tukkosen kuulonen XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


      • napanissikkasikako?
        kakkaaa3333 kirjoitti:

        löysin baotianin kurit! joku kiinalainen oli kussu ilmanputsariin ja putken avattua tippui lattialle noin 2kg ulostetta! ihmekös tuo kun on putki niin tukkosen kuulonen XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

        löysin sen pitkän etsinnän jälkeen,suomi24 typerin kommentoija! joku sairas ihminen joka tais olla sun mutsis,epäilen kyllä sun faijaa joka kuitenki oli kussu sun korvasta sisään ja aamulla ku heräsit ja yskäsit nii tippu noin puol kiloa ulostetta suoraa munies päälle.oliko seki pakko laittaa takasi suuhus että nyt o sitte pää täynnä paskaa mutta ihmekös tuo ku sitä jatkuvasti oot suuhus tunkenu mutsis kiellosta huolimatta,ja lääkäriskin sillo ihmetteli että on pojalla pahasti vikaa suussa ku on nii tukkosen kuulonen ääni ja hengityskin haisee aivan peräreiältä.häh häh hää!


    • Kille from Kajaani

      Itselläni samanlainen skode. Pakoputkesta turhat estot pois ja suurempi suutin ja alkaa kiihtyä ihan eri tahtiin, ainoastaan huippunopeus ei paljon muutu, johtuneeko välityksistä. ääni on kyllä yksipyttyisen miehekäs. Kahdestaan ajamallakin vääntöä löytyy yllättävän paljon ja kulku on melkein yhtä hyvää kuin yksin.

    • Paotian

      No mulla olis 125cc paotian kunnon virinokka A9 Racing 50e

    • Anonyymi

      Vastataan vanhaan ketjuun...
      Omasta Baotian BT125-T7 vm. 2007 skootterista poistin katalysaattorin äänenvaimentimesta, poistin EGR yms. hässäkät, laitoin kaasarin neulan prikan alimpaan loveen eli neula rikkaimmassa asennossa, lyhensin luistin jousta noin 25 mm. Uusin kaikki bensa- ja alipaineletkut sekä vaihdoin NGK:n tulpan ja vastuksettoman tulpanhatun. Säädin venttilivälykset. Edelleen tässä mallissa on joku rajoitin ilmeisesti cdi-yksikössä kun keskiseisontatuella kiertää vaan noin 7000 rpm. Tilasin rajoittamattoman cdi-yksikön.

      Jos haluaa että nämä oikeasti kulkee edes johonkin niin isompaa sylinterisarjaa 160-170 cc ja isovenakansi portattuna, kisanokka, 30 mm kaasari ja eri putki. Eri toisiorattaat niin saa nopeutta. Variaattoriin eri osia (rullat, variaattori, jousi, kytkin jne. niin kiihtyy ja kulkee jo johonkin pikku nelariksi... Ainakin kiinalaiseksi skootteriksi =). Myöhemmin sitten...

    • Anonyymi

      Vaihdoin variaattorin rullat kevyempiin 8,8 grammaisiin. Vakiot olikin odotettua painavammat noin 12,8 grammaiset. Taidan kokeilla vielä 10 gramman rullilla kun nykyiset on 4 grammaa kevyemmät kuin alkuperäiset. Tuntuu että kone huutaa jo vähän turhaan. Parasta olisi vaihtaa koko etuvariaattori toiseen ja takavariaattorin jousi jäykempään joku 1500-2000 rpm sekä eri kytkin isommalla tartuntanopeudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe