lyhyesti kysyisin millainen on rapumies luonteeltaan? erään rapumiehen tunnen,kehuu itseään,välillä pisteliäs puheissaan.kertokaa te joilla on kokemuksia.mielestäni rapu osaa olla oikukas,en täysin ole päässyt selville rapumiehen luonteesta.
rapumiehen luonne
4
2703
Vastaukset
- bcxbgfujy
lue tosta alempaa "rapumiehen suuttumukset ja arki"...
- taaasss
tätä. Lukekaa jo noita aiemmin kirjoitettuja!!!!
- qwerb
oikeudenmukainen,hyvämuistinen,tunteellinen,romantikko. - liian herkkä,liian riippuvainen perheestään,koston halu,ajattelee paljon menneitä,oikukas. siinä päällimmäiset....
- löytyy
tosin oon löytäny saman elementin kalan joka tykkää musta kaikkeni vikoineni ja muiden asioiden puolesta.rapu kala jees.tanssitaa yhres ja kävellään..tosi ymmärtäväinen hlö=lähihoitaja tekee hyvää mulle..ps.oon ollu kaikkee alla mainittua mut voi sitä muuttuakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 283430
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302655En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2902341Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5282041- 1761897
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4371710Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.111692Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n101510Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j161272Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861189