Tietääkö kukaan ovatko tallinnassa kaupat auki sunnuntaina? Risteilylle lähdössä ja laiva satamassa sunnuntai aamuna...tiedosta kiitollinen!
Vastaukset 11
- Tallinnaa varten varatuilta
sivuilta, tämä asia ei kuulu tälle palstalle!
- Tepi.
Kyllä ne on aikas hyvin auki, kunhan ei mikään heidän juhlapäivä.
- auki?
Kiitos Tepille asiallisesta vastauksesta!!!!
- matkaa
http://tallink-extranet.ch5finland.com/index2.html#/hyvatietaa/yleista.html
Tässä vielä tällainen sivu josta selkenee kauppojen aukioloakoja. Hyvää matkaa. - Anonyymi
Tietää
- Anonyymi
Risteilyn aikana ei voi käydä Tallinnan kaupoissa.
- Anonyymi
Kyllä voi sellaisella risteilyllä jossa Tallinnassa oloaika on pari tuntia tai enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi sellaisella risteilyllä jossa Tallinnassa oloaika on pari tuntia tai enemmän.
Jäikös äly maihin?
Eivät ne Tallinnan kaupat ole laivalla.
Jos kyseessä ovat kaupat Tallinnassa, olisi kysymys ollut Tallinna-foorumilla.
- Anonyymi
Juhlitaan yhdessä Suomen olympiakullan voittoa! Vain 3 päivää kaikki tuotteet -30%!
Onneksi olkoon, Leijonat, kultametalista Pekingissä 2022!
Suomen ensimmäisen jääkiekon olympiavoiton kunniaks verkkokaupassa on kolme päivää kaikki tuotteet (pl juomat, elektroniikka ja BLUMMIN-tuotteet) 30% alennuksella.
Käytä verkkokaupassa alennuskoodia GOLD30.
Koodia on mahdollista käyttää vain kerran.
Tilaa jo tänään - tarjous on voimassa vain 20. - 22. helmikuuta 2022.- Anonyymi
Onneksi et maininnut verkkokaupan nimeä koska silloin se olisi ollut mainos ja poistettu määräysten vastaisena.
Kultametali on poikaa! Siitä voi tuula meteli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi et maininnut verkkokaupan nimeä koska silloin se olisi ollut mainos ja poistettu määräysten vastaisena.
Kultametali on poikaa! Siitä voi tuula meteli.Mainonta on tiedottamista. Sitä ei täällä tosiaan sallita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451