Kannattaako Haapavedellä käydä

AUTOKOULUA?Tulin siihen tulokseen että Vieskan Liikennekoulu taitaa olla alueen paraimpia autokouluja opettajiensa kannalta ja vielä kaiken lisäksi haapavetisiä syntyjään.
302781
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

on aina sorsimassa haapavetisiä yrityksiä ja ylivieskaa kehumassa.

Äänestä
  • Aloittaja

miksi minä kehun tätä autokoulua?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

miksi minä kehun tätä autokoulua?

kannata mennä vielä kun hengissä on

Äänestä

• Aloittaja

lääkärii kirjoitti:

kannata mennä vielä kun hengissä on

tuokin kommentti oikeastaan tarkoittaa?

Äänestä

Se tämä meijän jussi on käynyt autokoulun kun
olet nuin varma
Kerroppa vuosi

Äänestä
  • Aloittaja

ole tullut vielä käytyä.

Äänestä

• Etkä taitais läpästä tätä koulua
    Sinulle riittää kun ajelet pyörällä

Äänestä

ole tullut vielä käytyä.

minäkin. Ajattelin kyllä, kun täytin 50v, josko räväyttäs ja lähtis kouluun, mutta lähtemättä jäi. Taitaakin jäädä hommaamatta. Pyörällä on hyvin päässyt kulkemaan lyhyemmät matkat ja onhan noita yleisiä kulkuneuvoja. Kun en sitä työmatkoihinkaan ole koskaan tarvinnut, niin se olisikin lähinnä hupiajelua ja kallista sellaista. Kaupatkin niin lähellä, että yksinäisen ihmisen eväät jaksaa raahata. Eipähän oo tullu saastutettua luontoakaan.

Äänestä

• autokorttia kirjoitti:

Etkä taitais läpästä tätä koulua

me Jussin kans se läpäistäs, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta pyörällä on hyvin päästy eteenpäin. Eli on riittänyt tähän asti ja ehkä jatkossakin.

Äänestä

• Aloittaja

Sarahfiina kirjoitti:

minäkin. Ajattelin kyllä, kun täytin 50v, josko räväyttäs ja lähtis kouluun, mutta lähtemättä jäi. Taitaakin jäädä hommaamatta. Pyörällä on hyvin päässyt kulkemaan lyhyemmät matkat ja onhan noita yleisiä kulkuneuvoja. Kun en sitä työmatkoihinkaan ole koskaan tarvinnut, niin se olisikin lähinnä hupiajelua ja kallista sellaista. Kaupatkin niin lähellä, että yksinäisen ihmisen eväät jaksaa raahata. Eipähän oo tullu saastutettua luontoakaan.

minullakin käytössä tällä hetkellä.

Äänestä

minullakin käytössä tällä hetkellä.

jotakin Galleriaani. Olit vieraillut, mutta siellä ei ollut silloin vielä mitään.

Äänestä

• Sarahfiina kirjoitti:

jotakin Galleriaani. Olit vieraillut, mutta siellä ei ollut silloin vielä mitään.

sanoin tarkoittaa sitä, että aion syödä viimesen vellin velaksi. Kun arkku ja uurnakin tullut tehtyä jo neljä vuotta sitten ja hautakiveä kattelen jostakin meren saaresta tulevana kesänä (jos vielä oon hengissä) niin hautaustoimisto ei minun kuolemastani kostu. Suru niille tulee!

Äänestä

• Aloittaja

Sarahfiina kirjoitti:

laittaa omalle galleriasivulleni mitään tekstiä,
    koska sillä aletaan heti irvailemaan.

Äänestä

laittaa omalle galleriasivulleni mitään tekstiä,
    koska sillä aletaan heti irvailemaan.

niin väärin. Minusta on rikkaus, että me ihmiset olemme erilaisia. Ihminen täytyy hyväksyä kuitenkin ihmisenä, vaikka emme kaikista asioista olekaan samaa mieltä. Laittaisimpa tähän vielä mikä oli sielläkin. Ei sillä ole merkitystä miltä me näytämme tai mitä me aikaansaamme sen rinnalla, mitä me olemme toinen toisillemme. En ole koskaan hyväksynyt tuommosta mollaamista missään muodossa, mitä sinäkin olet täällä palstalla saanut osaksesi.

Äänestä

• Aloittaja

Sarahfiina kirjoitti:

niin väärin. Minusta on rikkaus, että me ihmiset olemme erilaisia. Ihminen täytyy hyväksyä kuitenkin ihmisenä, vaikka emme kaikista asioista olekaan samaa mieltä. Laittaisimpa tähän vielä mikä oli sielläkin. Ei sillä ole merkitystä miltä me näytämme tai mitä me aikaansaamme sen rinnalla, mitä me olemme toinen toisillemme. En ole koskaan hyväksynyt tuommosta mollaamista missään muodossa, mitä sinäkin olet täällä palstalla saanut osaksesi.

ihmiset ovat samanarvoisia olkoon sitten mistä tahansa uskonnollisesta tai poliittisesta ryhmästä.
    Nuo tällä palstalla tulleet mollaamiset ovat kasvattaneet henkisesti kestämään lähes kaikenlaisen
    loanheiton.

Äänestä

ihmiset ovat samanarvoisia olkoon sitten mistä tahansa uskonnollisesta tai poliittisesta ryhmästä.
    Nuo tällä palstalla tulleet mollaamiset ovat kasvattaneet henkisesti kestämään lähes kaikenlaisen
    loanheiton.

meillä ja lue mun aloitus: Terveisiä. Etkä oo vastannu siihen Vappu juttuusikaan, minne heitin kysymyksen.

Äänestä

• Aloittaja

Sarahfiina kirjoitti:

meillä ja lue mun aloitus: Terveisiä. Etkä oo vastannu siihen Vappu juttuusikaan, minne heitin kysymyksen.

olisin vastannut esittämääsi kysymykseen,koska alkuviikko meni asioiden hoitamisessa.

Äänestä

• Aloittaja

autokorttia kirjoitti:

Etkä taitais läpästä tätä koulua

missä sinäkin.

Äänestä

kehut ylivieskasta firmaa, onko haapaveellä etes autokoulua.

Äänestä
  • Aloittaja

homehtuneet aivot.

Äänestä

homehtuneet aivot.

määhän oon kiitelly vain sinua.

Äänestä

• sää suutut kirjoitti:

leikkiä teiniikästä. Liekkö lääkkeen sivuvaikutus sellainen.

Äänestä

• Aloittaja

Jussin tapoihin kirjoitti:

leikkiä teiniikästä. Liekkö lääkkeen sivuvaikutus sellainen.

Ja mistä sinä olet löytänyt nuin pitkävaikutteisia lääkkeitä?

Äänestä

Ja mistä sinä olet löytänyt nuin pitkävaikutteisia lääkkeitä?

vai mistä on kyse?

Äänestä

• Aloittaja

mieltäs kirjoitti:

vai mistä on kyse?

virkistää.

Äänestä

• Aloittaja

sää suutut kirjoitti:

Revon poikia,älä kiittele minua turhasta.

Äänestä

Revon poikia,älä kiittele minua turhasta.

kun kehut ylivieskalaista yritystä.

Äänestä

• Aloittaja

vain sulle kirjoitti:

kun kehut ylivieskalaista yritystä.

alkujaan,mutta omistaja muutti 1960-luvun lopulla yrityksensä Ylivieskaan ja nimeenomaan Haapavedeltä.

Äänestä

alkujaan,mutta omistaja muutti 1960-luvun lopulla yrityksensä Ylivieskaan ja nimeenomaan Haapavedeltä.

ymmärrän kyllä että muutti. Hyvän valinnan teki kun Ylivieskaan!

Äänestä

• Aloittaja

Muutti Haapavedeltä kirjoitti:

ymmärrän kyllä että muutti. Hyvän valinnan teki kun Ylivieskaan!

laajentanut Kalajoelle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

AUTOKOULUA?Tulin siihen tulokseen että Vieskan Liikennekoulu taitaa olla alueen paraimpia autokouluja opettajiensa kannalta ja vielä kaiken lisäksi haapavetisiä syntyjään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu