Oisko kellään tietoa että mistä sais tuollaisen auton hionnan ja vahauksen Turussa? Ja kuinka paljon mahtaisi maksaa?
Kiitos jo etukäteen
auton hionta?
11
2010
Vastaukset
- sitroen.
että autosi maalipinta on niin paksu, että se kestää hionnan?
- Saku85
olen kun autoni on vain neljä vuotta vanha...
- nyt...
itsekään, mitä oikeasti haluat? Tarkoitatko puhdistusta cleanerilla ja vahausta vai todella hiontaa, joka on aivan eri juttu. Neljä vuotta vanha auto ei tarvitse hiontaa.
On myös olemassa maalipinnan käsittelyjä eli kestovahauksia?
Googleta netistä! - Simo
nyt... kirjoitti:
itsekään, mitä oikeasti haluat? Tarkoitatko puhdistusta cleanerilla ja vahausta vai todella hiontaa, joka on aivan eri juttu. Neljä vuotta vanha auto ei tarvitse hiontaa.
On myös olemassa maalipinnan käsittelyjä eli kestovahauksia?
Googleta netistä!Tiedätkö itse asiasta oikeasti yhtään mitään, vai oletko vain "googlettaja". Tekstissäsi ei meinaan ollut mitään järkeä tai ainakaan todellista tietoa siitä, mitä pesufirmoissa oikeasti tehdään.
- sinuun
Simo kirjoitti:
Tiedätkö itse asiasta oikeasti yhtään mitään, vai oletko vain "googlettaja". Tekstissäsi ei meinaan ollut mitään järkeä tai ainakaan todellista tietoa siitä, mitä pesufirmoissa oikeasti tehdään.
verrattuna olen alan asiantuntija. Olen pesufirman VIP-jäsen ja käytän niitä palveluja säännöllisesti.
- oikein.....................
sinuun kirjoitti:
verrattuna olen alan asiantuntija. Olen pesufirman VIP-jäsen ja käytän niitä palveluja säännöllisesti.
pesufirman "VIP-jäsen" - hahahahaaaaaaaaaa
- Vahaus
Turussa on esimerkiksi lähes jokaisen merkkiliikkeen yhteydessä erillinen pesufirma, joissa tehdään puleerauksia myös yksityisten autoihin. Niissä on yleensä paras osaaminen, kun tekevät puleerauksia useita päivittäin.
- sitroen.
maalihan hiotaan ennen uudelleenmaalausta maalin tarttumisen parantamiseksi. Ei muulloin.
Toki kauan sitten oli selluvärejä, jotka haalistuivat auringonpaisteessa ja se haalistunut kerros piti sitten hioa erityisellä tahnalla. Se kyllä edellytti maalipinnalta riittävää paksuutta... - erot
sitroen. kirjoitti:
maalihan hiotaan ennen uudelleenmaalausta maalin tarttumisen parantamiseksi. Ei muulloin.
Toki kauan sitten oli selluvärejä, jotka haalistuivat auringonpaisteessa ja se haalistunut kerros piti sitten hioa erityisellä tahnalla. Se kyllä edellytti maalipinnalta riittävää paksuutta...Ketjun aloittaja kirjoitti auton hionnasta ja vahauksesta ja luulen, että hän tarkoitti hionnalla auton koneellista puleerausta eli myllytystä. Ja noita puleerauksiahan tehdään nykyäänkin päivittäin. Ketjun aloittaja kyseli pesufirmoista Turun seudulla ja kyllä ainakin Turussa esimerkiksi lähes kaikki vaihtoautot puleerataan ennen myyntihalliin vientiä. puleerauksella saadaan pienet naarmut pois sekä palautetaan auton alkuperäinen kiilto. Auton maalipinta menee jo parissa vuodessa sellaiseksi, että näkee selvän eron puleeratun ja ei puleeratun välillä.
- tarkoitat
-joss vaikka tuolla jotain osviittaa..
http://www.mh-autoclean.com/Autojen pesua ja vahausta hinnasto halvin ja paras vahaamo.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653