auton hionta?

Saku85

Oisko kellään tietoa että mistä sais tuollaisen auton hionnan ja vahauksen Turussa? Ja kuinka paljon mahtaisi maksaa?

Kiitos jo etukäteen

11

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitroen.

että autosi maalipinta on niin paksu, että se kestää hionnan?

• Saku85

olen kun autoni on vain neljä vuotta vanha...

• nyt...

itsekään, mitä oikeasti haluat? Tarkoitatko puhdistusta cleanerilla ja vahausta vai todella hiontaa, joka on aivan eri juttu. Neljä vuotta vanha auto ei tarvitse hiontaa.
        On myös olemassa maalipinnan käsittelyjä eli kestovahauksia?
        Googleta netistä!

• Simo
        nyt... kirjoitti:

itsekään, mitä oikeasti haluat? Tarkoitatko puhdistusta cleanerilla ja vahausta vai todella hiontaa, joka on aivan eri juttu. Neljä vuotta vanha auto ei tarvitse hiontaa.
        On myös olemassa maalipinnan käsittelyjä eli kestovahauksia?
        Googleta netistä!

Tiedätkö itse asiasta oikeasti yhtään mitään, vai oletko vain "googlettaja". Tekstissäsi ei meinaan ollut mitään järkeä tai ainakaan todellista tietoa siitä, mitä pesufirmoissa oikeasti tehdään.

• sinuun
        Simo kirjoitti:

Tiedätkö itse asiasta oikeasti yhtään mitään, vai oletko vain "googlettaja". Tekstissäsi ei meinaan ollut mitään järkeä tai ainakaan todellista tietoa siitä, mitä pesufirmoissa oikeasti tehdään.

verrattuna olen alan asiantuntija. Olen pesufirman VIP-jäsen ja käytän niitä palveluja säännöllisesti.

• oikein.....................
        sinuun kirjoitti:

verrattuna olen alan asiantuntija. Olen pesufirman VIP-jäsen ja käytän niitä palveluja säännöllisesti.

pesufirman "VIP-jäsen" - hahahahaaaaaaaaaa

• Vahaus

Turussa on esimerkiksi lähes jokaisen merkkiliikkeen yhteydessä erillinen pesufirma, joissa tehdään puleerauksia myös yksityisten autoihin. Niissä on yleensä paras osaaminen, kun tekevät puleerauksia useita päivittäin.

• sitroen.

maalihan hiotaan ennen uudelleenmaalausta maalin tarttumisen parantamiseksi. Ei muulloin.
        Toki kauan sitten oli selluvärejä, jotka haalistuivat auringonpaisteessa ja se haalistunut kerros piti sitten hioa erityisellä tahnalla. Se kyllä edellytti maalipinnalta riittävää paksuutta...

• erot
        sitroen. kirjoitti:

maalihan hiotaan ennen uudelleenmaalausta maalin tarttumisen parantamiseksi. Ei muulloin.
        Toki kauan sitten oli selluvärejä, jotka haalistuivat auringonpaisteessa ja se haalistunut kerros piti sitten hioa erityisellä tahnalla. Se kyllä edellytti maalipinnalta riittävää paksuutta...

Ketjun aloittaja kirjoitti auton hionnasta ja vahauksesta ja luulen, että hän tarkoitti hionnalla auton koneellista puleerausta eli myllytystä. Ja noita puleerauksiahan tehdään nykyäänkin päivittäin. Ketjun aloittaja kyseli pesufirmoista Turun seudulla ja kyllä ainakin Turussa esimerkiksi lähes kaikki vaihtoautot puleerataan ennen myyntihalliin vientiä. puleerauksella saadaan pienet naarmut pois sekä palautetaan auton alkuperäinen kiilto. Auton maalipinta menee jo parissa vuodessa sellaiseksi, että näkee selvän eron puleeratun ja ei puleeratun välillä.

• tarkoitat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13