Miksi vittusa te kuunntelete tällästä paskaa homopopia ne kaikki homoja.Äänestäkää Tsekkiä se on paras siinä on asnetta se on hard rockia ja se on vittun hyvä
The Ark on paska
Tsekki fani
2
617
Vastaukset
- heteropentu/kaappihomo
kirjoittamaan!
- Puupää oletkin!
Olet ensin kuunnellut bändiä ja sitten tulet mellastamaan tälle palstalle vajavaisella kirjoitustaidollasi.
Eikö sinulla, peräkammarin pojalla, muuta tekemistä ole?
Itse en kuulu The Arkin faneihin tms., mutten ala sitä haukkumaankaan. Musiikkia siinä missä muutkin ja biisien teko vaatii aika paljon lahjakkuutta ja taitoa, johon sinä, vääräsäärinen petiinpissaaja, et pysty.
Ja jos tuo tekstisi oli älysi vaativin ponnistus, niin mene muualle hiostamaan persettäsi, tyhmän ihmisen poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286