Asun kaupungissa. Millaisilta paikoilta kannattaisi tähyillä vuohenputkea,mihin aikaan vuodesta (kuukaudet),miten sen varmasti tunnistaa, ja miten toimin jos onnistun sitä löytämään (poiminta, jatkokäsittely )? Kiitos.
vuohenputki
3
397
Vastaukset
- vuohimiini
..mutta mistä niitä löytää, näin kaupungissa ? Ja mitä sitten teen, jos löydän, tunnistan ja poimin ? Ravintona käyttäisin. Keruuaika?
- ???
vuohimiini kirjoitti:
..mutta mistä niitä löytää, näin kaupungissa ? Ja mitä sitten teen, jos löydän, tunnistan ja poimin ? Ravintona käyttäisin. Keruuaika?
Vuohenputkea kasvaa varmaan missä vain. Kaupungissa kannattaa käydä katsomassa puistoalueilta jotka eivät ole viimeisen päälle hoidettuja, metsänreunoista, omakotitalojen pihoista yms. Tosin ihan kaupungin keskustasta ei kannata poimia eikä isojen teiden varsilta.
Tuolla sivuilla mielestäni oli kyllä ihan hyvät ohjeet tunnistamiseen ja poimiseen ja ihan hyviä ruokaohjeita.
Meidän pihassa ei vielä ole noussut pintaan (keski-suomi) mut ei siihen enää kauaa mene, etelämmässä varmaan jo kasvavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146