www.murha.info

Kadonneista

Kadonneista henkilöistä käydään keskusteluja osoitteessa: www.murha.info.
Käykäähän tutustumassa !

7

4076

Vastaukset

• Mix ihmeessä pitäs? Miksi murha osastolla puhutaan kadonneista tai siis miksi sinne pitäs tulla kirjoittamaan kadonneista, kun täällä on tämä kadonneet palsta ihan sitä varten?

• pysyttele vaan tällä palstalla!

• todellakaan kirjoitti:

pysyttele vaan tällä palstalla!

Koska www.murha.info sivuilla aiheita käsitellään paljon objektiivisemmin!!! Täällä viestit on tyyliin:"musta tuntuu että X on syyllinen".
        Tuo musta tuntuu on vähintäänkin perusteeton ilmaisu....

• Josef48 kirjoitti:

Koska www.murha.info sivuilla aiheita käsitellään paljon objektiivisemmin!!! Täällä viestit on tyyliin:"musta tuntuu että X on syyllinen".

ja siksi tämä palsta sopiikin Moonikalle paremmin.

• Josef48 kirjoitti:

Jopas onkin fiksyä ja älynnystyröitä kihelmöivää puhua kadonneista murhattuna, siis kadonnut=murhattu, jes! Ihan kökköö!

• Moonika kirjoitti:

Jopas onkin fiksyä ja älynnystyröitä kihelmöivää puhua kadonneista murhattuna, siis kadonnut=murhattu, jes! Ihan kökköö!

Itse olen kirjautunut tuolle sivustolle, ja olen hyvin tyytyväinen. Syy miksi sinne liityin oli se, että täällä nämä keskustelut aina johtivat Moonikan haukkumiseen tai mollaamiseen. Murhainfon sivuilla pysytään aiheessa ja siellä on ihan erillinen palsta kadonneille :)

• ////// kirjoitti:

Itse olen kirjautunut tuolle sivustolle, ja olen hyvin tyytyväinen. Syy miksi sinne liityin oli se, että täällä nämä keskustelut aina johtivat Moonikan haukkumiseen tai mollaamiseen. Murhainfon sivuilla pysytään aiheessa ja siellä on ihan erillinen palsta kadonneille :)

www.murha.info sivuilla ei ole tuollaisia kahden lauseen "ihmettelyjä", joista puuttuu kokonaan pohdinta. Nuo viestit toivottavasti jääköön tänne.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10406