Osaisiko joku suositella hyvää tukivyötä. Sen verran alkaa olla mahalla painoa, että tukivyön hankinta olisi edessä. Kaksosia odotan rv 26 .
Tukivyö
3
990
Vastaukset
- Anita-merkkinen
Niin siinähän tuo jo tulikin. Anita-merkkinen Babybelt. Maksoi 42 € enkä ole päivääkään katunut tuota ostosta.
Jouduin hommaamaan sen jo puolessa välissä raskautta ja sen jälkeen olen käyttänyt joka päivä aamusta iltaan asti. Nyt on jo 33. vko lopussa. Eli hintansa väärti on ollut. Aivan järjettömän mukava käyttää ja helppo säätää. Muistan kun sen ekan kerran laitoin päälleni, niin tuntui hetken kun koko masua ei olis ollu olemassakaan. Toki masu kasvaa ja tulee raskaammaksi koko ajan ja tuntemukset muuttuvat, mutta itse en ainakaan pystyisi ilman tuota kapistusta olemaan ollenkaan. Suosittelen lämpimästi.
Itse ostin tuon suoraan äitiystarvikeliikkeestä Tampereella, mutta tilata voi myös netistä. Tampereella tuo liike, josta ostin on nimeltään Mamani.
Löytyy googlettamalla, hakusanaksi Mamani. Heillä on verkkokauppamahdollisuus.- Tuplat02
Mä hain Tk:n välinelainaamosta. Siellä kokeilin itelleni sopivan kokoista ja mallista. En kyllä tiedä saako joka kaupungista, kun kaveri kertoi, että heillä siihen tarvittaisiin lääkärin lausunto.
- KEH
Carriwell tukivyö on hyvä.
Minulla ois semmoinen joutilaana, musta, koko S.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663065
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252133Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031