Osaisiko joku suositella hyvää tukivyötä. Sen verran alkaa olla mahalla painoa, että tukivyön hankinta olisi edessä. Kaksosia odotan rv 26 .
Tukivyö
3
1009
Vastaukset
- Anita-merkkinen
Niin siinähän tuo jo tulikin. Anita-merkkinen Babybelt. Maksoi 42 € enkä ole päivääkään katunut tuota ostosta.
Jouduin hommaamaan sen jo puolessa välissä raskautta ja sen jälkeen olen käyttänyt joka päivä aamusta iltaan asti. Nyt on jo 33. vko lopussa. Eli hintansa väärti on ollut. Aivan järjettömän mukava käyttää ja helppo säätää. Muistan kun sen ekan kerran laitoin päälleni, niin tuntui hetken kun koko masua ei olis ollu olemassakaan. Toki masu kasvaa ja tulee raskaammaksi koko ajan ja tuntemukset muuttuvat, mutta itse en ainakaan pystyisi ilman tuota kapistusta olemaan ollenkaan. Suosittelen lämpimästi.
Itse ostin tuon suoraan äitiystarvikeliikkeestä Tampereella, mutta tilata voi myös netistä. Tampereella tuo liike, josta ostin on nimeltään Mamani.
Löytyy googlettamalla, hakusanaksi Mamani. Heillä on verkkokauppamahdollisuus.- Tuplat02
Mä hain Tk:n välinelainaamosta. Siellä kokeilin itelleni sopivan kokoista ja mallista. En kyllä tiedä saako joka kaupungista, kun kaveri kertoi, että heillä siihen tarvittaisiin lääkärin lausunto.
- KEH
Carriwell tukivyö on hyvä.
Minulla ois semmoinen joutilaana, musta, koko S.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010