Hei! Olen käyttänyt Firefoxin extensioneita videoitten lataamiseen YouTubesta, Google Videosta ja niin pois päin. Hyvin on toimunut, olen niitä sitten ohjelmilla konvertoinut MP4-muotoon ja katsellut ipodilla. Mieleeni tuli sellainen kysymys, että eikös asia ole niin, että kun katsoo jonkun videon, niin periaatteessa se latautuu koneelle jonnekin (temporary files -hakemistoonko?) Videon saisi siis otettua jostain hakemistosta ja sitten sen voisi konvertoida jotta sen saisi itselleen ihan miltä sivulta tahansa. Toimiiko näin ja mitä pitää tehdä jotta pääsen temporary files:seihin käsiksi? Kiitos vastauksista jo tässä vaiheessa!
Videot netistä?
ipodvideomies
2
509
Vastaukset
- -näin-
ohjauspaneeli
kansion asetukset
Näytä-välilehti
Piilotetut tiedostot ja kansiot
[0]Näytä piilotetut tied. ja kansiot(täppä siihen)- -näin-
Käynnistä
Suorita
%temp%
OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936