Hei! Olen käyttänyt Firefoxin extensioneita videoitten lataamiseen YouTubesta, Google Videosta ja niin pois päin. Hyvin on toimunut, olen niitä sitten ohjelmilla konvertoinut MP4-muotoon ja katsellut ipodilla. Mieleeni tuli sellainen kysymys, että eikös asia ole niin, että kun katsoo jonkun videon, niin periaatteessa se latautuu koneelle jonnekin (temporary files -hakemistoonko?) Videon saisi siis otettua jostain hakemistosta ja sitten sen voisi konvertoida jotta sen saisi itselleen ihan miltä sivulta tahansa. Toimiiko näin ja mitä pitää tehdä jotta pääsen temporary files:seihin käsiksi? Kiitos vastauksista jo tässä vaiheessa!
Videot netistä?
ipodvideomies
2
501
Vastaukset
- -näin-
ohjauspaneeli
kansion asetukset
Näytä-välilehti
Piilotetut tiedostot ja kansiot
[0]Näytä piilotetut tied. ja kansiot(täppä siihen)- -näin-
Käynnistä
Suorita
%temp%
OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889