muita...?

oonko ainut?

onko olemassa muitakin läheisriippuvaisia vaakoja, vai olenko poikkeus...? yksinolo on yhtä tuskaa, kokoajan täytyisi olla joku, joka välittää... ja kun sen löytää, tulee roikuttua niin että toinen tukahtuu...

10

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarilikka

      roikkuva vaaka. Tuttavapiirissani on pari samanlaista yksilöä jotka roikkuu toisessa kiinni tukahtuttamiseen asti. Kai sellainen ominaisuus jostain johtuu ja mielestäni pitäisi esittää kysymys mitä sellaiselta ihmiseltä puuttuu, mikä pakottaa toimimaan silla tavalla?

      • eri merkkiä

        tiedän erään vaakanaisen, joka pitää miehestään kiinni kynsinhampain. kokoajan pitää olla raportoimassa missä mennään ja varsinkin menneisyys ja entiset tyttöystävät ovat tabu.
        Ei oikein aikuismaista vaikka kyseessä keski-ikäinen avioliiton käynyt nainen.


    • päinvastainen vaakatapaus

      En takuulla roiku, viihdyn hienosti itsekseni pitkiäkin aikoja, mutta osaan kyllä ikävöidäkin sitten.
      En tenttaa, en patista, annan ihmisille oman rauhan. Minä olen huono ottamaan yhteyttä, joten muut joutuvat soittamaan minulle. Tottakai ilahdun ystävien yhteydenotoista.
      Jos ei joku viihdy seurassani, se on mulle ok.
      Mutta kuten sanottu, viihdyn itsekseni, suorastaan kaipaan omaa rauhaa, varsinkin jos olen pitempään ollut paljon menossa ja ihmisten kanssa paljon tekemisissä.

      • putte

        Liiallinen seurustelu on mielestäni luovuuden loppu ja tuntuu ahdistavalta. Enkä tykkää yhtään jos ihminen on liian päällekäypä, riippakivi kintuissa.


    • .-.--.-.-.-

      Aivan päinvastoin ovat tuntemani vaa'at, enemmänkin skorpionit ovat tuollaisia.

      • Grrrrrrrrrrrrr

        minäkin.


      • Jenny -vaaka-
        Grrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        minäkin.

        Itse kyllä rakastan ihmisten seuraa, mutta en jaksa itse erityisemmin pitää koko ajan yhteyttä,vaan muiden täytyy tehdä se. Välillä olen kuitenkin sellainen ,että en osaa tehdä mitään itsenäisesti ja tarvitsen ystävän rohkaisemista (roikkumista??)


    • fkkf

      Kuulostaa ihan entiseltä tyttöystävältä, joka on vaaka.

    • jeanmarc

      valitettavan tuttu juttu. t. vaakamies vm.69 joka ei näköjään opi virheistään

    • vaakanainen

      vaa'alla on näitä kausia.. joskus täytyy olla niin itsenäinen, niin riippumaton, oma luovuus ja rauha, oma elämä..(!) jne.. ja sitten välillä taas, kun vaakakupit kääntyvät tarvitsee läheisyyttä, rohkaisua, hellyyttä ja huomiota..

      itselläni ainakin.. tämä heilahtelu ulottuu myös nais-mies-roolisysteemeihin parisuhteessa. välillä sitä on niin tasa-arvoa ja jopa feministiä ja haluaa itse vaihtaa renkaat autoonsa (tms) ja välillä taas haluaisi olla niin perinteistä naisellista naista, että! pysy siinä sitten vähemmän ailahtelevana merkkinä perässä ;)

      tasapainokin löytyy ja ah silloin on elo auvoisaa :) vaakana kannattaa oppia ottamaan omia edesottamuksiaan huumorilla :D (huumorintaju on vaa'an kumppanille melkeinpä must :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe