muita...?

oonko ainut?

onko olemassa muitakin läheisriippuvaisia vaakoja, vai olenko poikkeus...? yksinolo on yhtä tuskaa, kokoajan täytyisi olla joku, joka välittää... ja kun sen löytää, tulee roikuttua niin että toinen tukahtuu...

10

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarilikka

roikkuva vaaka. Tuttavapiirissani on pari samanlaista yksilöä jotka roikkuu toisessa kiinni tukahtuttamiseen asti. Kai sellainen ominaisuus jostain johtuu ja mielestäni pitäisi esittää kysymys mitä sellaiselta ihmiseltä puuttuu, mikä pakottaa toimimaan silla tavalla?

• eri merkkiä

tiedän erään vaakanaisen, joka pitää miehestään kiinni kynsinhampain. kokoajan pitää olla raportoimassa missä mennään ja varsinkin menneisyys ja entiset tyttöystävät ovat tabu.
        Ei oikein aikuismaista vaikka kyseessä keski-ikäinen avioliiton käynyt nainen.

• päinvastainen vaakatapaus

En takuulla roiku, viihdyn hienosti itsekseni pitkiäkin aikoja, mutta osaan kyllä ikävöidäkin sitten.
      En tenttaa, en patista, annan ihmisille oman rauhan. Minä olen huono ottamaan yhteyttä, joten muut joutuvat soittamaan minulle. Tottakai ilahdun ystävien yhteydenotoista.
      Jos ei joku viihdy seurassani, se on mulle ok.
      Mutta kuten sanottu, viihdyn itsekseni, suorastaan kaipaan omaa rauhaa, varsinkin jos olen pitempään ollut paljon menossa ja ihmisten kanssa paljon tekemisissä.

• putte

Liiallinen seurustelu on mielestäni luovuuden loppu ja tuntuu ahdistavalta. Enkä tykkää yhtään jos ihminen on liian päällekäypä, riippakivi kintuissa.

• .-.--.-.-.-

Aivan päinvastoin ovat tuntemani vaa'at, enemmänkin skorpionit ovat tuollaisia.

• Grrrrrrrrrrrrr

minäkin.

• Jenny -vaaka-
        Grrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

minäkin.

Itse kyllä rakastan ihmisten seuraa, mutta en jaksa itse erityisemmin pitää koko ajan yhteyttä,vaan muiden täytyy tehdä se. Välillä olen kuitenkin sellainen ,että en osaa tehdä mitään itsenäisesti ja tarvitsen ystävän rohkaisemista (roikkumista??)

• fkkf

Kuulostaa ihan entiseltä tyttöystävältä, joka on vaaka.

• jeanmarc

valitettavan tuttu juttu. t. vaakamies vm.69 joka ei näköjään opi virheistään

• vaakanainen

vaa'alla on näitä kausia.. joskus täytyy olla niin itsenäinen, niin riippumaton, oma luovuus ja rauha, oma elämä..(!) jne.. ja sitten välillä taas, kun vaakakupit kääntyvät tarvitsee läheisyyttä, rohkaisua, hellyyttä ja huomiota..

itselläni ainakin.. tämä heilahtelu ulottuu myös nais-mies-roolisysteemeihin parisuhteessa. välillä sitä on niin tasa-arvoa ja jopa feministiä ja haluaa itse vaihtaa renkaat autoonsa (tms) ja välillä taas haluaisi olla niin perinteistä naisellista naista, että! pysy siinä sitten vähemmän ailahtelevana merkkinä perässä ;)

tasapainokin löytyy ja ah silloin on elo auvoisaa :) vaakana kannattaa oppia ottamaan omia edesottamuksiaan huumorilla :D (huumorintaju on vaa'an kumppanille melkeinpä must :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe