vitutus

kohtauksia

miksi minä saan niitä. Saatan herätä yöllä miettimään kaikkea mitä minun pitäisi tehdä huomenna töissä tai muutenkin ja ottaa päähän tämä jatkuva oravanpyörä. Tunti menee siinä valvoessa ja kun lopulta sammun ja herään aamulla niin vitutus on hävinnyt! Joskus en kestä minkäänlaisia vastuksia ja haluttaisi alkaa ryyppäämään samantien kun tulee ongelmia eteen mutta sitten se vitutus meneekin taas ohi. Joskus samojen asioiden kanssa en ahdistu ollenkaan mutta joskus taas tulee tuo lamauttava vitutus! Pitäisi varmaan joskus heittää pyyhe kehään ja ryypätä pari päivää kun se iskee ja katsoa miten käy..

6

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välillä.

ryyppääminen nyt ei auta yhtään.Seuraavana aamuna vituttaa entistä enemmän.

• suosittelen.

Joo, kunnon LÄRVIT KANTSII AINA SILLOIN TÄLLÖIN VETÄÄ!!!!

Siis KUNNON LÄRVIT!!!!

• kyökki

ei tosiaan kannata!Lähtee lenkille, ni häviää vitutukset!

• juoppojätkä
        kyökki kirjoitti:

ei tosiaan kannata!Lähtee lenkille, ni häviää vitutukset!

Olen ryypännyt elämäni suorituskuntoon. On lievää viinasta johtuvaa dementiaakin.

Nainen tiesi, että olen juonut paljon; ollut katkaishoidoissa ja aina sortunut.
        Olen väliin vihainen sille, että se halusi kanssani naimisiin.

Ei mulla ollut kuin tuulenhuuhtoma ja hiukan mieskuntoa jälellä.
        Muija on tarjonnut talon asuttavaksi, kustansi ajokortin, osti auton, opetti tiekkarin käyttöö.

Että se jaksaa olla kiinnostunut jokaisesta olutpullostani.

Nyt terveys ei enää kestä, sisäkalut ovat sököt. Tulen keltaiseksi, hyvin sairaaksi viinasta.
        On nähty pohjat. Lenkille en pääse, mutta se osti mulle kuntosalilaitteita kotiin.

Kun oikein vituttaa. Niin, että näköö haittaa, menen puskemaan raivoani kuntolaitteisiin.
        Suihkun jälkeen sitä on selväjärkisempi.
        Kuulin kun se läplätti sisarelleen: Ukko on nyt paremmassa kunnossa.
        Sen uskonasiosta paasaaminen kyllä loppuu lyhyeen. Pakko kait on uskoo...viinat on juotu.

• Anonyymi
        juoppojätkä kirjoitti:

Olen ryypännyt elämäni suorituskuntoon. On lievää viinasta johtuvaa dementiaakin.

Nainen tiesi, että olen juonut paljon; ollut katkaishoidoissa ja aina sortunut.
        Olen väliin vihainen sille, että se halusi kanssani naimisiin.

Ei mulla ollut kuin tuulenhuuhtoma ja hiukan mieskuntoa jälellä.
        Muija on tarjonnut talon asuttavaksi, kustansi ajokortin, osti auton, opetti tiekkarin käyttöö.

Että se jaksaa olla kiinnostunut jokaisesta olutpullostani.

Nyt terveys ei enää kestä, sisäkalut ovat sököt. Tulen keltaiseksi, hyvin sairaaksi viinasta.
        On nähty pohjat. Lenkille en pääse, mutta se osti mulle kuntosalilaitteita kotiin.

Kun oikein vituttaa. Niin, että näköö haittaa, menen puskemaan raivoani kuntolaitteisiin.
        Suihkun jälkeen sitä on selväjärkisempi.
        Kuulin kun se läplätti sisarelleen: Ukko on nyt paremmassa kunnossa.
        Sen uskonasiosta paasaaminen kyllä loppuu lyhyeen. Pakko kait on uskoo...viinat on juotu.

Älä Anna Ämmän voittaa, vaan

Ryyppää saatanasti, niin vitutus väistyy

• kaikista eniten vituttaa

Kun baarit neljän aikaan sulkeutuvat niin voi luoja sitä ongelmien määrää ja vitutusta. Väsyttää vitusti, kyytiä ei ole kotiin, sitäpaitsi silloin tajuaa että baari-iltahan oli aivan turha, mitä nyt pari ensimmäistä tuntia oli hauskaa. Rahat meni. Vituttaa niin että tekstailee tyhmiä vitutus-viestejä tutuille. Vituttaa niin että voisi lähteä samantien täysiä juoksemaan kotiin että edes omaan sänkyyn pääsisi puolen tunnin päästä. Väsyttää vitusti ja vituttaa. Ensi viikon työt rassaa ja ihmissuhteet ovat kaikki viturallaan. Koko elämä vituttaa. Laskuhumala, väsymys, yksinäisyys, häpeä ja vitutus eivät ole hyviä, puhumattakaan niistä kaikista yhdessä. Noh, sitten kun malttaa käydä nukkumaan pariksi tunniksi, aamulla onkin vitutus hävinnyt ja kaikki on ok, mitä nyt vähän kaduttaa kun tuli läheteltyä viestejä ja tuhlattua rahoja...ainiin ja krapula hankittua. Eli hieman silloinkin vituttaa mutta ei paljoa. Eli kyllä, vitutuskohtauksia minullakin aina pe-la-su-aamuöisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      3957
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1886
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1562
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1392
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      24
      1251
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1140
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1122
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1109
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1083
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      993
    Aihe