Kaurismies

Ja Leijonanainen

Sopiiko yhteen, onko kellään kokemuksia.. kannaattaako edes kokeilla, vai kaatuuko jo suhteen alkumetreille...? kun kauris kuitenkin voi olla kylmä rakkailleen,ja minä taas tahdon että mies hellii muulloinkin kuin suhteen alussa vain..? Kertokaa, ennen kuin ihastun tähän mystiseen mieheen liikaa..

4

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finlux

      minullla oli 2 vuoden suhde leijona miehen kanssa.olen itse kauris. Oli tosi rankkaa ja myrskyisää..

      • mieti 2 kertaa

        Jos hellittelyjä kaipaat, niin vaihda ihastuksesti kohdetta. Kaurismiehen kanssa saa hiipiä villasukissa, niin arvosteleva ja jäätävä tyyppi hän on.


    • Kauris84

      Itse olen kaurismies ja vastapuoli olisi niitä hyväilyjä kyllä saanut vaikka millä mitalla.
      Riippuu tietenkin tuosta miten hyvin loksahtaa kohalleen. Kauris kyllä ensitapaamisella vaikuttaa laskelmoivalta ja kylmältä, mutta tutustuttuaan rupeaa uusia ominaisuuksia näkymään (tai sitten ei)

      Ei ole kyllä kokemuksia leijonanaisista mutta yrittänyttähän ei laiteta. Kyl sen huomaa jos siitä jotain tulisi kohtuu äkkiä.

    • jellona...

      Olen itsekin jellona ja tunnun vetävän kauriita puoleeni... Seurustelin 3 vuotta kauriin kanssa, myrskyisää oli ja suhde päättyi kauriin valehteluun ja pettämiseen. Puhui kyllä tunteistaan mutta "kylmiä" kausia oli, ja saattoi hävitä viikoiksi. Nykyinenkin on kauris... kaukosuhdetta on jatkunut 8kk... Saa nähdä miten tässä käy. Kylmäksi on mennyt hänen puoleltaan, mutta laittaa syksi sen että minä muka annan "mixed signals"...jne...

      kauriista on vaikea päästä eroon, kun ne eivät ole se, joka laittaa poikki.

      Vaikea sanoa muuta, takana on vain yksi suhde skorpiooniin, joka oli täyttä myrskyä ja mustasukkaisuutta skorpparin puolelta...


      Kauris ei ehkä ole se kaikkein intohimoisin rakastaja... siihen sopii vain toinen jellona... huh huh! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe