Paljonko Kajaanissa maksaa siivooja? Siis joku hintahaarukka. Kun olen itse niin laiska, että olisi kiva, jos edes kerran kuussa saisi koko kämpän siivottua kunnolla. Onko jotain siivousrinkejä ja kuinka ne toimii? Ja se hinta?
Paljonko siivouspalvelu maksaa?
10
2288
Vastaukset
- laiska__
Muttakun se hintahaarukka olisi juttu, mikä kiinnostaa. Ei noilla sivuilla ole sellaista. En viitti nolata itteeni soittamalla ja sanoo et: "hups. ei mulla taida olla varaa"
Osaisitko sä kertoa jotain noista hinnoista? - osaan
laiska__ kirjoitti:
Muttakun se hintahaarukka olisi juttu, mikä kiinnostaa. Ei noilla sivuilla ole sellaista. En viitti nolata itteeni soittamalla ja sanoo et: "hups. ei mulla taida olla varaa"
Osaisitko sä kertoa jotain noista hinnoista?Hinta oli 20 einoo/h.
Tuli siivooja ja laittoi koko huushollin kondikseen.
Heillä on mukana kaikki siivousvälineet ja aineet.Putsia tuli ,aikaa meni n.10h.Siinä ajassa pestiin katot, seinät, ikunat ja lattiat myös hän tamppasi kaikki minkä irti sai ulos vietäväksi.
Eka kerralla tietysti pitää ottaa huomioon satasen omavastuu,jonka jälkeen n.1150 kotitalousvähennyksiä, sen saa molemmat puolisot(yht.2300) tai jos olet yksinäinen niin vain sinä.
Elikkä:viikkosiivoukseenhan ei mene tuota aikaa. Kyllä kannattaa!
- siivojat
Terve mä näin sun kysymyksen vieläkö etsit siivojaa meitä ois kaks nuorta naista jotks yksityisesti autamme ihmisiä kajaanissa siivouksessa
- KomennusM
Antaisitko myös muuta palvelua siivouksen lomassa :--)
- Temets
Vieläkö siivouspalvelua tarjolla?
- Mark22
Saanko seurata siivoustyötä sohvalta munasillani? olen hiljaa enkä häiritse.
- entinensiivooja
Siivouksen kulut voipi vähentää verotuksessa!
- alanmies
Taidan palkata
- Siistiä
Minä teen koti ja yritys siivouksia Kotisiivoukset jos liittyy vakituisesti rinkiin 22eh alvi.Yrityssiivoukset ovat kalliimpia. Siivousrinkiini mahtuu vielä muutama koti. Kotikajaanin takasivulla on mainos sinisellä pohjalla siivouspalvelustani jonka perustin 2015 vuoden lopussa. Minä teen siivoukset yksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978