Tässä muutamia vinkkejä naisille itsepuolustukseen esim.raiskaus yrityksessä:(huolimatta että kaikki eivät ole laillisia,who cares?Oma henki ja terveys on tärkein)
-huuda minkä keuhkoista lähtee
-potkaise munille säälimättömästi
-lyö kyynärpäällä kurkkuun
-potki,pure,käytä kaikki keinot hyväksi
-matkakokoinen hiuslakka käy pippurisumuttimesta,-tähtää siis silmiin
-hälytin jota painaessa alkaa huutaa isoilla desibeleillä on kätevä(saa mm.biltemasta,toimivuudesta ei tietoa)
-peruspuukko mahtuu pieneenkin käsilaukkuun ja povitaskuun(ei,tämä ei ole vitsi)
-stiletti olisi helpompi käyttää,muttei niin helppo hankkia(?)
-sytytin josta tulee tavallista isompi kaasuliekki on yksi vaihtoehto
-kuulapistooli on aidon aseen näköinen lelu, joka ampuu 6mm muovikuulia.Sillä voi vahingoittaa esim.tähtäämällä silmiin ja kasvoihin yleisesti,aseen pelkkä ulkonäkö saattaa jo säikäyttää päällekävijän,aseen saa jo hieman yli 20 eurolla
(ammus voi kuulemma halkaista hampaan,joten ei ihan mikään pilttien lelu)
-lopuksi tietysti itse ase, mutta harvalla naisella on halua hankkia aseenkantolupa ja sen käyttäminen tuollaisessa tilanteessa on ihan oma juttunsa..
Ja varmasti löytyy parempiakin ideoita, mutta nämä vinkit siksi että raiskaukset ovat lisääntyneet huolestuttavasti ja naisilla on oikeus puolustautua.-Hätä keinot keksii.
Raiskauksen esto
21
3129
Vastaukset
- tiedoksi vaan...
1. Paha huutaa jos jon joukkoraiskaus ja joku pitää kättä suun edessä tai jos lyödään taju pois.
2. Teräasetta ei saa pitää yleisillä paikoilla.
3. Myöskään kuula-asetta ei saa kantaa mukanaan. (btw se teho riippuu ihan onko halppis kamaa vai kunnon Maruin ase, itellä ei ole vielä ainakaan hammas haljennu eikä silmä puhki).
4. Tuskin noista mikään muukaa tepsii kovin helposti jos on heiveröinen female vs. keskiverto mies... - vinkkis kusee
Totta helvetissähän naiset varmasti yrittävät estää raiskatuksi tulemistaan, mutta harvoinpa kukaan mies rupeaa ketään raiskaamaan kun on kuuloetäisyydellä porukkaa (= huutaminen hyödytöntä), ja luuleeko tosiaan jengi täällä ihan tosissaan että kun joku pahanen ukko keksii ruveta naisparkaa raiskaamaan keskellä kaunista päivää niin nainenpa vain jähmettyy lahnaksi ja antautuu raiskaajan uhriksi, eiköhän ihan jokainen ole yrittänyt pois päästä, ellei ole ollut todella oikeasti uhkaava tilanne (raiskaaja uhkaillut puukolla tms. aseella)!
Miten jonkun on niin vaikea uskoa, että keskivertokokoisen miehen on enemmän kuin helppo raiskata keskivertokokoinen nainen, jos vain sattuu olemaan hyvä tilaisuus? Yleensäkään raiskaus harvoin on mitään sellaista että mies yrittää vain kiltisti voimiaan käyttäen työntää (ikäänkuin jotain kädenvääntöä) naista maahan ja ruveta raiskaamaan, vaan raiskauksiin liittyy HYVIN usein muutakin väkivaltaa, mm. rajua naisen paikallaan pitämistä, lyömistä, potkimista, teräaseella uhkailua, hiuksista repimistä, pahimmillaan yksi mies raiskaa yhtä naista muun useamman miehen naista kiinni pitäen.
Sitäpaitsi jos joku yllättäen hyökkää kimppuun ja raiskaa, on aika vaikea ruveta siinä jotain apuvälineitä laukusta kaivelemaan.
Onhan tuo tottakin että joku minihiuslakkapullo tai hälytin olisi hyvä pitää mukana, mutta koko viestisi on pelkkää naisten syyllistämistä raiskauksen uhreiksi tulemisesta, vaikka niitä jotka oikeasti hakeutuvat joku kieroutunut sairaalollinen raiskausfantasia mielessään jonnekin pimeään puistoon raiskaajaa odottamaan ja hyppäävät välittömästi selälleen miehen alle kun yksikin tulee panoa ehdottamaan ja sitten kirkuvat että "toi mulkku raiskas mut!" on varmasti sen verran minimaalinen määrä koko maailmassa että tuskin kannattaa yleistää koko naisväkeä tuollaisiksi!- raivostunut
"koko viestisi on pelkkää naisten syyllistämistä raiskauksen uhreiksi tulemisesta"..
Ny on luettu sit mun teksti vähän polla pehmeänä,keräsin ne vinkit ihan vaan sen takia että jos jollekin naispuoleiselle niistä joskus olisi edes pientä apua äärimmäisessä tilanteessa,jotta mahd.uhriksi tuleminen estettäisiin,haloo?!
- tuntee tekijän
Suurin osa raiskauksista tapahtuu yksityisasunnoissa ja uhri tuntee tekijän ainákin jollain tasolla. Useasti porukka on humalassa jne.
Monestikko tulee istuttua iltaa puukko toisessa kädessä ja ase toisessa kädessä jos joku nuista kavereista yrittää vaikka raiskata.
Ja jos tilanne tapahtuu lähdehän etsimään käsilaukusta asetta tai jotain hälytintä. - Taapertaja.
Helppo sanoa tietokoneen äärellä. Vaikka raiskaaja on henkisesti sairas niin ei se tee hänestä tyhmää.
Eli jos itse raiskaisin niin olisin varautunut vastaiskuihin.
Eli osaisin aivan varmasti odottaa lyöntejä, potkuja ja puremia. Ja siksi ne onnistuisin torjumaan.
Ja lyönnit/potkut varmasti vain saavat sairaan raiskaajan entistä hullummaksi jolloin hän varmasti lyö takaisin lujempaa tai kuristaa enemmän tms.
Paras on vain huutaa pirusti, ja kuulemani mukaan pitää sanoa että on raskaana niin monet lopettavat.- jade-
varmasti tarkoitit hyvää noita vinkkejä kirjoittaessa, mutta tosi asia on että käytännössä noita keinoja on vähän vaikea toteuttaa. Ihmiset regoivat eri tavoin paniikkitilanteessa. Mutta jos jotenkin haluaa varautua "laillisesti" niin hiuslakan käytöstä harvemmin syytettä ropsahtaa itseään puolustavalle. On ylipäätänsä kauheaa että ihmismieli on niin sairas että tällaisia konsteja joudutaan miettimään ja tällaisiin tilanteisiin varautumaan!
- raiskattu3vsitten
juuri noin minulle kävi.. en nyt jaksa kirjoittaa taustoista, että missä ja miksi olin siellä jne mutta kun hän yritti raiskata ja kun potkin häntä ja löin täysillä nyrkillä päähän minua huomattavasti vanhempaa ja voimakkaampaa miestä, niin se vaan raivostui entisestään ja puri minua nännistä ... joten minä en voinut puolustaa itseäni enää. toki pidin housuista kiinni jne mutta syytän itseäni koska en enää voinut puolustaa itseäni niin hyvin, tehokkaasti. koska aika kovaa osasin lyyä päähän ja se oli varmaan ainut asia mikä tehosi siihen jollain tapaa, mutta aika kipeää se tekee kun nännistä puree joten en voinut enää lyyä. :'(. en pärjäisi omalle poikaystävälleenikään ja se raiskaaja oli häntä useamman vuoden vanhempi ja harrasti painojen nostoa eli lihaksia oli. :( yritän tässä taas selittää ettei se ole minun vika jne. syyllisyyttö silti on nyt ja aina, ja sitä syyttelyä ja vähättelyä tulee myös muualta.
- raiskattu3vsitten
raiskattu3vsitten kirjoitti:
juuri noin minulle kävi.. en nyt jaksa kirjoittaa taustoista, että missä ja miksi olin siellä jne mutta kun hän yritti raiskata ja kun potkin häntä ja löin täysillä nyrkillä päähän minua huomattavasti vanhempaa ja voimakkaampaa miestä, niin se vaan raivostui entisestään ja puri minua nännistä ... joten minä en voinut puolustaa itseäni enää. toki pidin housuista kiinni jne mutta syytän itseäni koska en enää voinut puolustaa itseäni niin hyvin, tehokkaasti. koska aika kovaa osasin lyyä päähän ja se oli varmaan ainut asia mikä tehosi siihen jollain tapaa, mutta aika kipeää se tekee kun nännistä puree joten en voinut enää lyyä. :'(. en pärjäisi omalle poikaystävälleenikään ja se raiskaaja oli häntä useamman vuoden vanhempi ja harrasti painojen nostoa eli lihaksia oli. :( yritän tässä taas selittää ettei se ole minun vika jne. syyllisyyttö silti on nyt ja aina, ja sitä syyttelyä ja vähättelyä tulee myös muualta.
hän siis sai raiskattua minut. pakotettua yhdyntään ja toivoin vain että se nöyryytys loppuisi. :( ja muistan vieläkin sen. ja sitä on niin vaikea selittää kellekään miten nöyryyttävää se on. hän piti minua päällään ja katsoi. jos kertoisin miten paskasti se tapahtui. siitä saisi sivullinen vaan sellaisen kuvan että olisin "ratsastanut" mutta tosiassa yritin päästä pois siitä, mutta en päässyt. :'( en usko että kukaan voi uskoa sitä että muka ei nainen pärjäisi.. mutta en oikeasti pärjännyt. olen laiha ja ei lihaksia. :( ja se oli sellainen jolla oli selvästi näkyvät lihakset. mä en itsekään voi ymmärtää miten syytän siitä itseäni jollain tapaa vieläkin. ja kärsin. kolme vuotta siitä jo on mutta se muutti elämäni. en ole tehnyt rikosilmoitusta. en uskalla. en ole vahva. pelkään ja häpeän :( tunnen itseni epäonnistuneeksi. muut joille on tehty pahasti ovat tehneet ilmoituksen. mutta itse en ole ollut tarpeeksi vahva. myös poikaystäväni syyttää minua siitä. olen nyt lähes 19. silloin olin 16 155-160cm, 50-53kg , raiskaaja noin 24v miehen kokoinen. isot lihakset
- massamonsteri
kun nainen panee vastaan. Mitä vahvempi sen parempi.
- astrid
V**un pervo! oot selvästi tunnevammanen vaikka toi oiski huono läppä.....
- aisantuntija
astrid kirjoitti:
V**un pervo! oot selvästi tunnevammanen vaikka toi oiski huono läppä.....
Astrid Kumbernuss? Hän oli sikavahva DDR:n kuulantyöntäjä.
aisantuntija kirjoitti:
Astrid Kumbernuss? Hän oli sikavahva DDR:n kuulantyöntäjä.
Laitoit että "ne eivät ole kaikki laillisia,who cares?" No viimeistään siinä vaiheessa välittää kun joutuu itse lusimaan. :)
- Hah hah.
*** kirjoitti:
Laitoit että "ne eivät ole kaikki laillisia,who cares?" No viimeistään siinä vaiheessa välittää kun joutuu itse lusimaan. :)
Luuletko että se on jotenkin kamalaa naiselle joutua vankilaan, kun siellähän ei ole niitä miesvankejakaan jotka voisivat raiskata...
Ennemmin vankilaan vaikka murhasta kuin tyydytystä yhdellekään raiskaajapaskiaiselle.
On ymmärrettävä toki että kun porukalla käydään kimppuun niin siitä tuskin vammoitta selviää, ja on ymmärrettävä että joskus ei pysty yhdellekään miehelle mitään. Mutta että jo sekin olisi kielletty että miettii päässään jonkinlaisia konsteja ennalta joilla on edes pienen pieni mahdollisuus onnistua, on silkkaa skeidaa. Joskus tuntuu että tällä palstalla pyörii varmaan paljon wannaberaiskaajia jotka eivät kehtaa tehdä mitään, mutta nauttivat siitä kun saavat naiset alistettua henkisesti, väittäen että teki nainen niin tai näin niin hullusti siinä vain käy.
Uskokaa pois, on naisia jotka suhtautuvat raiskaukseen kuin minä: siinä voi tulla ruumiita, ja ei sen väliä kuka kuolee. Jos minä kuolen, niin eipähän tarvitse murehtia. Jos se toinen kuolee, niin eipähän enää käy enää kenenkään kimppuun. Olen siis pelastanut itseni lisäksi muitakin naisia.
Yhtähyvin voi fantasoida onnistuvansa kuin hysteerisenä pelätä päivät pääksytysten. Mutta tietenkään kuvitellessaan pärjäävänsä ei kannata alkaa liikuskella öisillä pimeillä teillä, hankkiutua retkujoukkoihin jne. Kaikkihan tämän tajuaa. - iso mies
Hah hah. kirjoitti:
Luuletko että se on jotenkin kamalaa naiselle joutua vankilaan, kun siellähän ei ole niitä miesvankejakaan jotka voisivat raiskata...
Ennemmin vankilaan vaikka murhasta kuin tyydytystä yhdellekään raiskaajapaskiaiselle.
On ymmärrettävä toki että kun porukalla käydään kimppuun niin siitä tuskin vammoitta selviää, ja on ymmärrettävä että joskus ei pysty yhdellekään miehelle mitään. Mutta että jo sekin olisi kielletty että miettii päässään jonkinlaisia konsteja ennalta joilla on edes pienen pieni mahdollisuus onnistua, on silkkaa skeidaa. Joskus tuntuu että tällä palstalla pyörii varmaan paljon wannaberaiskaajia jotka eivät kehtaa tehdä mitään, mutta nauttivat siitä kun saavat naiset alistettua henkisesti, väittäen että teki nainen niin tai näin niin hullusti siinä vain käy.
Uskokaa pois, on naisia jotka suhtautuvat raiskaukseen kuin minä: siinä voi tulla ruumiita, ja ei sen väliä kuka kuolee. Jos minä kuolen, niin eipähän tarvitse murehtia. Jos se toinen kuolee, niin eipähän enää käy enää kenenkään kimppuun. Olen siis pelastanut itseni lisäksi muitakin naisia.
Yhtähyvin voi fantasoida onnistuvansa kuin hysteerisenä pelätä päivät pääksytysten. Mutta tietenkään kuvitellessaan pärjäävänsä ei kannata alkaa liikuskella öisillä pimeillä teillä, hankkiutua retkujoukkoihin jne. Kaikkihan tämän tajuaa.millaista jälkeä tulee, kun ison miehen nyrkki osuu naiseen. Parasta vaan alistua raiskaukseen ja jäädä henkiin.
- Hah hah.
iso mies kirjoitti:
millaista jälkeä tulee, kun ison miehen nyrkki osuu naiseen. Parasta vaan alistua raiskaukseen ja jäädä henkiin.
Jäisitkö itse kovinkin mieluusti henkiin tultuasi raiskatuksi? Kipujen ja särkyjen kanssa, kenties pidätyskyvyttömäksi tulleena? HI-positiivisena?
Mieti asia omalle kohdallesi ja tule sitten vasta sössöttämään siitä mikä on "parasta".
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/3426273.stm
Oliko tuo PARASTA noille naisille MITÄ HÄH?! iso mies kirjoitti:
millaista jälkeä tulee, kun ison miehen nyrkki osuu naiseen. Parasta vaan alistua raiskaukseen ja jäädä henkiin.
Osuit naulankantaan. Mun tapauksessani tuskin hengenlähdöstä oli kyse, mutta paikoilleni lamaannuin silti. Ja, jos se tapahtuisi uudelleen, niin tuskin pystyisin edelleenkään tappelemaan vastaan, vaikka kuinka nyt uhoisin, että mut pitää tappaa, jos aikoo raiskata.
Ihmisen luonne tai fyysinen olemus ei kerro mitään siitä, miten ääritilanteessa voi reagoida.
- susannaaaaaa
Tälläisellä kommentilla saat ne naiset, jotka ovat raiskauksen kauheuden kokeneet syyttämään vain itseään. Siinä tilassa jos heiveröinen tyttö viedään pimeällä hiljaisella kadulla raahaten metsään, käsi suun päällä? Iso ja vahva mies, jonka otteesta ei pääse irti, edes liikkumaan. Sellaisessa tilanteessa tulee ensinnäkin paniikki, ei tiedä mitä tehdä. Alkaa itkeä. Ei ole hyvä sanoa "olisit kantanut asetta mukana tai potkaissut munille." Ja mitä jos tyttö olisikin vielä humalassa? Kuka osaa ennustaa että juuri hän tulee raiskatuksi? Itselleni ei ole tapahtunut mitään seksuaalista hyväksikäyttöä luojan kiitos, mutta ymmärrän todella mistä on kysymys!
- että jos
onnistuu niin ottaa kiinni mulkusta ja repäisee niin kovasti ja lujaa kuin kykenee...saattaa mulkku irrota sijoiltaan, varmaan raiskaushalut häviää.. sitten nopeasti jalat alle.
- voihyvä_ihme
http://www.youtube.com/user/JMk8444?oref=http://www.youtube.com/user/JMk8444&has_verified=1 **onnistuu niin ottaa kiinni mulkusta ja repäisee niin kovasti ja lujaa kuin kykenee'' eioo vitsi tuo ! ei ehkä kandee ihan kaikkia munille lyödä/potkaista...
- ............
Käytännössä suosittelisin kyllä muita apuvälineitä, mutta näin mielikuvituksen tasolla olisi mielenkiintoista kokeilla jonkinlaista "karhunrautaa", jonka laukaisee yrittäjän sepaluksen kohdalla. Loppuisi taatusti siihen.
- Anonyymi
Moni jähmettyy kauhusta ja koska se on liskoaivojen reaktio, et oikeasti pysty ajattelemaan etkä liikkumaan. Mieli ikäänkuin tyhjenee ja keho on hiljaa.
Alkukantainen puolustusreaktio, jos pysyi hiljaa paikallaan, oli toivoa että peto olisi lähtenyt pois ja menettänyt mielenkiintonsa syödä sinut.
Sen sijaan r*iskaaja käyttää sellaista tilaa hyväkseen ja raiskaa.
Oikeuskaan ei tunnista kaikkia reaktioita, eivätkä muut ihmiset.
Pakene/taistele/jähmety-reaktio. Et voi päättää minkä niistä saat kun jotain kauheaa tapahtuu, se tulee itsestään.
Trauma tulee kun joutuu väkivallan kohteeksi. Dissosiaatio on varsin yleistä kun mieli yrittää suojella psyykeä väkivallan kohteeksi joutumiselta.
Näitä todella huonosti tunnistaa oikeussysteemikään.
EMDR ja muu traumaterapia ihan ehdoton, lisäksi muutakin tärkeää saada.
Ja usein ei todellakaan ollut uhrin vika. Raiskaaja päättää itse raiskata.
Usein se on joku tuttu, joskin Suomessa nyt nousussa treffiraiskaukset. Voi olla todella nöyryyttävää uhrille ja tuntee itsensä tyhmäksi että miksi luotti.
Monelle saattaa olla kyseessä sukulainen, kaveri, oma mies ja nykyään se treffailukumppanikin.
Ihmiset eivät ilmoita, koska kyseessä saattaa olla vuosien prosessi ja vain 1/6 ILMOITETUISTA tapauksista menee edes läpi oikeuteen asti.
Vääriä ilmoituksia on vain vähän, Suomen oloissa 4-10%. Suurin ongelma täällä se, että uhria traumatisoidaan lisää, haukkumalla, syyllistämällä ja vaientamalla.
Myötätunto on usein tekijän puolella, mikä todella erikoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408