7 uutta

Sorentoa

Paikallisen Delta Auton pihassa on seissut jo usean kuukauden ajan 7 uutta Kia Sorentoa, osa vanhaa osa uutta mallia.
Jos muissakin Deltan pisteissä pantataan samanlaisia määriä (yli 40 toimipistettä) Sorentoja ei niitä myydä ollenkaan, ne on vaan tilastoissa Autoliikkeiden myyntitileissä.

19

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy.

      "Paikallisen Delta Auton pihassa on seissut jo usean kuukauden ajan 7 uutta Kia Sorentoa,"

      missä päi maatamme, missä.

      • mutta

        En ole aloittaja mutta olen ajanut päivittäin Lpr:n Deltan ohi ja siellä ainakin seisoo nopeasti laskien ainakin 6 uutta Sorentoa ja on seissu niin kauan kun olen huomioinut asiaa, kuukausia.


      • kysy.
        mutta kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta olen ajanut päivittäin Lpr:n Deltan ohi ja siellä ainakin seisoo nopeasti laskien ainakin 6 uutta Sorentoa ja on seissu niin kauan kun olen huomioinut asiaa, kuukausia.

        "En ole aloittaja mutta………."

        Pieni erehdys on sinulle tullut, ei nuo Lappeenrannassa ole uusia,
        ovat vaan muuten niin hyvän näköisiä, nehän on laatuautoja.

        Eli ei noin yli-innokkaasti kannattaisi kirjoittaa,
        vaikka kuinka tekisi mieli omistaa Sorento.


      • tuupaan
        kysy. kirjoitti:

        "En ole aloittaja mutta………."

        Pieni erehdys on sinulle tullut, ei nuo Lappeenrannassa ole uusia,
        ovat vaan muuten niin hyvän näköisiä, nehän on laatuautoja.

        Eli ei noin yli-innokkaasti kannattaisi kirjoittaa,
        vaikka kuinka tekisi mieli omistaa Sorento.

        Käyppä paskiainen kattoos, NIISSÄ EI OLE KILPIÄ !!!

        Ammu ittes


      • tuupaan
        tuupaan kirjoitti:

        Käyppä paskiainen kattoos, NIISSÄ EI OLE KILPIÄ !!!

        Ammu ittes

        Kerran viikossa niihin laitetaan kilvat ja otetaan pihaan usi satsi.
        Terveisin Kia-myyjä!


      • satusetiä
        tuupaan kirjoitti:

        Kerran viikossa niihin laitetaan kilvat ja otetaan pihaan usi satsi.
        Terveisin Kia-myyjä!

        Jaaha nyt tuli oikein Kia myyjä tänne sontaa puhumaan, ei ne liiku eivätkä ole liikkuneet mihinkään moneen kuukauteen, ihan samat Sorentot siellä seisoo.
        Rekisteröivät näitä Sorentoja että näyttäis tilastossa että niitä joku joskus ostaiskin ja tuovat maakuntaan Deltojen pihoille seisomaan, näin se menee.


      • paljon sorentoja
        satusetiä kirjoitti:

        Jaaha nyt tuli oikein Kia myyjä tänne sontaa puhumaan, ei ne liiku eivätkä ole liikkuneet mihinkään moneen kuukauteen, ihan samat Sorentot siellä seisoo.
        Rekisteröivät näitä Sorentoja että näyttäis tilastossa että niitä joku joskus ostaiskin ja tuovat maakuntaan Deltojen pihoille seisomaan, näin se menee.

        maantielläkin liikkuu jos niitä on myyjien varastoissakin.
        Sinulla on näköjään aikaa ja mielenkiintoa seurata jonkin myyjän pihalla seisovia autoja, mutta paikkakuntaa et ole uskaltanut kertoa. Oletko laittanut merkin asfalttiin, jotta tiedät, liikkuvatko autot?


      • myydyimmät
        paljon sorentoja kirjoitti:

        maantielläkin liikkuu jos niitä on myyjien varastoissakin.
        Sinulla on näköjään aikaa ja mielenkiintoa seurata jonkin myyjän pihalla seisovia autoja, mutta paikkakuntaa et ole uskaltanut kertoa. Oletko laittanut merkin asfalttiin, jotta tiedät, liikkuvatko autot?

        http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=129799


      • huokaus ja ...
        satusetiä kirjoitti:

        Jaaha nyt tuli oikein Kia myyjä tänne sontaa puhumaan, ei ne liiku eivätkä ole liikkuneet mihinkään moneen kuukauteen, ihan samat Sorentot siellä seisoo.
        Rekisteröivät näitä Sorentoja että näyttäis tilastossa että niitä joku joskus ostaiskin ja tuovat maakuntaan Deltojen pihoille seisomaan, näin se menee.

        ei ne ole rekisteröityjä, jos ei ole kilpiä...
        ei siis tuo logiigga purrut


      • huokaus ja ... kirjoitti:

        ei ne ole rekisteröityjä, jos ei ole kilpiä...
        ei siis tuo logiigga purrut

        Kun katsoin kerran Delta-Auton myymälässä yhden uuden auton tavarasäiliöön, siellä oli upouudet rekisterikilvet. Eikö se silloin osoita, että auto on rekisteröity, mutta kilpiä ei vain ole kiinnitetty?


      • heh..
        Timontti kirjoitti:

        Kun katsoin kerran Delta-Auton myymälässä yhden uuden auton tavarasäiliöön, siellä oli upouudet rekisterikilvet. Eikö se silloin osoita, että auto on rekisteröity, mutta kilpiä ei vain ole kiinnitetty?

        "Kun katsoin kerran Delta-Auton myymälässä yhden uuden auton tavarasäiliöön, siellä oli upouudet rekisterikilvet. Eikö se silloin osoita, että auto on rekisteröity, mutta kilpiä ei vain ole kiinnitetty?"

        Oletko ikinä kuullut ennakkoilmoittamisesta? *naurua*

        Lueppas tuolta: http://66.102.9.104/search?q=cache:znGf_BMp3HkJ:www.ake.fi/NR/rdonlyres/5BBB3ABD-2B2C-4DF4-BE7A-DB7310AD19A4/0/enni_ltjstä_konvertoidun_version_ennakkoilmoittaminen_vrs_02.pdf ennakkoilmoittaminen&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi


      • huhtikuun tilastoja
        heh.. kirjoitti:

        "Kun katsoin kerran Delta-Auton myymälässä yhden uuden auton tavarasäiliöön, siellä oli upouudet rekisterikilvet. Eikö se silloin osoita, että auto on rekisteröity, mutta kilpiä ei vain ole kiinnitetty?"

        Oletko ikinä kuullut ennakkoilmoittamisesta? *naurua*

        Lueppas tuolta: http://66.102.9.104/search?q=cache:znGf_BMp3HkJ:www.ake.fi/NR/rdonlyres/5BBB3ABD-2B2C-4DF4-BE7A-DB7310AD19A4/0/enni_ltjstä_konvertoidun_version_ennakkoilmoittaminen_vrs_02.pdf ennakkoilmoittaminen&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi

        Jännityksellä odotetaan onko Kian myynnin pudotus huhtikuussa yli vai alle 30%


      • heh.. kirjoitti:

        "Kun katsoin kerran Delta-Auton myymälässä yhden uuden auton tavarasäiliöön, siellä oli upouudet rekisterikilvet. Eikö se silloin osoita, että auto on rekisteröity, mutta kilpiä ei vain ole kiinnitetty?"

        Oletko ikinä kuullut ennakkoilmoittamisesta? *naurua*

        Lueppas tuolta: http://66.102.9.104/search?q=cache:znGf_BMp3HkJ:www.ake.fi/NR/rdonlyres/5BBB3ABD-2B2C-4DF4-BE7A-DB7310AD19A4/0/enni_ltjstä_konvertoidun_version_ennakkoilmoittaminen_vrs_02.pdf ennakkoilmoittaminen&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi

        En ole kuullut. Mitä se tarkoittaa?


      • autoja, joissa kilvet kyydissä
        Timontti kirjoitti:

        En ole kuullut. Mitä se tarkoittaa?

        Ennakkoilmoituksella tarkoitetaan uutta ajoneuvoa koskevien tietojen ilmoittamista rekisterin pitäjälle ennen ensirekisteröintiä.

        Ennakkoilmoituksessa ajoneuvon yksilöintitiedot yhdistetään tyyppitietoihin.

        Ennakkoilmoittaminen edellyttää sopimusta AKEn kanssa tietojen toimittamisesta sähköisesti.

        Ennakkoilmoitutetun ajoneuvon rekisterikilvet ja ennakkoilmoitustodistus toimitetaan valmistajalle/valmistajan edustajalle.

        Ennakkoilmoittajia koskevia vaatimuksia käsittelee ajoneuvolain 65§.


      • olennaisen
        autoja, joissa kilvet kyydissä kirjoitti:

        Ennakkoilmoituksella tarkoitetaan uutta ajoneuvoa koskevien tietojen ilmoittamista rekisterin pitäjälle ennen ensirekisteröintiä.

        Ennakkoilmoituksessa ajoneuvon yksilöintitiedot yhdistetään tyyppitietoihin.

        Ennakkoilmoittaminen edellyttää sopimusta AKEn kanssa tietojen toimittamisesta sähköisesti.

        Ennakkoilmoitutetun ajoneuvon rekisterikilvet ja ennakkoilmoitustodistus toimitetaan valmistajalle/valmistajan edustajalle.

        Ennakkoilmoittajia koskevia vaatimuksia käsittelee ajoneuvolain 65§.

        Unohdit kertoa olennaisen, ko. autot näkyvät rekisteröintitilastoissa.


    • Sorentoa

      38 käytettyä Sorentoa nettiautossa, kaikki varsin vähän ajettuja vm 2004-2006

      Miksi vaihdettu pois? mikä mättää?

      • Sorento nettiautossa

        36 käytettyä Sorentoa myynnissä, mutta samaan aikaan 62 Honda CRV:tä myynnissä samassa osoitteessa, mukana myös 2007 malleja.
        Mitä luulet, mikä mättää?
        Molemmista uusi malli markkonoilla.
        Väännetäänkö rautalangasta?


      • juuri

        Itse vaihdan auton uuteen aina 2-3 vuoden välein, ihan sen takia että saan naapurit kateellisiksi. Joka kerta multa on vaihdossa lähtenyt priimakuntonen auto vähillä kilometreillä.
        Voi olla että Kia kuskeilla on sitten jokin muu syy vaihtaa autoa, en tiedä.


      • syy on selvä...

        Niin, autoja on sen takia paljon nettiautossa että niitä on myyty uutena todella paljon Suomessa, silloin myös käytettyjä on tarjolla paljon. Sorentohan on Suomen suosituin iso maasturi, (omapaino 2000kg)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe