Voivoi..Mulla on tässä kohta kuukauden ollut kummallinen vaiva joka on välillä ollut parempi ja välillä huonompi. Emätin punoittaa ja polttelee jonkun verran ja siinä limakalvoilla näkyy selviä muutoksia, ihan tulipunaisia läiskiä..alan olla todella huolissani kun polte vaan lisääntyy ja gynelle on aika ensi viikolla alkuviikosta, sitäkin ootellut jo kohta kaksi viikkoa. Kolme viikkoa sitten otettiin papa mutta tulokset ei oo tulleet viä. Ja sukupuolitaudit on testattu eikä ollut mitn.
Onko kellään ollut samanlaista erittäin kiusallista vaivaa?? Mitäköhän se voisi olla?? Mietin voiko johtua kuivuudesta? Bebanthenia olen laittanut, ei ainakaan tunnu haittaavan muttei paljoa autakkaan. Ja hiivaa tuskin on kun ei oo mitn oireita.. :(
Kiitos jos joku osaa kertoa jotain moisesta..:)
Alapään punoitus
12
18300
Vastaukset
- Tytteli vain
Minulla on kanssa outoa punoitusta alapäässä, lähinnä kyllä vaan tuossa näkyvillä limakalvoilla ulkosynnyttimissä, sisäisten häpyhuulien molemmin puolin..
Olen tulkinnut sen ehkäisypillereistä johtuvaksi kuivuudeksi. Minulla on Bepanthenia ja Ceridalia kuivuuteen, mutta ei ne sitä punoitusta poista.
Mietin aina välillä, minkäväriset limakalvojen pitää olla.. Jos ne on kirkkaanpunaiset, onko kaikki hyvin kuitenkin? :O
Millä keinoin muuten olet emättimesi punoitusta katsonut? :S Minä en ainakaan itse tiedä emättimeni väriä.. Mietin vaan, että miltähän itselläni siellä näyttää.. Voi kauhia.- ...Siis
Peilillä olen katsonut, ja tosiaan vaan noita ulkosynnyttimiä tarkoitin, ja siis siinä on limakalvot olleet nyt punoittavat ja ärtyneet, ihan kuin ihottumaa tms..Rasittavaa.. Mietin myös voisiko johtua epillereistä..:/
- Tytteli vain
...Siis kirjoitti:
Peilillä olen katsonut, ja tosiaan vaan noita ulkosynnyttimiä tarkoitin, ja siis siinä on limakalvot olleet nyt punoittavat ja ärtyneet, ihan kuin ihottumaa tms..Rasittavaa.. Mietin myös voisiko johtua epillereistä..:/
Minulla kanssa samaa vaivaa :/
Onko sulla uudet tai juuri aloitetut pillerit tai joku tiedossa oleva tilanne, miksi limakalvot olisivat alkaneet helottaa?
Minä vaihdoin juuri merkkiä, ja epäilen punoituksen johtuvan siitä.. Limakalvoja aristaa ja kirveleekin vähän, sekä ne tosiaan on aivan punaiset.
Tosi kurjaa! Millähän saisi helpottumaan.. - mistä johtuu
Tytteli vain kirjoitti:
Minulla kanssa samaa vaivaa :/
Onko sulla uudet tai juuri aloitetut pillerit tai joku tiedossa oleva tilanne, miksi limakalvot olisivat alkaneet helottaa?
Minä vaihdoin juuri merkkiä, ja epäilen punoituksen johtuvan siitä.. Limakalvoja aristaa ja kirveleekin vähän, sekä ne tosiaan on aivan punaiset.
Tosi kurjaa! Millähän saisi helpottumaan..Epillerit on ollu samat monta vuotta, eikä muita muutoksia ole ollut kuin pyykinpesuaine, sen vaihdoin..mutta vaihdoin takaisin ihoystävällisempään. Helkkari kun ottaa päähän tällainen..:/ Eihän tässä uskalla ees aatella seksiä kun on limakalvot niin aras. :( Olen kyllä kuullut että stressikin voi vaikuttaa..eikä varmaan auta että mietin asiaa päivästä toiseen ja luen kaikista mahdollisista taudeista..
- arka iho
ostin apteekista ihan muutamalla eurolla geeliä, joka tarkoitettu intiimialueelle. tuntuu tosi hyvältä pesun jälkeen laittaa sitä. siellä oli myös esite tästä tuotesarjasta, avo-jotain muistaakseni, on öljyä pesuainetta ym.
varsinkin, kun tulee kesä ja ajaa bikinirajoja, iho ärtyy.
kiristäviä vaatteita kannattaa välttää... - apua..
Heippa! Mulla on ollu samanlaista vaivaa, mutta sain sen jokseenkin kondikseen seuraavalla tavalla: En pese alapäätä jatkuvasti vedellä, vaan puhdistan öljyllä tai vauvan hajuttomilla puhdistuspyyhkeillä. Sen jälkeen laitan bepathenia tai Acon intime voidetta tai vaiht. Ceridal intime öljyä. Jatkuva vesipesu kuivattaa ja ärsyttää limakalvoja.
- no täytyy koittaa :)
Joo vesipesu varmaan rasittaakin limakalvoja ja yleensä käyn parikin kertaa suihkussa päivän aikana..bebanthen auttaa hieman, tosin punoitus ja kirvely säilyy, mut jotenkin rauhoittaa.
Jotain apteekin intiimialueille tarkoitettuja voiteita ja geelejä oon käyttänyt ennen, mutta nyt nekin kirvelee..en tie onko limakalvot ihan rikki kuivuudesta vai johtuuko jostain muusta kun on todellakin oikein helottava kirkkaanpunainen läiskäkin siinä. saakeli tällasta. - edelliseen
no täytyy koittaa :) kirjoitti:
Joo vesipesu varmaan rasittaakin limakalvoja ja yleensä käyn parikin kertaa suihkussa päivän aikana..bebanthen auttaa hieman, tosin punoitus ja kirvely säilyy, mut jotenkin rauhoittaa.
Jotain apteekin intiimialueille tarkoitettuja voiteita ja geelejä oon käyttänyt ennen, mutta nyt nekin kirvelee..en tie onko limakalvot ihan rikki kuivuudesta vai johtuuko jostain muusta kun on todellakin oikein helottava kirkkaanpunainen läiskäkin siinä. saakeli tällasta.Tietääkö kukaan voiko moinen kuukauden jatkunut kutina ja polttelu ja limakalvon punoitus olla hiivaa?? Kun ei ole ollut mitään erikoista vuotoa ollenkaan. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte jonkun viisaan vastauksen..Tai uskaltaisko noi hiivalääkkeet vetää varmuuden vuoksi? ?
Hiivatulehduksia on kyllä ollut, mutten viittiny taas syödä kuuria vaikka lääkkeitä varastossa onkin kun oon oottanu Papan tuloksia, neljättä viikkoa oottelen.:( - voi olla..
edelliseen kirjoitti:
Tietääkö kukaan voiko moinen kuukauden jatkunut kutina ja polttelu ja limakalvon punoitus olla hiivaa?? Kun ei ole ollut mitään erikoista vuotoa ollenkaan. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte jonkun viisaan vastauksen..Tai uskaltaisko noi hiivalääkkeet vetää varmuuden vuoksi? ?
Hiivatulehduksia on kyllä ollut, mutten viittiny taas syödä kuuria vaikka lääkkeitä varastossa onkin kun oon oottanu Papan tuloksia, neljättä viikkoa oottelen.:(Kirjoitit, että sulla on ollut kuukauden kutinaa ym.muita vaivoja. Mietin tässä, että kyllä se voi olla hiivaa, jos on kutissut ja siitä seuraa raapiminen, niin eiköhän limakalvot menekkin rikki jatkuvasta raapimisesta. Voisit ekaks kokeilla niitä hiivalääkkeitäsi, voidetta varovasti, jos rikkinäiset limakalvosi sen sietää. Onko sulla mahdollisesti muut limakalvot kunnossa, meinaan vaan, että jos sulla on joku allerginen reaktio. Mulla oli itellä tota alapään kutinaa ja kirvelyä, sekä myös huulet ja suunpielet menivät rikki. En vieläkään ole aivan varma mistä se johtui. Olen jättänyt kaikki epäilyttävät aineet pois ja kokeilen niitä yksitellen uudelleen viikon ajan.
- on limakalvot kunnossa
voi olla.. kirjoitti:
Kirjoitit, että sulla on ollut kuukauden kutinaa ym.muita vaivoja. Mietin tässä, että kyllä se voi olla hiivaa, jos on kutissut ja siitä seuraa raapiminen, niin eiköhän limakalvot menekkin rikki jatkuvasta raapimisesta. Voisit ekaks kokeilla niitä hiivalääkkeitäsi, voidetta varovasti, jos rikkinäiset limakalvosi sen sietää. Onko sulla mahdollisesti muut limakalvot kunnossa, meinaan vaan, että jos sulla on joku allerginen reaktio. Mulla oli itellä tota alapään kutinaa ja kirvelyä, sekä myös huulet ja suunpielet menivät rikki. En vieläkään ole aivan varma mistä se johtui. Olen jättänyt kaikki epäilyttävät aineet pois ja kokeilen niitä yksitellen uudelleen viikon ajan.
ei ole suupielet tms rikki..eli kai se sitten voi tosiaan olla hiivaa joka on muuttunut krooniseksi..:/ No, tiistaina on lääkäri niin hän toivottavasti osaa kertoa jotain..:)
- sitten :(
on limakalvot kunnossa kirjoitti:
ei ole suupielet tms rikki..eli kai se sitten voi tosiaan olla hiivaa joka on muuttunut krooniseksi..:/ No, tiistaina on lääkäri niin hän toivottavasti osaa kertoa jotain..:)
Merkitykseltään määrittelemätön atypia, lieriösoluatypia (merkitys epäselvä) papa-luokka 2. ...:(:(:( Mitä se tarkoittaa?
- entykkää
oon 18v tyttö ja mulla on alapää hieman kuiva ja tosi punanen. virtsatessa kirvelee jonku verran ja koskettaessa tosi kippee. viikko sitten poikaystävä anto suuseksiä aika ronskin ottein, pari päivää sen jäläkee alako tuo. sukupuolitauteja ei kummallakkaan oo. oon miettiny et oliko poikakaverilla liian ronskit otteet tai hankasko sen parransänki tai jtn..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662