Haluaisin tietää että pitääkö olla häissä kaasolla avekki?? osaako kukaa vastata..?? kiitos jo etukäteen!!
pitääkö häissä kaasolla olla avekki???
2
1601
Vastaukset
- kaaso
siis kenelläkään ei ole häissä pakko olla avecia. turha yrittää itselleen väkisin etsiä avecia jos ei satu seurustelemaan tai muuten elämään parisuhteessa. Parempi saapua paikalle yksin ja ylpeänä siitä. Ja usein kaasot ovat täystyöllistettyjä häiden järkestelyissä yms. eikä itse hääjuhlasta ehdi nauttia muuten kuin hoitamalla asioita. Mutta jos sinulla / kaasollasi on vakituinen kumppani, tulee hänet ehdottomasti kutsua. Kutsumatta jättäminen on erittäin loukkaavaa.
- tietämätön=)
kiitos vastauksessasi hmm...! en seurustele tällä hetkellä.. niin sitten menen häihin yksin.. juu töitä riittää häiden valmistukissa aina..mutta teen tietenkin sen mielelläni..!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718