Onko teillä keillään kokemusta personal traineristä kuopiossa? Missä? Paljon maksaa? Ja ennen kaikkea, onko ollut vaivan arvoinen ja tuottanut tulosta?
Personal Trainer
6
2679
Vastaukset
- on niitä
Minun mielestä ei kannata maksaa erikseen, kun saat omaohjaajan esim. kuntostudiolta samaan 50 € kuukausimaksuun, jolla saa käydä tunneilla ja saleilla rajattomasti. En usko, että kukaan rajoittaa omaohjaajalla käyntien määrää, kunhan eí joka päivä käy sillä.
- Kaikki kunnia pt:lle
ne kuntosalien tarjoamat pt palvelut on kyllä sitä tasoa,että turha niitä on yhdistää omaan pt:hen..ettei nyt vain puhuis joku kyseisen lafkan työntekijä....
itselläni on pt ollut nyt vuoden..o.k. on suht arvokasta. Mutta jos myös itse sitoutuu..ni onko se sitten kallista???kun koko elämä muuttuu???
Kuntoilussa on tärkeintä tehdä OIKEIN. Oikeilla ja realistisilla tavotteilla ja näin saada liikkumisesta hauska osa elämää..myös oma asenne muuttuu.Omaan kehonkuvaan ja muuhun. kun on ammattitaitoinen pt jonka kanssa hommaa tehä..
Itse sain ton kaiken...pääkopan kuntoon.Tuloksia ja hyvää mieltä...
Kuntosalien pt tekee vaan just sen mitä on pakko....
NO kukin tekee kuinka haluaa..mutta pointti on se,että ne on kaksi ERI asiaa... - Minä, minä, minä!
Kannattaa baareista kysellä, jos haluaa oikein huonon.
- Piiasiilistä
www.markkukilpelainen.fi
Tehtiin 6kk hommia ja -20kg. Olo nyt kevyt ja energinen. Tosi symppis kaveri. Vahva suositus täältä! Ammattilainen. - bersreekä
Se on nykyään perseanaali hoitaja.Homppeli baariin mee
- ssdkfksdljfklsdj
Perstraileri, niin läski perse että tarvitsee trailerin sen kuljettamiseen... tosin trailerin vetohommista ei tule persettäkään kun kokoa on mutta voimaa ei yhtään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470