Personal Trainer

happy80

Onko teillä keillään kokemusta personal traineristä kuopiossa? Missä? Paljon maksaa? Ja ennen kaikkea, onko ollut vaivan arvoinen ja tuottanut tulosta?

6

2685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niitä

Minun mielestä ei kannata maksaa erikseen, kun saat omaohjaajan esim. kuntostudiolta samaan 50 € kuukausimaksuun, jolla saa käydä tunneilla ja saleilla rajattomasti. En usko, että kukaan rajoittaa omaohjaajalla käyntien määrää, kunhan eí joka päivä käy sillä.

• Kaikki kunnia pt:lle

ne kuntosalien tarjoamat pt palvelut on kyllä sitä tasoa,että turha niitä on yhdistää omaan pt:hen..ettei nyt vain puhuis joku kyseisen lafkan työntekijä....
      itselläni on pt ollut nyt vuoden..o.k. on suht arvokasta. Mutta jos myös itse sitoutuu..ni onko se sitten kallista???kun koko elämä muuttuu???

Kuntoilussa on tärkeintä tehdä OIKEIN. Oikeilla ja realistisilla tavotteilla ja näin saada liikkumisesta hauska osa elämää..myös oma asenne muuttuu.Omaan kehonkuvaan ja muuhun. kun on ammattitaitoinen pt jonka kanssa hommaa tehä..

Itse sain ton kaiken...pääkopan kuntoon.Tuloksia ja hyvää mieltä...

Kuntosalien pt tekee vaan just sen mitä on pakko....

NO kukin tekee kuinka haluaa..mutta pointti on se,että ne on kaksi ERI asiaa...

• Minä, minä, minä!

Kannattaa baareista kysellä, jos haluaa oikein huonon.

• Piiasiilistä

www.markkukilpelainen.fi

Tehtiin 6kk hommia ja -20kg. Olo nyt kevyt ja energinen. Tosi symppis kaveri. Vahva suositus täältä! Ammattilainen.

• bersreekä

Se on nykyään perseanaali hoitaja.Homppeli baariin mee

• ssdkfksdljfklsdj

Perstraileri, niin läski perse että tarvitsee trailerin sen kuljettamiseen... tosin trailerin vetohommista ei tule persettäkään kun kokoa on mutta voimaa ei yhtään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe