Personal Trainer

happy80

Onko teillä keillään kokemusta personal traineristä kuopiossa? Missä? Paljon maksaa? Ja ennen kaikkea, onko ollut vaivan arvoinen ja tuottanut tulosta?

6

2679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niitä

Minun mielestä ei kannata maksaa erikseen, kun saat omaohjaajan esim. kuntostudiolta samaan 50 € kuukausimaksuun, jolla saa käydä tunneilla ja saleilla rajattomasti. En usko, että kukaan rajoittaa omaohjaajalla käyntien määrää, kunhan eí joka päivä käy sillä.

• Kaikki kunnia pt:lle

ne kuntosalien tarjoamat pt palvelut on kyllä sitä tasoa,että turha niitä on yhdistää omaan pt:hen..ettei nyt vain puhuis joku kyseisen lafkan työntekijä....
      itselläni on pt ollut nyt vuoden..o.k. on suht arvokasta. Mutta jos myös itse sitoutuu..ni onko se sitten kallista???kun koko elämä muuttuu???

Kuntoilussa on tärkeintä tehdä OIKEIN. Oikeilla ja realistisilla tavotteilla ja näin saada liikkumisesta hauska osa elämää..myös oma asenne muuttuu.Omaan kehonkuvaan ja muuhun. kun on ammattitaitoinen pt jonka kanssa hommaa tehä..

Itse sain ton kaiken...pääkopan kuntoon.Tuloksia ja hyvää mieltä...

Kuntosalien pt tekee vaan just sen mitä on pakko....

NO kukin tekee kuinka haluaa..mutta pointti on se,että ne on kaksi ERI asiaa...

• Minä, minä, minä!

Kannattaa baareista kysellä, jos haluaa oikein huonon.

• Piiasiilistä

www.markkukilpelainen.fi

Tehtiin 6kk hommia ja -20kg. Olo nyt kevyt ja energinen. Tosi symppis kaveri. Vahva suositus täältä! Ammattilainen.

• bersreekä

Se on nykyään perseanaali hoitaja.Homppeli baariin mee

• ssdkfksdljfklsdj

Perstraileri, niin läski perse että tarvitsee trailerin sen kuljettamiseen... tosin trailerin vetohommista ei tule persettäkään kun kokoa on mutta voimaa ei yhtään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      314
      7894
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2147
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2056
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      1963
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      1954
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      75
      1706
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1514
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe