Hotelli Stansted:ssä

ukko2

Kesäkuun alussa lennämme Stansted:iin. Lento on perillä niin turkasen myöhään, että pitää löytää yösija lähistöltä. Vinkkejä/ohjeita odotellaan. Kiitos

4

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentokentällä

Siellä yöpyvät tosi monet! Busseja ei enää yöllä mene keskustaan, majoituksen löytäminen on ehkä hieman hankalaa...jos ei tarvitse seuraavaan päivänä olla kokouksessa tai muussa edustavassa tilaisuudessa niin lentokentällä yöpymistä kannatan!

• duckmarine

kannattaa ottaa mukaan, koska penkeillä ei voi nukkua (käsinojat estävät heittäytymästä pitkäkseen). Monet todellakin yöpyvät siellä lattioilla ja viisaimmat ovat varautuneet retkeilyalustoilla ja makuupusseilla.

Jos pystyy nukkumaan istuallaan niin sitten voi tietysti torkkua penkilläkin; laittaa vaikka matkalaukun jalkojen alustaksi. Mutta mukavamman asennon saa kun ottaa vaikka kokoontaiteltavan jumppa-alustan mukaan ja etsii rauhallisen kolosen (tilaa riittää!) ja heittäytyy sille.

• B&B

Ota yhteys WWW.stanstet-cottages.com

• janari

Kallis mutta laadukas. Ja aivan kentän kupeessa, parin minuutin kävelymatkan päässä. Eipähän tarvitse ainakaan lähteä taksilla puksuttamaan mihinkään syrjäkylille keskellä yötä lennon jälkeen vain palatakseen samaa tietä takaisin aamulla jatkoyhteyttä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe