Onko muilla oinailla elämä tällaista vuoristorataa, siis oma elämä, omat ajatukset, tunteet jne.? Mun elämääni ei voi tylsäksi sanoa, sata rautaa koko ajan tulessa, tunteet poukkoilee ylös alas. Ihastun nopeasti, kyllästyn nopeasti. Koko ajan pitäis olla vaihtelua, uudistuksia ja muutoksia. En kestä tylsää, paikallaan jurnuttavaa elämää! Tämän lisäksi murehdin vielä muidenkin ongelmat. Siitä olen ylpeä, että tapahtui mitä tapahtui, en jää tuleen makaamaan, elämä jatkuu, vaikka se vähän välillä potkistkin :)
PS. En ole ADHD ;)
Vuoristorataa
1
579
Vastaukset
- eri sukupuoli
Moi.
Joo et o yksin veneessä...mulla on kans sama vuorikiipeily harrastuksena ja en voi väittää että nauttisin siitä, mutta tää nyt on toivottavasti vaan joku vaihe tai jtk.
Eli oon tällänen reilu 20 vuotias ja oinas...elämääni ei voi myöskään tylsäksi väittää, mutta tämä täydellisyyden tavoittelun tulee loppua.
olen myös todella tunteikas ja tiedän miltä susta tuntuu kun ihastuu ja kyllästyy tosi nopeasti ja sit kun on päästänyt jonkun pois elämästä ni siin menee just se sekunti ku jo kaipaa sitä takas ja alkaa kelailee et olisko sittenki pitäny ol vähä sinnikkäämpi ja kärsivällisempi....en o kans ADHD potilas tai millää taval pimee, mut on tää kyl aika raskast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358