Mikä ihme tässä viehättää???

PMMP:n oikea tarkoitus

Voi JESTAS!!!

Mitä ihmettä ihmiset näkevät kahdessa törtössä, jotka eivät osaa laulaa ja joiden biisit ovat yhtä ja samaa töttötöttötöötä??? Sanoitukset ovat eskari-4.luokkalaisten tasolla. Aivan HIRVEÄTÄ skeidaa! Itse laitan AINA radion/töllön kiinni kun PMMP:n "musiikki" alkaa soida.

Ai niin, PMMP:n oikeita tarkoituksia on kaksi:

Paula ja
Mira,
Molemmat
Perseestä

tai

Paskaa ja
Moskaa
Molemmista
Päistä

13

2097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oracle11

      Päinvastoin kun katsoo suurinta osaa uusista artisteista (puhumattakaan kuuntelee), niin tämä
      duo orkestereineen kuulostaa kyllä aika hienolta.
      Tekstitkin ovat hyviä ajan kuvia.
      "Töttötöö" ei oikein avautunut.
      Mitäköhän oikein yrität viestittää?
      Sanopas muuten joku omasta mielestäsi hyvä artisti.

      • tarkoittaa

        örveltämistä ja muuta vastaavaa täysin kakofonista läperrystä mitä tuo kaksikko biiseissään harrastaa. Koko niiden systeemi on niin helevetin stressaavaa kuultavaa etten viitsi sen paremmin eritellä. Ei sitä viitsi edes vitsinä kuunnella, kuten vaikka Aquaa viitsii. En todellakaan pidä Aquastakaan, mutta sitä sentään kestää kuunnella.

        Kuuntelen kyllä musaa lähes laidasta laitaan, mutten suomalaista iskelmää ENKÄ PMMP:tä!!!

        Suomalaisista Pauli Hanhiniemen kaikki kokoonpanot, J. Karjalainen, Neljä Ruusua noin niinku esimerkiksi...


      • Uuudet o

        kaikki uudet on anuksesta.


      • ...
        tarkoittaa kirjoitti:

        örveltämistä ja muuta vastaavaa täysin kakofonista läperrystä mitä tuo kaksikko biiseissään harrastaa. Koko niiden systeemi on niin helevetin stressaavaa kuultavaa etten viitsi sen paremmin eritellä. Ei sitä viitsi edes vitsinä kuunnella, kuten vaikka Aquaa viitsii. En todellakaan pidä Aquastakaan, mutta sitä sentään kestää kuunnella.

        Kuuntelen kyllä musaa lähes laidasta laitaan, mutten suomalaista iskelmää ENKÄ PMMP:tä!!!

        Suomalaisista Pauli Hanhiniemen kaikki kokoonpanot, J. Karjalainen, Neljä Ruusua noin niinku esimerkiksi...

        emmiekään oo ymmärtäny pmmp'n neroutta. mut jos haukkuu bändiä tasapaksuks ja tekstejä huonoks ja samalla kertoo itse kuuntelevansa neljää ruusua, niin hymyilyttää.

        siinä on nimittäin oikeesti turha bändi. kökköjä tekstejä ja hirveitä biisejä.


      • Oracle11
        tarkoittaa kirjoitti:

        örveltämistä ja muuta vastaavaa täysin kakofonista läperrystä mitä tuo kaksikko biiseissään harrastaa. Koko niiden systeemi on niin helevetin stressaavaa kuultavaa etten viitsi sen paremmin eritellä. Ei sitä viitsi edes vitsinä kuunnella, kuten vaikka Aquaa viitsii. En todellakaan pidä Aquastakaan, mutta sitä sentään kestää kuunnella.

        Kuuntelen kyllä musaa lähes laidasta laitaan, mutten suomalaista iskelmää ENKÄ PMMP:tä!!!

        Suomalaisista Pauli Hanhiniemen kaikki kokoonpanot, J. Karjalainen, Neljä Ruusua noin niinku esimerkiksi...

        kysymys on vain pop-musiikista, ei mistään sen vakavammasta. Kakofonia-väitettä en kyllä allekirjoittaisi humalassakaan.
        Jos vertaat Aquaa PMMP:hen niin se vähän kuin vertaisi Titi-nallen lauluja Heikki Salon teksteihin.
        Minä sanoisin suomalaisesta iskelmästä, että
        sitä on helvetin hyvää sekä helvetin huonoa.
        Nykyään lähes pelkästään huonoa. Sitten on
        myös rockiksi naamioitua iskelmää niinkuin Hanna
        Pakarinen ja Nightwish. Neljä Ruusua on kyllä mun mielestä aivan goodbye.


      • Oracle11
        Uuudet o kirjoitti:

        kaikki uudet on anuksesta.

        tehdään hyvää uutta suomalaista kevyttä musiikkia.
        Sitä ei vain valitettavasti juuri radiossa kuule,
        kun on noi soittolistat, jonka laatijat tietävät mitä kansa haluaa kuulla.


      • tuholainenn
        Oracle11 kirjoitti:

        kysymys on vain pop-musiikista, ei mistään sen vakavammasta. Kakofonia-väitettä en kyllä allekirjoittaisi humalassakaan.
        Jos vertaat Aquaa PMMP:hen niin se vähän kuin vertaisi Titi-nallen lauluja Heikki Salon teksteihin.
        Minä sanoisin suomalaisesta iskelmästä, että
        sitä on helvetin hyvää sekä helvetin huonoa.
        Nykyään lähes pelkästään huonoa. Sitten on
        myös rockiksi naamioitua iskelmää niinkuin Hanna
        Pakarinen ja Nightwish. Neljä Ruusua on kyllä mun mielestä aivan goodbye.

        Kiitos päivän piristyksestä. Olen kuullut monenlaisia mielipiteitä siitä mihin musiikkilajiin Nightwishin musiikki kuuluu, mutta tämä oli kyllä ehdottomasti hauskin, sai nauramaan.


      • LOLLEROOOOOO
        tarkoittaa kirjoitti:

        örveltämistä ja muuta vastaavaa täysin kakofonista läperrystä mitä tuo kaksikko biiseissään harrastaa. Koko niiden systeemi on niin helevetin stressaavaa kuultavaa etten viitsi sen paremmin eritellä. Ei sitä viitsi edes vitsinä kuunnella, kuten vaikka Aquaa viitsii. En todellakaan pidä Aquastakaan, mutta sitä sentään kestää kuunnella.

        Kuuntelen kyllä musaa lähes laidasta laitaan, mutten suomalaista iskelmää ENKÄ PMMP:tä!!!

        Suomalaisista Pauli Hanhiniemen kaikki kokoonpanot, J. Karjalainen, Neljä Ruusua noin niinku esimerkiksi...

        joo kaikil on oma maku todellaki. OIKEESTI MÄ EN VOI KESTÄÄ KARJALAISTA! siis ihan paska mun mielestä, ja en tuu valittaa siitä kellekkää et en pidä siitä. joten äläv sä tuu tänne jakelee mielipiteitäs.


    • muumimammamummo

      PMMP:n musiikissa yhdistyy pop, rock ja punk. Jotkut tulkitsee tuon punk-puolen siten etteivät osaa laulaa. Mutta se johtuu lähinnä siitä etteivät itse osaa laulaa eivätkä tunne tarpeeksi musiikkia jotta ymmärtäisivät siitä mitään. Laulun ei aina tarvitse olla puhdasta, kun se jätetään viimeistelemättä siitä saadaan joskus parempaa ja ennenkaikkea erilaista.

      Jos kuuntelee PMMP:n vähemmän punk biisejä niin pitäisi tyhmemmänkin tajuta osaavatko laulaa vai ei. Ja sanoitukset ovat juuri sellaisia että voivat tuollaisilta eskari-4.-luokkalaisten tasoisilta jäädä ymmärtämättä.

      PMMP tekee omanlaistaan musiikkia eikä mielistele ketään. Kuten sanoi Koivusen Arikin: "Jos kelpaa niin hyvä, ja jos ei kelpaa, niin ei tarvi kelvatakkaan".

    • D` Artagnan

      Itse olen dikkaillut bändiä siitä asti kun näin sen Säkylän Huovinrinteellä vetävän aivan mahtavan ja energisen Live keikan. Yhtään levyä ei tuolloin ollut vielä ilmestynyt, Kuulkaas Enot lätty tuli muistaakseni viikon päästä tuosta keikasta kauppoihin.
      Mielestäni PMMP:n musiikki on aivan erilaista kuin mikään muu kotimainen musiikki, erilaisia näkökulmia asiosta, erikoiset sanoitukset jotka eivät välttämättä ensimmäisellä kuuntelukerralla aukea. Ja Miran ja Paulan raikkaat äänet. toimii varsinkin livenä todella hyvin.
      Niin ja minkälainen suhde minulla on musiikkiin? Levyhyllystä löytyy niin kotimaista kuin ulkomaistakin musiikkia. mm.Irwin Goodman, Guns `n Roses, Entwine, Laura Pausini, Children of Bodom, Vanessa Mae, Nylon Beat, Xandria, Epica, Nightwish, Visions of Atlantis, Evanescence, Within Temptation, Linda Brava, Esa Pakarinen, Maybee, Klamydia, Agnes, Hanna Pakarinen, Metallica, Raptori, Skandaali, 2 Unlimited, Cradle of Filth, PMMP:), Darude, Sentenced, Poets of the Fall, 50 cent, Eminem... ym. ym. Tulisi liian pitkä lista jos kaikkia alkaisi luettelemaan.
      Sitä kuunnellaan mikä kuulostaa hyvältä. Muistan kun joskus koulussa musiikin opettaja kysyi joka oppilaalta yksitellen että mikä tekee jostain biisistä hyvän. Eikä kukaan osannut vastata tähän kysymykseen. Mutta eikös se ole vain hyvä että porukka kuuntelee erilaista musiikkia?

    • turaus

      No lyhyesti sanottuna makuasioista ei voi kiistellä. Eikä miljoona kärpästä voi olla väärässä(paitsi jos ovat eri mieltä Paavo Väyrysen kanssa)

    • lauura

      jep jep.

      • Anonyymi

        Latti heiniaro vie karjan länteen ja viskiä koneeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe