Olemme menossa toukokuussa Ryanairilla Dubliniin, nyt mietin kannattaako sinne ottaa lapsen rattaat mukaan eli te kokemuksen omaavat, tekeekö siellä rattailla mitään vai olisiko esim. lapsirinkka parempi? Muita vinkkejä lapsiperheelle? Lapsi 2,5 v.
Kiitos !
Lapsen kanssa Dubliniin?
3
683
Vastaukset 3
- mikä on?
rattaat sillä eihän kukaan jaksa 2,5 ikäistä enää kantaa..miksi oikein kysyt noin tyhmiä?
- Gillian
Dublinissa on hirveästi pakokaasuja ja muutenkin likainen ilma. Jos tenava on pakko ottaa sinne mukaan ja jos jaksaa rinkassa kantaa, se olisi hengityselimille parempi paikka kuin istua rattaissa, pahimmissa mömmöissä. Dublin ei ole mikään lapsiystävällinen paikka, esim. leikkipaikkoja puistoissa ei juurikaan ole. Lapsi voi hermostua, jos ei pääse juoksentelemaan. Miettikää vielä, onko parempi matkustaa ilman lasta. Jos menette ulos Dublinista, on ihan toinen juttu. Olen monesti täällä kehunut Howthia.
- Mitä hää höpäjöö???
Dublinin ilmanlaatu on kyllä aika ok, noin eurooppalaiseksi kaupungiksi:
Tässä esimerkkiä parin vuoden takaa, eikä tilanne ainakaan pahentunut ole.
http://www.hel2.fi/tietokeskus/julkaisut/pdf/Suunnat2005-2.pdf
Ja ihan tavallista "helsinkiläistyyliä" se lapsiystävällisyyskin on.
Niin että sateenvarjorattaat mukaan ja menoksi. Siinä se lapsi viihtyy kuin koto-Suomessakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411