Olen tämmöinen hosuheikki niin laitoin jo sisälle persiljat, tillit, ja keräsalaatit esikasvatukseen. Ajattelin että saan sitten nopeammin satoa kun voin koulia taimet maahan. Onkos kukaan kokeillut? Mitenkä aikaisin uskallan laittaa ensimmäiset perunat? Ajattelin kokeilla sitä muovinalle viljelyä ihan pienellä määrällä, niin että saisi Juhannukseksi. Nyt on jo hyvät idut perunoissa. Siis koska maahan?
Esikasvatusta
vuokki
4
322
Vastaukset
- siis jo
Naapurin emäntä laittoi Vantaalla jo kaksi viikkoa sitten perunoita maahan peittti muovilla ja harsolla.
Tarkempaa siitä operaatiosta en tiedä..- vuokki
matkia. laitan kans osan (sen peinen) ens viikonloppuna maahan ja katotaan kuis ämmän käy!
Jos juhannuksena meinaat itse kasvattamiasi perunoita syödä, niin äkkiä maahan ja harsoja päälle.
- vuokki
tänään työnsin muovin alle n. 12 perunaa jotka oli jo hyvin itäneet. Vielä harso hetkeksi päälle ja toivotaan että onnistuu. Tillitkin pistin purkkiin että on heittää puttujen päälle, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899