Löytyykö tästä kaupungista siivousrinkiä, mihin voisi liittyä?Mielestäni 110€/kerta perussiivouksesta on liikaa, minkä siivousyhtiöt laskuttaa! Olisi kiva saada siivousapua kohtuuhintaan, ettei kaikki vapaapäivät mene kuuraamiseen.
Siivousapua Savonlinnassa?
23
2202
Vastaukset
- Asuntosi
Missä asut. Ilmoita neliöt, tehdäänkö siivous
asukkaan aineilla, vai siivoojan.
Mitä asioita perus-siivous pitää sisällään.
Mitä se sinulta itseltäsi vei aikaa. - Virpojat
Putsataan kaverin kanssa sun kämppä puhtaaksi.
- Anonyymi
Ja hoonataan luukut kans..... kiiltäviks
- Kysyin tietoja
Asunnostasi, jatka asiaa jos tahdot edullisen
siivojan. Mitä olisit valmis maksamaan perus
siivouksesta. Ja mitä siihen sinun mielestäsi
kuuluu. Vai oliko tämä vain jonkinlainen "heitto"
Laita fakta tietoa, minä vastaan.- Tuulia71
Omakotitalo, siivouspinta-alan 150m2.Perussiivoukseen kuuluu mielestäni matot pihalle,imurointi,lattioiden pesu ja pintojen pyyhkiminen.Veikkaan että aikaa kuluisi n. 4-5 h.
- Teen sen
Tuulia71 kirjoitti:
Omakotitalo, siivouspinta-alan 150m2.Perussiivoukseen kuuluu mielestäni matot pihalle,imurointi,lattioiden pesu ja pintojen pyyhkiminen.Veikkaan että aikaa kuluisi n. 4-5 h.
75e:roa koko homma. Ja "pestynä" händyyn.
Sano milloin voin aloittaa. - menee 6 tuntia
Tuulia71 kirjoitti:
Ota yhteyttä Savonlinnan verovirastoon, kun mun pitää osa oksentaa niille.
- Anonyymi
40 ekee
- kotimies4
23 euroa tunti. ja vero vähennyksen jälkeen hintasi olis n. 11 tunti. onko paha!?
- valitsee
savonlinnan vai kajaanin? kaks asuntoo wow?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000227&posting=22000000025590829- Poijjat
Olla liian kalleita. Ilmaiseksihan ne pitäisi
tehdä. Mutta kyllähän hyvästätyöstä pitää saada
kohtuullinen korvaus. Että se siitä. Halvemmaksi
tulee kun tekee itse.
- -nainen-
Jos sinulla on tuo 150m2 siivottavana, niin hinta on ihan kohtuullinen.
SOL-palvelut velottavat 82m2 siivoamisesta 25€ alv/h. Mutta ovat äärettömän HITAITA. Kahdelta naiselta kuluu aikaa kyseisen asunnon siivoamiseen melkein 5,8 tuntia. Ikkunoita he pesevät erikseen 21€ alv/ikkuna. Se vasta on kallista huvia. Kotisiivouskerta on n. 197€/kerta/82m2 ja ikkunoiden pesu 126€/kerta.
Minulta, ei ammattilaiselta kului aikaa kyseisen asunnon siivoamiseen vajaat 2 h. Siivoukseen kuului; mattojenpuistelu, imurointi, lattian pyyhkiminen, pölyjen pyyhkiminen ja WC ja suihkutilan altaat ja peilikaapit. Ja lämpölasi-ikkunoiden pesuun (5kpl), jossa on kaksi pestävää pintaa, kului aikaa noin 40 min.
Kannattaa olla tarkkana, kun kilpailuttaa kyseisiä yrityksiä. Hintahaitarissa ja AJANKÄYTÖSSÄ on pöyristyttäviä eroja.- ehkä yksi työntekijä
olisi tehnyt samat samassa ajassa. Kaksi nuin pienessä kämpässä pyörimässä on liikaa. Toinen pyörii yleensä toisen edessä, ja aika menee jutellessa. Lisäksi, jos työpari ei ole entuudestaan tehnyt töitä yhdessä, tai hommat ei yksinkertaisesti suju yhdessä, aika menee kysellessä mitä toinen on tehnyt, kertoessa mitä itse on tehnyt ja aikoo tehdä. Ärhäkkä työpari osaa hommat putkeen, ja kummallakin on ne omat jutut mitä tekee aina, ja osaa jaksoittaa työt, että eivät ole samassa nurkassa samaan aikaan...
terv, ammattilainen.... - -nainen-
ehkä yksi työntekijä kirjoitti:
olisi tehnyt samat samassa ajassa. Kaksi nuin pienessä kämpässä pyörimässä on liikaa. Toinen pyörii yleensä toisen edessä, ja aika menee jutellessa. Lisäksi, jos työpari ei ole entuudestaan tehnyt töitä yhdessä, tai hommat ei yksinkertaisesti suju yhdessä, aika menee kysellessä mitä toinen on tehnyt, kertoessa mitä itse on tehnyt ja aikoo tehdä. Ärhäkkä työpari osaa hommat putkeen, ja kummallakin on ne omat jutut mitä tekee aina, ja osaa jaksoittaa työt, että eivät ole samassa nurkassa samaan aikaan...
terv, ammattilainen....Kiitos vastauksesta ammattilainen :). Olen kilpailuttamalla löytänyt kohtuuhintaisen siistijän, kyseiseen kohteeseen. Joka antoi tarjouksen kotisiivouksesta 54€ sis. alv/kerta ja ikkunoiden pesu 2 kertaa vuodessa 54€ sis. alv/kerta.
Siistiä kevättä sulle!
- täältä
Savonlinnan 4h-yhdistykseltä saa 17-29 vuotiaan nuoren tekemään asiakkaan omilla välineillä siivoukset, ikkunanpesut, piha-ja puutarhatyöt yms 15 e tunti ( mahdolliset matkakulut)
Suosittelen!- kotitalousvähennyksen
tuntihinta putoaa näin 9 euroon tunnilta
- Anonyymi
Wanha juttu, mutta joskus palkkasin puutarhatyöntekijän sln 4-h kautta . Tuli parikymppinen tyttö, joka ei osannut edes haravoida, siis ihan "kädetön". Ehkä huonoa tuuria, mutta se siitä.
- Anonyymi
Minä voisin siivota 50e.,jos ketä kiinostas savonlinnan keskusta alueella.
- Anonyymi
Hienoa, meillä 300 neliön talo ja tervetuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, meillä 300 neliön talo ja tervetuloa.
Köyhä... miulla jo pelkkä paskahuussi on tuota kokoluokkaa.
Ps. laitoin tämän viestin kartanomme itäsiivestä.
t: U Turhapuro - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä... miulla jo pelkkä paskahuussi on tuota kokoluokkaa.
Ps. laitoin tämän viestin kartanomme itäsiivestä.
t: U TurhapuroU Turhapurolla on viellä kartanon rakennus kesken, muutama kakkosnelonen ristikollaan. Ei siivottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
U Turhapurolla on viellä kartanon rakennus kesken, muutama kakkosnelonen ristikollaan. Ei siivottavaa.
Ne on nämä johtajan kiireet...
Toisaalta, voishan sitä olohuoneen kohdalta niittää heinän, ja trimmata Unelma Säleikön puskan.
t: Uuno
- Anonyymi
Pedofiilirinki löytyy... ne voi siivoilla hämähäkin seittejä "puutarhoista" jos on päässy rehahtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949