hei!
olen oinas ja olen havainnut, että en tulee sitten toimeen yhtään minkään vesimerkin kanssa! en rapujen, skorppioonien enkä kalojen kanssa!!
tulimerkkien kanssa sen sijaan höpötän ja elämöin ja tuntuu että olisin samalla aaltopituudella heidän kanssaan.. heistä saa aina läheisen ystävän..
ilmamerkit sen sijaan... heidän kanssaan kyllä viihtyy mutta ei ikinä läheistä ystävyys/rakkaussuhdetta synny.. heistä ei vaan saa otetta..
maamerkit.. ihan hyviä ystäviä mutta aina löydän heistä jonkun ärsyttävän piirteen! varsinkin neitsyet! en kestä heidän itsekkyyttään ja jalatmaassa-tyyliään kun oma pää on pilvissä. sama juttu härillä (ovat muuten kyllä hauskoja) ja kauriilla (arvostelijoita myös!)
mites teillä? kommentoikaa!
elementit!
-tulimaailmavesi-
1
550
Vastaukset
- oinasfani
itsellä (kaksosnainen) paras ystävä oinas ja rakkaudenkin kohteet lähes poikkeuksetta tulimerkkejä, niissä vain on sitä jotakin... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1132742Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452242Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291893- 241843
- 281556
- 171410
- 731350
- 1401292
- 311178