Miksi Pori on perseestä?

Vänskäri

Mistä on on tullut sanonta "pori on perseestä"?

70

5684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.-.

oikeesti ees ole perseestä vaan aivan hyvä paikka asua ja kasvaa...nyt kun olen muuttanut sieltä pois...(pienempään kaupunkiin), niin tajuaa että kyllä se vaan on niin siisti paikka asua, ainakin kesäisin.
      Yyteriä ja kirjurinluotoa ei ihan joka kaupungista löydy...ja ihnmiset on ihanan välinpitämättömiä.

Muuttakaa hetkeks pois ni tajuutte...paluumuutto Poriin on aina ollut suurta ja tulee olemaan.
      Nähdää taas sit joku viikoloppu...

• Pori on ...

En ole ikinä kuullutkaan sanontaa, että Pori olisi p ... stä. Sen sijaan esim. edellisen kotikaupunkini sanottiin olevan juuri mainitusta lähteestä.

Eikös Porissa päin sanota jotenkin että "Jos Porist oot, niin piru oot. Jos Kokemäjeltä niin koko perkele."

• Anonyymi
        Pori on ... kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan sanontaa, että Pori olisi p ... stä. Sen sijaan esim. edellisen kotikaupunkini sanottiin olevan juuri mainitusta lähteestä.

Eikös Porissa päin sanota jotenkin että "Jos Porist oot, niin piru oot. Jos Kokemäjeltä niin koko perkele."

Noh,aika paska housuja miksikään piruks.

• Anonyymi
        Pori on ... kirjoitti:

Porissa parasta on, että sieltä pääsee pois.

Terveisin katumaton

• RR***

Korjaisin sanontaa: Porilaiset on perseestä. Kaupungissa on Yyteri, Kirjurinluoto ja jazzit kesällä. Talvisin kyllä aika kuollut, mutta...Luetaan nyt esimerkiksi tän palstan juttuja, ja vertaa muiden kaupunkien keskusteluihin, niin eikähän ala valoittua. Ihmiset on katkeria, kateellisia, uteliaita, kaksinaamaisia, deekuja, hulluja tai muuten vain pehmeitä.

Nimim. Kuulun kategoriaan muuten vain pehmeä ja hieman hullu. Kuitenkin jollakin olisi minustakin jotain v**un tärkeää kommetoitavaa....

• Anonyymi

Porilaiset ovat poikkeuksellisen kateellisia jopa Suomen mittapuulla. Porissa muiden asiat tiedetään paremmin kuin omat.

Porilaiset "miehet" samanlaisia kaksinaamaisia juorukelloja kuin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porilaiset ovat poikkeuksellisen kateellisia jopa Suomen mittapuulla. Porissa muiden asiat tiedetään paremmin kuin omat.

Pahempia ja itsetunto puuttuu monelta kokonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ittestään vähän liikoja luulevia, pullistelevia
        puli ukkoja porissa paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahempia ! Raha menee kaiken edelle ! Ei Porilainen osaa edes peittää kateuttaan ! Kun asunut 30v muualla niin sen tajuaa millaisen lähtökohdan saanut kun Porista lähtenyt! Hyvää on se ettei paljon pelkää mitään kun jos Porissa pärjää niin pärjää missä vaan

• HotBurn City

Voi olla ette koskaan ole asunut muualla ?

• kyllä

Joo siis ollaanhan me vähän erikoista kansaa eikä meistä ota aina selvää...tykätään vittuilla ja muutenkin olla vähän leuka pystyssä...on ollut ihan hauska kuunnella toisten jutttuja musta kun oon ite Porista ja sinne aion vielä joskus palata...en tiä lukeeko mulla "oon porist" ottas vai mist kaikki sen näkee et sieltä ollaan lähtösin.
        Ei meis mitää vikaa kummiskaa oo..nähdää viimeistää jazzeil!

• keskikaupungilta
        kyllä kirjoitti:

Joo siis ollaanhan me vähän erikoista kansaa eikä meistä ota aina selvää...tykätään vittuilla ja muutenkin olla vähän leuka pystyssä...on ollut ihan hauska kuunnella toisten jutttuja musta kun oon ite Porista ja sinne aion vielä joskus palata...en tiä lukeeko mulla "oon porist" ottas vai mist kaikki sen näkee et sieltä ollaan lähtösin.
        Ei meis mitää vikaa kummiskaa oo..nähdää viimeistää jazzeil!

Muistattehan sanonnan: "Varas luulee kaikkien varastavan."
        Ihmisillä on taipumus luulla muita kaltaisikseen.

• Anonyymi

Jos on asunut Porin lisäksi muualla, todellakin huomaa miten perseestä Pori on. Ja etenkin paikalliset ihmiset.

Porilaiset vain kuvittelevat, että ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia eikä muualla ole asiat paremmin. Harhaluulo.

Ja toisella paikkakunnalla tarkoitan ihan kunnon kaupunkia, en mitään Kankaanpäätä tai muita Satakunnan peräkyliä.

Mutta kun kerran Porista on päässyt, tuskin tekee mieli palata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on asunut Porin lisäksi muualla, todellakin huomaa miten perseestä Pori on. Ja etenkin paikalliset ihmiset.

Porilaiset vain kuvittelevat, että ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia eikä muualla ole asiat paremmin. Harhaluulo.

Ja toisella paikkakunnalla tarkoitan ihan kunnon kaupunkia, en mitään Kankaanpäätä tai muita Satakunnan peräkyliä.

olet varmaan ylpeä tuosta kirjoituksestasi :)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, surkeampaa
        paska sakkia ei tapaa muualla kun porissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta,tylsä paikka koko Pori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.

• Porittunut

Ensinnäkin Pori ei ole perseestä. Itse tänne muualta muuttaneena ja hyvin viihtyneenä seurailen näitä "Pori on paska paikka" keskusteluja jokseenkin huvittuneena. Porilaiset tuntuvat kärsivän jostain alemmuuskompleksista, ei uskalleta olla ylpeitä siitä mitä täällä on tai kehua itseään.

Myönnän toki että itse eri seudulta tulleena on tämä porilaisten tietynlainen aloitteen tekemisen ujous on välillä harmittanut. En ole kuitenkaan antanut sen katkeroittaa, vaan otan itse reilusti kontaktia. Aluksi arat porilaiset ovat vähän varuillaan, mutta kun tajuavat, että kyseessä ei ole ryöstö- tai vittuiluyritys, niin kummasti rentoutuvat rupattelemaan.

Porin luonne on jotenkin rujo ja karu, mutta rujon ulkokuoren alla sykkii iso sydän. Itse pidän tätä piirrettä viehättävänä.

• vasta muuttanut

Puhut kuin minun suullani.

• olla täynnä sitä
        vasta muuttanut kirjoitti:

Puhut kuin minun suullani.

Itteään ....(kyl hais,,,,,) HYI !!

• on perseestä

Ensimmäiset 15 vuotta menee tuolla asenteella, kun ei huomaa kokonaisuutta. Tulet huomaamaan, että kun vieraskoreus häviää ja sun silmäs aukeaa niin näet, että porilaiset ovat narsistidominantteja, ilkeämielisiä laiskoja niljakkeita, jotka ei osaa edes tervehtiä saatikka käyttäytyä korrektisti toisia ihmisiä kohtaan.
        Ei missään ole tällaisia selkääpyörittävia, katsekontaktia vältteleviä, selkäänpuukottavia mörrimöykkypikkumyykäärmeenpoikia muualla kuin täällä Satakunnassa ja Varsinais-Suomessa. Et ole näiden kanssa niin kauaa naapurina tai työ"kaverina", että ne suostuisi morjestamaan tai juttelemaan.

• porittunut
        on perseestä kirjoitti:

Ensimmäiset 15 vuotta menee tuolla asenteella, kun ei huomaa kokonaisuutta. Tulet huomaamaan, että kun vieraskoreus häviää ja sun silmäs aukeaa niin näet, että porilaiset ovat narsistidominantteja, ilkeämielisiä laiskoja niljakkeita, jotka ei osaa edes tervehtiä saatikka käyttäytyä korrektisti toisia ihmisiä kohtaan.
        Ei missään ole tällaisia selkääpyörittävia, katsekontaktia vältteleviä, selkäänpuukottavia mörrimöykkypikkumyykäärmeenpoikia muualla kuin täällä Satakunnassa ja Varsinais-Suomessa. Et ole näiden kanssa niin kauaa naapurina tai työ"kaverina", että ne suostuisi morjestamaan tai juttelemaan.

Mistä ihmeen kokonaisuudesta puhut? Ja vieraskoreus? En kyllä koe mitenkään saaneeni erityiskohtelua sen takia, että olen kotoisin muualta, varsinkin kun puhun itse jo melko leveää porin murretta.

Kuten jo totesin porin luonne on karu, jos ei siihen pysty tottumaan, on tämä sitten varmaan ihan helvettiä semmoiselle ihmiselle. Kyllä se menee mielestäni niin, että se paikkakunnalla viihtyminen lähtee sieltä oman pään ja sydämmen sisältä. Jokaisella paikkakunnalla on oma luonteensa, se täytyy vain hyväksyä. Jos alkaa murjottamaan heti kun ihmiset eivät käyttäydy siten miten itse toivoo, niin kyllä on kylmä kyyti luvassa.

Toivon sinulle ja muille porilaisille oikein hyvää kevättä. Nauttikaamme siitä mitä tämä kaupunki ja sen ihmiset meille tarjoavat.

• Anonyymi
        porittunut kirjoitti:

Mistä ihmeen kokonaisuudesta puhut? Ja vieraskoreus? En kyllä koe mitenkään saaneeni erityiskohtelua sen takia, että olen kotoisin muualta, varsinkin kun puhun itse jo melko leveää porin murretta.

Kuten jo totesin porin luonne on karu, jos ei siihen pysty tottumaan, on tämä sitten varmaan ihan helvettiä semmoiselle ihmiselle. Kyllä se menee mielestäni niin, että se paikkakunnalla viihtyminen lähtee sieltä oman pään ja sydämmen sisältä. Jokaisella paikkakunnalla on oma luonteensa, se täytyy vain hyväksyä. Jos alkaa murjottamaan heti kun ihmiset eivät käyttäydy siten miten itse toivoo, niin kyllä on kylmä kyyti luvassa.

Toivon sinulle ja muille porilaisille oikein hyvää kevättä. Nauttikaamme siitä mitä tämä kaupunki ja sen ihmiset meille tarjoavat.

Porin luonne on suuri typeryys ja turha pullistelu.

• Anonyymi
        on perseestä kirjoitti:

Olisi kivaa asua joskus porissa ( kokemäki. Luvia. Siikainen

• Tiäräs tua

Vanhoillinen junttila, missä "veretää turpaa" joka tilanteessa. Rikollisuutta paljon...hälytyskeskuksessakin. Tahkoluarossa maan änkyräimmät kraanakuskit, kaupungin elätit.
      Yyyteri on pilattu, missä tahansa muualla yyteri toimis. Reposaari on hyvä...mutta se uinuu.....
      Ohikulkutie TOIMII:::::::::::::::::::::

• PAJUPUSKIEN

ei laaksoa ei kukkulaa, on vain pihlava.Pori on torellakin perseestä, Pori pysähtyi Dingo ilmiöön ja jäi siihen kuin täi tervaan. Jazz on pelkkää pelleily näytös paikka eliitille.

• Anonyymi

Tuo on hauskaa, että porilaisille on ihan arkipäivää uhata väkivallalla jos kaikki ei mene niin kuin itse haluaisi. Kun kyvyt ei muuhun riitä, sitten aletaan uhoamaan. Harva porilainen kuitenkaan uskaltaa edes lyödä.

Ja toinen on se kaikille vittuilu. Mutta jos tulee takaisinvittuilua, sitä ei kestetä yhtään ja heti ollaan naama norsunvitulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hauskaa, että porilaisille on ihan arkipäivää uhata väkivallalla jos kaikki ei mene niin kuin itse haluaisi. Kun kyvyt ei muuhun riitä, sitten aletaan uhoamaan. Harva porilainen kuitenkaan uskaltaa edes lyödä.

Ja toinen on se kaikille vittuilu. Mutta jos tulee takaisinvittuilua, sitä ei kestetä yhtään ja heti ollaan naama norsunvitulla.

"Ja toinen on se kaikille vittuilu. Mutta jos tulee takaisinvittuilua, sitä ei kestetä yhtään ja heti ollaan naama norsunvitulla."
        ___

:D niin nappiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä surkeita puliukkoja nämä *sankarit"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näitä porilais paskoja kannata edes ottaa
        mitenkään vakavasti, pelkkää luuserien
        piipitystä näitten kommunikointi kyvyt,
        tai sitten ovat täysin tuppisuita,

• Anonyymi
        PAJUPUSKIEN kirjoitti:

ei laaksoa ei kukkulaa, on vain pihlava.Pori on torellakin perseestä, Pori pysähtyi Dingo ilmiöön ja jäi siihen kuin täi tervaan. Jazz on pelkkää pelleily näytös paikka eliitille.

Ei kiinnosta mitkään Porilais ripaskat.

• välii

ne vaan alkaa samalla kirjaimella..pori ja perse..

• Jeremias salakyttä

se vasta paikka on ! Päivällä palvelua àla naama norsunperse ja yö aikaan siellä saa turpaan. Luku sinänsä on se kioski mitä ilmeisesti myös satapaskaksi kutsutaan ja sen teraassi kesällä spuge asiakkaineen kruunaa koko torin. No kuulopuheiden mukaan tori saisi uutta ilmettä ? Nähtäväksi jää millaista.

• Anonyymi

No sama asia,ja porilaiset,paska kikkareita.

• Anonyymi

Ja paska

• Anonyymi

Siitä kun raumalaisia muutti tänne suurin joukoin. Siitä se on jäänyt elämään.

• Anonyymi

Aina sama kulunut vitsi kuka tänne haluaa ei kukaan

• Anonyymi

Johtuu porilaisista. Ovat kateellisia kaksinaamaisia juntteja, jotka ovat omasta mielestään koko maailman keskipiste.

• Anonyymi

Janus roomalaisen kaltaisiako.
        Hän oli myös kaksikasvoinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun virtahevon kaltaisia, naama ja perse
        saman näkösiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janus persereiän näköisiä homppeleita.

• Anonyymi

Viihtyminen on enemmän itsestä kuin paikkakunnasta kiinni. Paitsi Porissa. Siellä viihtyvät vain kateus ja keuhkotauti.

Porin pirut utelevat yksityisasiat läpikotaisin levittääkseen niistä juoruja kolmannelle osapuolelle. Työ- ja harrastuspaikoilla jos joku onnistuu jossain uudessa työtehtävässä, niin auta armias sitä juoru- ja panettelukerhoa ahkeran uurastamisen! Ei epäilystäkään, etteikö vähintään joku heistä ole prototyyppiporilainen.

Huonojen autokoulujen ja seisovan liikennekulttuurin seurauksena prototyyppiporilainen ei uskalla ajaa Forssaa kauemmaksi, vaan vaihtaa bussiin. Stadissa pelkkä Stockmannilla piipahtaminen tekee heidät koko kaupungin tuttaviksi, josta riittää kerrottavaa seuraaville kolmelle tai neljälle sukupolvelle.

• Anonyymi

Sanojalla äidinkielen aapisessa aakkosien oppiminen P kirjaimessa

• Anonyymi

Pori on perseestä koska siäl ei oo mitään muuta kuin Surkeita kauppoja kuten Puuvilla, ihan paska kauppa
      Turku on paljon parempi kuin Pori
      ja sit Tiilimäel ei oo kouluu vaa se on sairaalakoulu vaik siin lukee Tiilimäen koulu
      Ja Kaikki Porilaiset on perseestä ja Ässät on siks surkeita koska se on porilainen joukkue

• Anonyymi

Nii ja oluttakaan ei enää valmisteta ja meijerikin häipyi, meijerikkökään ei enää jaa takapuoltaan kun sekin on johonkin kadonnut.

• Anonyymi

Pori auto ajavat päin minun auto joka päivä on Porissa kolari kuin joko yritä itse murha joka päivä

• Anonyymi

On se joku aikas tohelo kunnei saa itseään hengiltä vaikka yrittää joka päivä.
        Kuinka kauan on mahtanut jo yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se joku aikas tohelo kunnei saa itseään hengiltä vaikka yrittää joka päivä.
        Kuinka kauan on mahtanut jo yrittää.

Jatkakaa porilaiset tällä saralla, nyt olette
        oikeilla jäljillä.....
        ..

• Anonyymi

Hintatasosta päätellen Porissa on Suomen parhaat autokoulut, mutta käytännössä kolme autoa pystyy luomaan vartin seisokin risteyksessä, kun kukaan ei tiedä, kenen vuoro on seuraavaksi. Karhukaupungissa kun ei joustavaa liikennekulttuuria tunneta.

• Anonyymi

Siitä.että pori on aivan saatanan perseestä

• Anonyymi

Yleisesti, sivistyksen alhaisuus ja siitä johtuva kiinnostusten kohteet ovat asian ydintä. Onkohan totta että eniten soitetaan rekisterikeskukseen juuri Porista!? Kateus ja juuri siitä välineestä jolla kuljetaa pisteestä A pisteeseen B. Porissa eletään teollisuudessa huonolla koulutuksella olleiden isien jälkeläisten katkeraa alemmudentunteen vallassa joka näkyy moukkamaisuudessa.

• Anonyymi

Joten mikset muuta pois?

• Anonyymi

Mieluummin Jyväskylä Suomi neidon peräaukko, mitään kaupunkimaisuuksia, vanhempaa rakennusta ei mitään paitsi hehtaarihalli liikekeskus ja polkupyöriä jyvääskyläs

• Anonyymi

Ajatusmaailma. Vieläkin kun Venäjä on SUURI niin ajatusmaailma Porissa on että se suuruus on itsestään tullut. Ei satojenvuosien raiskausta naapuriheimoja ja kansoja kohtaan....että venäläiset itsessään yksin on iätajat suurkansa! Ja paskat. Samalla periaatteella Pohjoispohjanmaa on itsenäinen Lestadiovaltio! Tai Somalia. Että raiskaamalla valloitettu maaomaisuus on suurvalta. Porilaiset ois ollu innoissaan 1980- luvul kun noita velho ois ennustanu et Suomella on sama valuutta ku eestiläisil ja liittyvät samaan sotilasliittoon...oisiva kuvitelleet et rubla ja (Varsova) Moskovaliitto. Saatana idiootit vaik haudas monet.

• Anonyymi

Rehellisesti sanoen on kyllä itsekin sanottava että kaupunki on ihan perseestä. Työtä ei saa, kännikaloja ydinkeskustassa ja kaupungin kehitys on jäänyt aivan jalkoihin muihin kuntiin nähden.

• Anonyymi

Työpaikat vietiin asentajien saattama ulos ja tehtaat nurin asuinalueiksi,mistä töitä sitten?O piskelupaikkoja vähän joten muuttavat pois.Kaupunki kehittämään koulutus,työpaikat sekä terveydenhoito kohdalleen,ettei kaikki muuta muualle.Kehittämään kaupunkilaiset imagoaan,ettei tarvise kitistä.

• Anonyymi

Sinun takiasi, senkin persesilmä.

• Anonyymi

Olen käynyt usein Porissa mutta en koskaan Yyterissä tai Reposaaressa. Porilaiset tutut ovat sanoneet että nuo ovat ainoita näkemisen arvoisia paikkoja Porissa.

K uinka yleistä on että joku keskikaupungilla asuva ei juuri koskaan käy Yyterissä tai Reposaaressa?

• Anonyymi

Todella yleistä. Silloin kun asuin Porissa, en käynyt kertaakaan.

Miksi? No sinne on pitkä matka eikä siellä kirjaimellisesti ole mitään.

Porista muuton jälkeen en ole käynyt koko kylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella yleistä. Silloin kun asuin Porissa, en käynyt kertaakaan.

Miksi? No sinne on pitkä matka eikä siellä kirjaimellisesti ole mitään.

Porista muuton jälkeen en ole käynyt koko kylässä.

Muutin vuosia sitten Porista pois,enkä ole kertaakaan palannut sinne,olen onnistunut jo hyvin unohtamaan koko paska cityn,kun ei ole mitään
        muisteltavaa,muuta kuin,että porukka on PERceestä,Porissa.

• Anonyymi

Ihan totta kyl on

• Anonyymi

Porilaisten takia. Pori on tunnettu hankalista ihmisistään.

Pori voisi olla ihan kiva pikkukaupunki ilman porilaisia. Kaupunki päästetty ankeaan kuntoon, mutta sehän on paikallisten vika.

• Anonyymi

Terveisin katumaton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin katumaton

Hys ei tuota saa ääneen sanoa, muuten porilaiset juntit lähtee vielä levittäytymään.

No, eivät lähde. Ovat niin kotiseuturakasta sakkia ja ylpeitä kaupungistaan. Niin outoa kuin se onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hys ei tuota saa ääneen sanoa, muuten porilaiset juntit lähtee vielä levittäytymään.

No, eivät lähde. Ovat niin kotiseuturakasta sakkia ja ylpeitä kaupungistaan. Niin outoa kuin se onkin.

Itse mainostat Porin vaakunaa, niin no...

• Anonyymi

Porin bronto sky liftilltä,se on ainakin ihan vitun
      perseestä

• Anonyymi

Koska Porilaiset tulevat maailmaan perätilan kautta.

• Anonyymi

"Koska Porilaiset tulevat maailmaan perätilan kautta."

Mitä mahtaa kiarjoittaja tarkoittaa kun kirjoittaa, että "tulevat maailmaan perätilan kautta"?

Perätilasynnytyshän tarkoittaa sitä, että vauva tulee takapuoli edellä ulos äidin sisuksista. T
        arkoittaakohan arvoisa kirjoittaja, että kaikki porilaiset syntyvät perätilasynnytyksellä, joita kuitenkin koko maassa on ollut noin 1% synnytyksistä.

Vai luuleekohan hän ihan mitä sattuu ja kirjoittelee sen mukaisesti+?

• Anonyymi

Johtuu porilaisista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja