Kenkäkauppa!!!

Muistaako joku viisikerroksisen kenkäkaupan osoitetta, tai voisiko kertoa vähän minkä lähellä on tms...

5

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iav

      http://www.bata.cz/prodejny/praha.html

      Ohessa osoite. Itse menin myös suurella odotuksella kyseiseen kauppaan. Olin kuitenkin hiukan pettynyt, koska kengät oli väljästi aseteltu esille, eikä niitä ollut niin paljoa kuin olin odottanut.

      • voi selittää..

        Siinähän se on heti Vaclavin aukion alkupäässä.

        Panin muuten merkille että aika monessa Prahan kenkäkaupassa on suht samannäköinen valikoima, liekö jossain joku Venäjänaikainen jättitehdas joka pukkaa kaikille liikkeille valikoiman? :)


      • joka lähtöön
        voi selittää.. kirjoitti:

        Siinähän se on heti Vaclavin aukion alkupäässä.

        Panin muuten merkille että aika monessa Prahan kenkäkaupassa on suht samannäköinen valikoima, liekö jossain joku Venäjänaikainen jättitehdas joka pukkaa kaikille liikkeille valikoiman? :)

        Minusta tuo väite pätee nimenomaan Suomeen, sillä täällä sortimentti on kaikkialla sitä Andiamo-Kontio-linjaa. Jos olet Prahassa käynyt saman ketjun kaupoissa, niin varmaankin valikoima on samankaltainen. Muuten minusta siellä on valtavasti erilaisia kenkäkauppoja, rohkeita ja moderneja malleja ainakin naisille. Sellaisia joita Suomesta ei löydy mistään.


      • voi selittää..
        joka lähtöön kirjoitti:

        Minusta tuo väite pätee nimenomaan Suomeen, sillä täällä sortimentti on kaikkialla sitä Andiamo-Kontio-linjaa. Jos olet Prahassa käynyt saman ketjun kaupoissa, niin varmaankin valikoima on samankaltainen. Muuten minusta siellä on valtavasti erilaisia kenkäkauppoja, rohkeita ja moderneja malleja ainakin naisille. Sellaisia joita Suomesta ei löydy mistään.

        Niin, puhuin tietty miehen näkökulmasta. Kävin aika monessa pienessä, ei ketjuun kuuluvassa liikkeessä, niissä oli aikalailla samankaltaisia popoja.


      • rtte
        voi selittää.. kirjoitti:

        Niin, puhuin tietty miehen näkökulmasta. Kävin aika monessa pienessä, ei ketjuun kuuluvassa liikkeessä, niissä oli aikalailla samankaltaisia popoja.

        Taidat itse olla neuvostoliiton aikakaudelta ajatuksinesi ja tyylitajuinesi. Tuossa esimerkkejä Batan miesten jalkineista. Ei paha, tällaiset kengät tulevat Suomessa myyntiin n. 20 vuoden päästä :)
        http://www.bata.cz/catlist.php?catItem=2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe