Muistaako joku viisikerroksisen kenkäkaupan osoitetta, tai voisiko kertoa vähän minkä lähellä on tms...
Kenkäkauppa!!!
5
1825
Vastaukset
- iav
http://www.bata.cz/prodejny/praha.html
Ohessa osoite. Itse menin myös suurella odotuksella kyseiseen kauppaan. Olin kuitenkin hiukan pettynyt, koska kengät oli väljästi aseteltu esille, eikä niitä ollut niin paljoa kuin olin odottanut.- voi selittää..
Siinähän se on heti Vaclavin aukion alkupäässä.
Panin muuten merkille että aika monessa Prahan kenkäkaupassa on suht samannäköinen valikoima, liekö jossain joku Venäjänaikainen jättitehdas joka pukkaa kaikille liikkeille valikoiman? :) - joka lähtöön
voi selittää.. kirjoitti:
Siinähän se on heti Vaclavin aukion alkupäässä.
Panin muuten merkille että aika monessa Prahan kenkäkaupassa on suht samannäköinen valikoima, liekö jossain joku Venäjänaikainen jättitehdas joka pukkaa kaikille liikkeille valikoiman? :)Minusta tuo väite pätee nimenomaan Suomeen, sillä täällä sortimentti on kaikkialla sitä Andiamo-Kontio-linjaa. Jos olet Prahassa käynyt saman ketjun kaupoissa, niin varmaankin valikoima on samankaltainen. Muuten minusta siellä on valtavasti erilaisia kenkäkauppoja, rohkeita ja moderneja malleja ainakin naisille. Sellaisia joita Suomesta ei löydy mistään.
- voi selittää..
joka lähtöön kirjoitti:
Minusta tuo väite pätee nimenomaan Suomeen, sillä täällä sortimentti on kaikkialla sitä Andiamo-Kontio-linjaa. Jos olet Prahassa käynyt saman ketjun kaupoissa, niin varmaankin valikoima on samankaltainen. Muuten minusta siellä on valtavasti erilaisia kenkäkauppoja, rohkeita ja moderneja malleja ainakin naisille. Sellaisia joita Suomesta ei löydy mistään.
Niin, puhuin tietty miehen näkökulmasta. Kävin aika monessa pienessä, ei ketjuun kuuluvassa liikkeessä, niissä oli aikalailla samankaltaisia popoja.
- rtte
voi selittää.. kirjoitti:
Niin, puhuin tietty miehen näkökulmasta. Kävin aika monessa pienessä, ei ketjuun kuuluvassa liikkeessä, niissä oli aikalailla samankaltaisia popoja.
Taidat itse olla neuvostoliiton aikakaudelta ajatuksinesi ja tyylitajuinesi. Tuossa esimerkkejä Batan miesten jalkineista. Ei paha, tällaiset kengät tulevat Suomessa myyntiin n. 20 vuoden päästä :)
http://www.bata.cz/catlist.php?catItem=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892