Hei, onko kokemusta? Onko Suomessakin lasten missikisoja? Muutama dokumentti on ollut telkkarissa mutta onko kisoja tulossa? Rajoittuvatko ne vain tietyille alueille vai onko kaikkialla maassa mahdollisuus osallistua kauneuskisailuun?
Lasten missikisat?
12
1625
Vastaukset
- ewrt
mitä jenkkilästä on kantautunut.KAMALAA! Onneksi ei ole. Hirveän näköistä kun lapset maalataan aikuisiksi,kaikkien pervojen unelmiksi.
- Kunhan kommentoin
Minunkin mielestäni lasten missikisat ovat järjenköyhä idea. Siinä ollaan samoilla linjoilla.
Mutta pakko kommentoida, että koirien vaatteet ovat hyvä juttu! Meidän jo pois nukkunut haukku, vanha cavalier neiti ei olisi talvipakkasilla ikinä tarjennut lenkkeillä ilman takkia ja töppösiä! Sen verran oli vilu"kissa". Oikein kovilla pakkasilla otettiin pulkka mukaan, johon hän välillä käpertyi vielä viltin alle köllöttelemään. Toisinaan saattoivat ohikulkijat naureskella, mutta meidän neitokainen otti tilanteen omalle luonteelleen sopivalla rauhallisen unisella asenteella. :) Kurakeleillä taas sadetakki helpotti kovasti emännän hommia, kun ei tarvinnut aina koko koiraa lenkin jälkeen pestä. Ei niiden idea ole siis pelkästään näyttää hyvältä. - sensellaiset
Kunhan kommentoin kirjoitti:
Minunkin mielestäni lasten missikisat ovat järjenköyhä idea. Siinä ollaan samoilla linjoilla.
Mutta pakko kommentoida, että koirien vaatteet ovat hyvä juttu! Meidän jo pois nukkunut haukku, vanha cavalier neiti ei olisi talvipakkasilla ikinä tarjennut lenkkeillä ilman takkia ja töppösiä! Sen verran oli vilu"kissa". Oikein kovilla pakkasilla otettiin pulkka mukaan, johon hän välillä käpertyi vielä viltin alle köllöttelemään. Toisinaan saattoivat ohikulkijat naureskella, mutta meidän neitokainen otti tilanteen omalle luonteelleen sopivalla rauhallisen unisella asenteella. :) Kurakeleillä taas sadetakki helpotti kovasti emännän hommia, kun ei tarvinnut aina koko koiraa lenkin jälkeen pestä. Ei niiden idea ole siis pelkästään näyttää hyvältä.ja nämä: http://www.tinypawsco.com/
http://www.poshpaws.ie/
niitä lähinnä ajattelin! - minnz
Miltäköhän ne lapset näyttävät jos ne maalataan aikuisiks. YÄÄKKK!!!!! En haluu ees ajatella.
- viisaampi vanhempi
Dokumenteissa esitellyt lolita-tyyliset lasten missikisat Yhdysvalloissa ovat kertakaikkiaan sairaita. Jos tämä kipeä hupi rantautuu Suomeen olen valmis henkilökohtaisesti nostattamaan kansanliikkeen sitä vastaan.
- yök
yök
- Apn
Jaahas. Ilmeisesti ei ole Suomessa kisoja kun noin nuivia vastauksia satelee. Minusta lapset haluavat kilpailla ja pikkutytteleille se on kuin Barbie-leikki kaikkine kauniine vaatteineen. Ei kukaan pakota lapsiaan kauneuskisoihin.
- ...........
Se tuntuu lähinnä olevan kypsypättömien, huomionkipeitten ja narttumaisten äitien harrastus tehdä tyttäristään jotain lolitamaisia missihempukoita.
- minnz
Enpä usko että jotan lasten missikisoi olis tulos mutta kukapa tietää. Voihan niit joskus tulla. Mut en todellakaan tiedä
- surullista
Että tuollaista joku edes tosissaan kyselee. Mitä me opetetaan lapsille jos pienestä pitäin kauneudella kilpaillaan? :(
- bobo
Haluaisin perustaa näitä kisoja vaikka Helsinkiin. On kuitenkin aika moni lapsi joka haluaa osallistua tällaiseen kilpailuun. Mielestäni kuitenkin tuon kategorian: kaunein, voisi unohtaa kokonaan. Kilpailuissa on kuitenkin kyseessä esiintymiskyvystä suurimmaksi osaksi.
- Elllen
Mä oon 10v ja haluun missikisoihin! mutta niitä ei oo suomessa -.-'' :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039