Olen seurustellut kaksosmiesten ja skorpionimiesten kanssa, yhden kaksosen kanssa olin aviossa aikoinaan. Kiinnostaa nyt eräs skorpionimies joka on itsekin osoittanut kiinnostusta, mutta miten herättäisin uudelleen hänen jo ehkä hiukan sammuneen kiinnostuksensa? Työpaikalla tätä miestä näen päivittäin. Mietin, onko näin erilaisilla merkeillä mitään tulevaisuutta yhdessä?
oinas-N ja skorpioni-M???
2
831
Vastaukset
- mutta vaikeaa
Mulla oli kerran tosi kiihkeä suhde yhden skorpionimiehen kanssa (itse oon oinasnainen), mutta kauaa se ei kestänyt. Kyseinen mies oli toisinaan niin ilkeä, että se kolhi mun huonoa itsetuntoani pahasti. Kääntöpuolena oli äärettömän voimakas seksuaalinen vetovoima... Siinä tyypissä vetosi juuri sen kiihkeys ja määrätietoisuus, mutta pidemmän päälle ei olis toiminu. Kannattaa silti kokeilla! Ei horoskoopitkaan kaikkea sanele, vaan esim. iällä ja elämänkokemuksella on merkitystä... Kavereina tuntemani skorpparit on kaikki valloittavia, ja on helppo päästä samalle aaltopituudelle niiden kans :)
- myös seurustelin
aikoinani skorppionin kanssa (oinasnainen itsekkin).. Suhde kesti reilun vuoden.. oli kyllä yhtä vuoristorataa.. Kiihkeä suhde, mutta mies osasi olla välillä todella ilkeä ja jopa väkivaltainen.. eikä suhteesta meinannut millään päästä irti, hän ei suostunut tulla jätetyksi vaan ripustautui minuun koko ajan ja uhkasi itsemurhalla ym.. onneksi ne ajat ovat kaukana.. :) (ja mies on kyllä vielä elossa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938