Ja Raipe ym. tasa-arvoihmiset.
Kuinka sp:n tasa-arvo jaksaa (kys. niille jotka tietävät mitä se on).
Huomenta femut
9
419
Vastaukset
- mietiskelijä...
Niille, jotka tietävät mitä se on ?
Onko jollakin tiedossaan totuus, kenties salaisuus siitä mitä se on.
Niin tietäväiseksi en uskaltaisi itseäni ylentää, nimittäin se tahtoo olla tapa, jossa sulkee itseltäänkin paljon pois.
Hyvää päivää, ihan kaikille ! - Raipe
Mikäs tässä, tuulee ja myrskyää. Onneksi mies "uhrautui" lenkittämään kotieläimen. Sen kunniaksi Raipelle jää sovitun mukaisesti ruuanlaitto huomisia lounasvieraita varten.
Näin se meillä sujuu, jutellaan ja sovitaan, välillä karjutaan niin että kotieläin painelee piiloon ja vetää tassut korville, mutta noin keskimäärin tasa-arvon näkökulmasta ihan yes.- P.e.p.e.
Moikka Raipe :)
Tänne tuli talvi, ihan tasapuolisesti kaikille.
Olen miettinyt aina joskus yhtäkin juttua. Onkohan sp:n tasa-arvosta julistaminen kielletty P.e.p.e.:iltä; mikä siinä kismittää etenkin eräitä sp:sti rajoittuneita tahoja?
Tuntuu, että olen palstalla vihatumpi kuin koskaan, joka toisaalta on ihan jees ;) - Raipe
P.e.p.e. kirjoitti:
Moikka Raipe :)
Tänne tuli talvi, ihan tasapuolisesti kaikille.
Olen miettinyt aina joskus yhtäkin juttua. Onkohan sp:n tasa-arvosta julistaminen kielletty P.e.p.e.:iltä; mikä siinä kismittää etenkin eräitä sp:sti rajoittuneita tahoja?
Tuntuu, että olen palstalla vihatumpi kuin koskaan, joka toisaalta on ihan jees ;)Kuka nyt noin joviaalia isäntää voisi vihata?
Antaa palaa, pää pystyssä kohti vastatuulta, aina joku urputtaa, mutta sekös meitä kannustaa.
Kiireessä kirjoitettu, lähdössä keittokirjan lukemiseen huomista varten...
- femuja
yli kaiken. Muuten ei jaksaisi inttääinttääintttää vuodesta toiseen. Rakkaudella ylikuormittaminen aiheuttaa ähkyn. Syy femujen katoon?
- P.e.p.e.
Ei minulla ole mitään syytä olla rakastamatta femuja. Yksilötasolla kun kahden ihmisen välinen kemia toimii, siinä tanner tömisee ja aidat (henkisetkin) kaatuu, vai väitelläänkö?
- jätit
itsesi ulkopuolelle kysymyksen.
ja hänen mukaansa nimitetty absoluuttinen nollapiste ja tasa-arvoa on mahdotonta saavuttaa.
Jos tuo absoluuttinen nolla piste saavutettaisiin niin tiede ei osaa vastata mitä sen jälkeen tapahtuu.
Samoin on feministien lanseerama "absoluuttinen" tasa-arvo - kuinka sinne päästään ja jos päästään niin tulleeko vedenpaisumus?- Miten...
on lähtenyt käyntiin naisministereiden kyttääminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902697- 2011034
- 66887
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti148839- 59702
- 53657
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18591- 51565
- 55515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504