katsoin harmoniantie.netistä koulutuskalenteria ja siellä olisi Oulussa hieronnan perusteet kotikäyttöön kurssi kesäkuussa, onko kellään kokemusta kyseisen firman koulutuksista
hierontakurssi kotikäyttöön
6
3887
Vastaukset
- aila678
näkyy olevan aika mielenkiintoinen tarjonta kursseista, hintoja tiedossa??
- Ginger
Zeppelinin terapeutit ovat vuosia järjestäneet hierontakursseja, jotka eivät tähtää näyttötutkinnon suorittamiseen mutta antavat hyvät valmiudet mm. kotitarvehierontaan. Useat koulutetut hierojat ovat aloittaneet Zeppelinin kursseilla, sitten jatkaneet esim. OAKK:n tai RaaKK:n kursseilla, joihin kuuluu näyttötutkinto.
Suosittelen lämpimästi, kouluttajat ovat ammattilaisia - fysioterapeutteja, koulutettuja hierojia, omt-jäsenkorjaaja jne, jotka ovat tehneet vuosia koulutustyötä.- virpilk
aikanaan Zeppelinin kurssin ja opetus oli kyllä huonoa, kävin myöhemmin näyttötutkintoon tähtäävän kurssin ja Zeppelinin opit sai heittää roskakoppaan, kaikki otteet väärin
- Ginger
virpilk kirjoitti:
aikanaan Zeppelinin kurssin ja opetus oli kyllä huonoa, kävin myöhemmin näyttötutkintoon tähtäävän kurssin ja Zeppelinin opit sai heittää roskakoppaan, kaikki otteet väärin
Milloinkahan olet käynyt siellä?
Minä kävin 4 vuotta sitten ja sain erittäin hyvän opetuksen anatomiasta sekä hierontaotteista ja hieronnasta. Useita Zeppelinin kurssilaisia on innostunut jatkamaan erityisesti Raaheen AKK:n koulutukseen, joka sisältää näyttötutkinnon. Kaikki olemme läpäisseet erittäin kiittävin arvosteluin tutkinnonkin.
Zeppelinissä ja RAAKK:lla on paljon samoja kouluttajia. Itse mielestäni sain erittäin hyvän pohjan syventää tietoja ja taitoja tavoitteelliseen ammattitutkintokoulutukseen. Ilman kurssia olisi ollut paljon työläämpää.
En itse osaa kuin vain kehua ZT:n kursseja. - virpilk
Ginger kirjoitti:
Milloinkahan olet käynyt siellä?
Minä kävin 4 vuotta sitten ja sain erittäin hyvän opetuksen anatomiasta sekä hierontaotteista ja hieronnasta. Useita Zeppelinin kurssilaisia on innostunut jatkamaan erityisesti Raaheen AKK:n koulutukseen, joka sisältää näyttötutkinnon. Kaikki olemme läpäisseet erittäin kiittävin arvosteluin tutkinnonkin.
Zeppelinissä ja RAAKK:lla on paljon samoja kouluttajia. Itse mielestäni sain erittäin hyvän pohjan syventää tietoja ja taitoja tavoitteelliseen ammattitutkintokoulutukseen. Ilman kurssia olisi ollut paljon työläämpää.
En itse osaa kuin vain kehua ZT:n kursseja.mulla on pidempi aika Z:n kurssista
- Anonyymi
virpilk kirjoitti:
Höpö puhetta!!
Itse kävin kurssin ja sen jälkeen näyttötutkinnon OAKK:ssa ja olen toiminut koulutettuna hierojana vuosikaudet!
Erittäin hyvää opetusta! Terveisiä vaan Veli-Matille ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048