katsoin harmoniantie.netistä koulutuskalenteria ja siellä olisi Oulussa hieronnan perusteet kotikäyttöön kurssi kesäkuussa, onko kellään kokemusta kyseisen firman koulutuksista
Vastaukset 6
- aila678
näkyy olevan aika mielenkiintoinen tarjonta kursseista, hintoja tiedossa??
- Ginger
Zeppelinin terapeutit ovat vuosia järjestäneet hierontakursseja, jotka eivät tähtää näyttötutkinnon suorittamiseen mutta antavat hyvät valmiudet mm. kotitarvehierontaan. Useat koulutetut hierojat ovat aloittaneet Zeppelinin kursseilla, sitten jatkaneet esim. OAKK:n tai RaaKK:n kursseilla, joihin kuuluu näyttötutkinto.
Suosittelen lämpimästi, kouluttajat ovat ammattilaisia - fysioterapeutteja, koulutettuja hierojia, omt-jäsenkorjaaja jne, jotka ovat tehneet vuosia koulutustyötä.- virpilk
aikanaan Zeppelinin kurssin ja opetus oli kyllä huonoa, kävin myöhemmin näyttötutkintoon tähtäävän kurssin ja Zeppelinin opit sai heittää roskakoppaan, kaikki otteet väärin
- Ginger
virpilk kirjoitti:
aikanaan Zeppelinin kurssin ja opetus oli kyllä huonoa, kävin myöhemmin näyttötutkintoon tähtäävän kurssin ja Zeppelinin opit sai heittää roskakoppaan, kaikki otteet väärin
Milloinkahan olet käynyt siellä?
Minä kävin 4 vuotta sitten ja sain erittäin hyvän opetuksen anatomiasta sekä hierontaotteista ja hieronnasta. Useita Zeppelinin kurssilaisia on innostunut jatkamaan erityisesti Raaheen AKK:n koulutukseen, joka sisältää näyttötutkinnon. Kaikki olemme läpäisseet erittäin kiittävin arvosteluin tutkinnonkin.
Zeppelinissä ja RAAKK:lla on paljon samoja kouluttajia. Itse mielestäni sain erittäin hyvän pohjan syventää tietoja ja taitoja tavoitteelliseen ammattitutkintokoulutukseen. Ilman kurssia olisi ollut paljon työläämpää.
En itse osaa kuin vain kehua ZT:n kursseja. - virpilk
Ginger kirjoitti:
Milloinkahan olet käynyt siellä?
Minä kävin 4 vuotta sitten ja sain erittäin hyvän opetuksen anatomiasta sekä hierontaotteista ja hieronnasta. Useita Zeppelinin kurssilaisia on innostunut jatkamaan erityisesti Raaheen AKK:n koulutukseen, joka sisältää näyttötutkinnon. Kaikki olemme läpäisseet erittäin kiittävin arvosteluin tutkinnonkin.
Zeppelinissä ja RAAKK:lla on paljon samoja kouluttajia. Itse mielestäni sain erittäin hyvän pohjan syventää tietoja ja taitoja tavoitteelliseen ammattitutkintokoulutukseen. Ilman kurssia olisi ollut paljon työläämpää.
En itse osaa kuin vain kehua ZT:n kursseja.mulla on pidempi aika Z:n kurssista
- Anonyymi
virpilk kirjoitti:
Höpö puhetta!!
Itse kävin kurssin ja sen jälkeen näyttötutkinnon OAKK:ssa ja olen toiminut koulutettuna hierojana vuosikaudet!
Erittäin hyvää opetusta! Terveisiä vaan Veli-Matille ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471