SILJA EUROPALLE 26.4. TANSSISEURAA

me naiset

Viihteelle lähdössä pari naisihmistä 26.4 Silja Europalle. Kaikki tanssitaitoiset 35-55v. miehet tulkaapa mukaan!!!!

13

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EDELLEEN TOISAALLA !!

Käyttäkää torilla olevaa MATKASEURA-hakua

E I
      T Ä N N E !!

...vai ettekö silja-bimbot osaa lukea ??!

• hermoko

Mikäs sua nyppii? Eihän sun ole pakko näitä lukea, BIMBO!

• joka valittaa
        hermoko kirjoitti:

Mikäs sua nyppii? Eihän sun ole pakko näitä lukea, BIMBO!

täällä joka asiasta. Saisi löysätä vähän pipoansa.

• me naiset
        joka valittaa kirjoitti:

täällä joka asiasta. Saisi löysätä vähän pipoansa.

Ajateltiin jo, että tuli suuri etiketti virhe, kun ilmoitimme täällä.

• Kun nuo matkaseura
        me naiset kirjoitti:

Ajateltiin jo, että tuli suuri etiketti virhe, kun ilmoitimme täällä.

Haut kuuluvat toisaalle sille varatulle palstalle.
        Tällä palstalla kun on noita jotka etiketeistä vielä mitään ymmärrä ja haluavat toisten tietoa hakevien kustannuksella tehdä tästä jonkinlaisen yleispalstan jolla voisi olla lähes mitä vain.
        Eli pidetään tämä otsikon mukaisesti LAIVAMATKAT JA RISTEILYT-kekusteluna ja keskustellaan siis noita asioita.
        Ja esimerkiksi nuo matkaseuran haut omalleen, kun niille sellainen on olemassa (tämä tiedoksi myös teille teineille, eli alle 25-vuotiaille) toisaalla!

• linkijättäjä
    • Kovat-jortsut

Lopuksi otetaan kierroksen patjajenkkaa, sänkyhumppaa ja lakanapolskaa.

• Anonyymi

Pakko koittaa sokkotreffejä. Livenä ei onnistu.

• Anonyymi

Et sais

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuli mieleen, että miksei Raamatussa puhuta lainkaan dinoista? Vain puhutaanko? Ei ainakaan luomiskertomuksessa. Olivatko nämä Jumalalta niin suuri moka, ettei hän viitsinyt kertoa niistä Moosekselle lainkaan jutustellessaan tälle maapallonluomisprojektista vai ovatko dinot jotenkin epäoleellisia Raamatun näkökulmasta?

• Anonyymi

Heippa kaikki rakkaat sisaret! (ja miksei miehetkin)

Ongelmani on, että olen 22 viikolla raskaana, seurustellut kihlattuni kanssa n 3 vuotta. (Emme asu yhdessä,vaikka välillä hän viettää aikoja, n viikon max minun ja lasteni luona. Mies on ns "raitistunut alkoholisti", eli ollut n 9 kk juomatta.

Hänen käytöksensä on ollu yhtä vuoristorataa niin kauan kun jaksan muistaa... (välillä oikein yli-ihana, tekee "kaiken" kotitöistä lähtien vaikken ole edes pyytänyt, mutta välillä skitsoilee "ilman syytä", haastaa riitaa jotta voisi syyttää minua. (Itselläni vakava masennus joka "toistaiseksi" pysynyt aika ok hallinnassa)("pakko", lasteni ja raskauden takia itse yrittää pysyä kasassa)

Nyt kuitenkin miehen käytös ollut sietämätöntä jo monta viikkoa:Ramppaa tupakalla yötä myöten, valvoo, on kireä, aggressiivisen oloinen, syyttää minua että MINUN pitäisi mennä hoitoon... Olimme juuri risteilyllä, kerrankin kahdestaan, hän oli tosi ilkeä kokoajan..)

Kun tulimme kotiin, menin lastenhuoneeseen nukkumaan että herra saa "valvoa rauhassa". Pyysin yöllä voisiko olla vähän hiljempaa, suuttui, haukkui minut ja lähti. Minä itkin hiljaa sängyssä ja vastaanotin todella ilkeitä viestejä, syyttelyitä...

Sanokaa rakkaat ihmiset olenko mielummin 3:n lapsen yh kun kestän epävakaata miestäni? En oikeasti JAKSA!!! NYTKIN ITKETTÄÄ KUN KIRJOITAN TÄTÄ :( Niin miehen kuulema ei tee mieli JUODA vaan syy on kuulema MINUSSA!!!
      Ennen minulla oli hyvä itsetunto, nyt olen tullut niin paljon vastaan etten jaksa enää... KIITOS KUN JAKSOITTE LUKEA TÄMÄN VIESTIN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe