Viihteelle lähdössä pari naisihmistä 26.4 Silja Europalle. Kaikki tanssitaitoiset 35-55v. miehet tulkaapa mukaan!!!!
SILJA EUROPALLE 26.4. TANSSISEURAA
13
739
Vastaukset
- EDELLEEN TOISAALLA !!
Käyttäkää torilla olevaa MATKASEURA-hakua
E I
T Ä N N E !!
...vai ettekö silja-bimbot osaa lukea ??!- hermoko
Mikäs sua nyppii? Eihän sun ole pakko näitä lukea, BIMBO!
- joka valittaa
hermoko kirjoitti:
Mikäs sua nyppii? Eihän sun ole pakko näitä lukea, BIMBO!
täällä joka asiasta. Saisi löysätä vähän pipoansa.
- me naiset
joka valittaa kirjoitti:
täällä joka asiasta. Saisi löysätä vähän pipoansa.
Ajateltiin jo, että tuli suuri etiketti virhe, kun ilmoitimme täällä.
- Kun nuo matkaseura
me naiset kirjoitti:
Ajateltiin jo, että tuli suuri etiketti virhe, kun ilmoitimme täällä.
Haut kuuluvat toisaalle sille varatulle palstalle.
Tällä palstalla kun on noita jotka etiketeistä vielä mitään ymmärrä ja haluavat toisten tietoa hakevien kustannuksella tehdä tästä jonkinlaisen yleispalstan jolla voisi olla lähes mitä vain.
Eli pidetään tämä otsikon mukaisesti LAIVAMATKAT JA RISTEILYT-kekusteluna ja keskustellaan siis noita asioita.
Ja esimerkiksi nuo matkaseuran haut omalleen, kun niille sellainen on olemassa (tämä tiedoksi myös teille teineille, eli alle 25-vuotiaille) toisaalla!
- linkijättäjä
....löytyy tuolta, ole hyvä:
http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000000165&subcat=2129 - Kovat-jortsut
Lopuksi otetaan kierroksen patjajenkkaa, sänkyhumppaa ja lakanapolskaa.
- Anonyymi
Pakko koittaa sokkotreffejä. Livenä ei onnistu.
- Anonyymi
Et sais
- Anonyymi
Kuvailin tuota Liberty of the Seas laivaa ja kuvia nähtävissä sivulla:
http://koti.mbnet.fi/rick1/laiva/LibertyoftheSeas.html- Anonyymi
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135226710845.jpeg
"20.4. - Turussa rakennettu risteilyalus Liberty of the Seas alitti perjantaina Ison-Beltin sillan Tanskassa. Laiva on kaksi metriä korkeampi kuin sillan merikortissa ilmoitettu korkeus, mutta laskuveden aikana alitus onnistui."
http://www.hs.fi/
- Anonyymi
Tuli mieleen, että miksei Raamatussa puhuta lainkaan dinoista? Vain puhutaanko? Ei ainakaan luomiskertomuksessa. Olivatko nämä Jumalalta niin suuri moka, ettei hän viitsinyt kertoa niistä Moosekselle lainkaan jutustellessaan tälle maapallonluomisprojektista vai ovatko dinot jotenkin epäoleellisia Raamatun näkökulmasta?
- Anonyymi
Heippa kaikki rakkaat sisaret! (ja miksei miehetkin)
Ongelmani on, että olen 22 viikolla raskaana, seurustellut kihlattuni kanssa n 3 vuotta. (Emme asu yhdessä,vaikka välillä hän viettää aikoja, n viikon max minun ja lasteni luona. Mies on ns "raitistunut alkoholisti", eli ollut n 9 kk juomatta.
Hänen käytöksensä on ollu yhtä vuoristorataa niin kauan kun jaksan muistaa... (välillä oikein yli-ihana, tekee "kaiken" kotitöistä lähtien vaikken ole edes pyytänyt, mutta välillä skitsoilee "ilman syytä", haastaa riitaa jotta voisi syyttää minua. (Itselläni vakava masennus joka "toistaiseksi" pysynyt aika ok hallinnassa)("pakko", lasteni ja raskauden takia itse yrittää pysyä kasassa)
Nyt kuitenkin miehen käytös ollut sietämätöntä jo monta viikkoa:Ramppaa tupakalla yötä myöten, valvoo, on kireä, aggressiivisen oloinen, syyttää minua että MINUN pitäisi mennä hoitoon... Olimme juuri risteilyllä, kerrankin kahdestaan, hän oli tosi ilkeä kokoajan..)
Kun tulimme kotiin, menin lastenhuoneeseen nukkumaan että herra saa "valvoa rauhassa". Pyysin yöllä voisiko olla vähän hiljempaa, suuttui, haukkui minut ja lähti. Minä itkin hiljaa sängyssä ja vastaanotin todella ilkeitä viestejä, syyttelyitä...
Sanokaa rakkaat ihmiset olenko mielummin 3:n lapsen yh kun kestän epävakaata miestäni? En oikeasti JAKSA!!! NYTKIN ITKETTÄÄ KUN KIRJOITAN TÄTÄ :( Niin miehen kuulema ei tee mieli JUODA vaan syy on kuulema MINUSSA!!!
Ennen minulla oli hyvä itsetunto, nyt olen tullut niin paljon vastaan etten jaksa enää... KIITOS KUN JAKSOITTE LUKEA TÄMÄN VIESTIN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067