tässä yritän taas kerran saaada itselleni ihania fanituotteita kun rahaakin on kertynyt. oisko tietoo mistä sais iha michael hienoja fanituotteita? :)))
Fanituotteet!!!
12
1678
Vastaukset
- ^juuuuu
www.huuto.net
- MJfAn:_
Hyviä DVD löytöjä oon tehny cdon.comista. Valikoima o supistunu vähän ku on tilattu kaikki lopuun.:)
--> (Vaikkakin ultimate collection loppui, ennen ku pääsin sen tilaamaan... :/)- Suosittelen..
Unreachable kirjoitti:
http://www.nostalgiashop.fi/
Tuolta löytyy joitakin Michael Jackson -fanituotteita.
- mjjjjj
Onko tuoltaa netistä turvallista tilata niit fani tuotteita...... kun mua vähän epäilyttää...
- M.J fan
mm. cdon.com , fanituote ja nostalgiashop katso sieltä
ja myös amazon .com on aivan paras paikka -parhain mitä tiedän kun sieltä saa ihan kaikkea michael juttuja! - MJ SUPER FANI?!?!
Juu mäkin haluisin mj fanituotteita www.huuto.net mutta olisko muita SUOMALAISIA paikkoja ja joss on niin kertokaa ihmeessä
- Mirandaawjackson
Joo mullekki vois kertoo :)
- mj fani17
Onko teillä nämä dvd:eet?
cdon.fi/musiikki/jackson_michael/live_in_bucharest_-_the_dangerous_tour-515093
cdon.fi/elokuvat/this_is_it-7263670
cdon.fi/musiikki/jackson_michael/moonwalker-7045028- 7moonwalker7
itseltäni löytyy nuo kaikki! :-)
- michael jackson fani
etsin itse myös :) voi mj
- aWRKRJK
Minäkin ostaisin, jos olis vähän enemmän ylimääräistä rahaa. Huuto.netissä näyttää ainakin olevan aika paljon MJ-kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749