Haluan hyvän (eli ei halpaa) virtuaalipalvelimen, onko se suomessa vai saksassa vai missä, se ei ole merkitsevä tekijä, vaan se että palvelin sekä toimii ilman jatkuvia "huoltokatkoksia" että ongelmiin saa asiakaspalvelusta apua. Ja 24/7!!!!
Suomalaisista Nebula, Neutech, Sigmatic, onko muita hyviä ja ovatko edellämainitutkaan maineensa veroisia? Kertokaa kokemuksista, Kiitos.
Vitruaalipalvelimen
2
792
Vastaukset
- Nyajae
Kun kerran haluat kunnollista asiakaspalvelua niin Sigmatic kannattaa listalta poistaa, vastaavat emaileihin jne... kunhan jaksavat siis parissaviikossa.
Neutechista en tiedä mitään.
Nebulan itse noista valitsisin, vastaavat emaileihin yleensä melkein heti yölläkin. Sekä heillä on nopeat yhteydet jne... varmistukset sähkökatkojen jne... varalle, myös kahdennetut yhteydetkin. Siis vaikka kaapelikatki niin katkoksia ei tule.- && oma mielipiteeni...
Varsinaisesti virtuaalipalvelimista ei itselläni ole kokemusta, mutta Sigmatic:n asiakkaana olen ollut reilut kaksi vuotta. Tämän ajanjakson aikana kaikki on toiminut, niin kuin on sovittu. Sigmatic hoiti domain hankinnan ja palvelintilan nopeasti kuntoon. Domain jutussa Ficora oli kaikkein hitain lenkki.
Kahdennetut yhteydet ja varmennetut virran kuuluu myös Sigmatic:n palveluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739