Mihin autokouluun kannattais mennä? Nyt ei sitten ole kyse mistään 18 täyttävästä nuoresta vaan varttuneemmasta aikuisesta. Ajattelin ajaa sen ajokortin viimein ja olis kiva saada suosituksia, että mihin kannattaa mennä. Oman ikäiseni ovat kortin jo ajaneet aikoja sitten, niin ei kuule kuulopuheita ja kokemuksia noista kouluista samalla tavalla, kuin joskus aikoinaan opiskellessani. Mukava ajo-opettaja ois plussaa niin ei tarvis niin kovasti jännitellä.
Hyvä autokoulu
11
3469
Vastaukset
- auto kuski.
hyvä neuvo,pysy vaan,taksin penkillä,tai bussin. Tuolla liikenteessä tuntuu olevan,näitä yli varovaisia kuskeja,jotka opettelevat ajamaan,toisten hengen kustannuksella?
- autokuskeissa ole
mitään vikaa. Nuoremmat ja kuumapäisemmät ne enemmän kolareita aiheuttavat.
- ei kuulu sulle
Ei hyvää autokoulua olekkaan... olin mukamas hyvässä autokoulussa aikoinaan ja ja kortti on silti käräytetty juovuspäissään muutaman kerran...
- Wanha jäärä
Sinulle hyvä neuvo: Opettele kirjoittamaan tai pysy poissa täältä takerruksinesi!
- autokoulu
Voin ainakin suositella Salon Autokoulua. Sijaitsee helsingintien ja kirkkokadun risteyksessä. Muista ei oo kylläkään kokemusta mutta itse olin erittäin tyytyväinen..
- Minnaaa
Suosittelen myös Salon Autokoulua, tosi mukava hlökunta ja asiallinen opetus. Tosin muista autokouluista ei ole kokemusta, niin ei voi oikein vertailla :D
- make
Kalleimmat hinnat löytyy kyllä Salosta.. kannattaa verrata hintoja,.. voi olla että tienaa vähintään matkarahat.
tietty tutussa ympäristössä on helpompi keskittyä..mutta onko se tarpeellista? - Ajoin
itse ajoin 28 vuotiaana ajokortin. Ajoin sen Autokoulu Ajotaidossa ja opettajana oli Juha. Erittäin mukava ihminen ja "ymmärsi" hermostuneisuuden. Halikossa on myös Ajotaito, samaa firmaa ja siellä oli myös erittäin mukava ja ihana "papparainen". Todellakin suosittelen häntä. Nimeä en muista. Osan teoria tunneista suoritin Halikossa ja siksi vain vähän olin tekemisissä tuon henkilön kanssa. Siellä halikihon ryhmässä oli silloin minun lisäksi myös reilu 40 v nainen ja reilu 50v nainen. Ja teitysti nuoriakin. Suosittelen
- ajotaito
Suosittelen myös Halikon ajotaitoa, mukavat ja asiansaosaavat opettajat, löytyy niin vähän rennompi opettaja kuin vähän tiukempikin tapaus, mutta nehän ovat vain vastapainoa toisille.. ekalla inssistä pääs muistaakseni kaik mun kans samaan aikaa olleet, tää oli vuonna 2000, et voi olla et siel on opettajat vaihtunu, mut silti, mukava paikka!
- ajokortti
Autokoulu Ajotaitoa! Itse kävin Salon toimipisteessä ja todella mukavia oli opettajat. Ajo-opettajana Ismo ja teoriaa opetti Juha. Myöskään minä en ollut juuri 18v täyttänyt kortin ajaessani.
- Gaploon
ajokortti kirjoitti:
Autokoulu Ajotaitoa! Itse kävin Salon toimipisteessä ja todella mukavia oli opettajat. Ajo-opettajana Ismo ja teoriaa opetti Juha. Myöskään minä en ollut juuri 18v täyttänyt kortin ajaessani.
itse suosittelen EasyDriveria siellö on kiva reilu meininki ja hyvät autot! http://www.easydriver.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315570Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283589HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2772451- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1291484Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3791435Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131163
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115905