Osaisiko kukaan kertoa mistä kertoo monien vuosien pelkounet karhusta, joka muuttui viime yönä?
Aikaisemmin olen nähnyt todella usein unta karhusta, joka uhkaa minua... Karhu usein tunkeutui sisälle talooni ja piiloiduin sitä ks. talossa aina eri paikkoihinja pelkäsin todella.
Viime yönä koin ensimmäisen "positiivisen" unen karhusta. Karhu oli kesy ja pidin sitä hihnassa. Se kulki mukanani ja teki mitä pyysin. Ns. suojelin sitä unessa.
Luin jostakin että nuorella naisella karhu unessa viestii kasvaneesta äidillisyyden tunteesta tms. mutta tämän käännös kohta nyt ihmetyttää. Ikinä en ole nähnyt näin "hyvää" unta karhusta!
Uni karhusta...
muuttui...?
1
402
Vastaukset
- *Marleena*
ovat asioita, jotka itse koet pelottavina arkielämässäsi. Elämäntilanteesi on ehkä ollut jollain tavalla ahdistava ja nyt tilanne on muuttunut, siksi karhusta tuli nyt "kesy". Itse näin karhu-unia ollessani eroamassa vaikeasta suhteesta enkä eron jälkeen ole niitä nähnyt. Sinulla se voi tarkoittaa aivan jotain muuta, mutta nyt ovat paremmat ajat edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937