muste patruunoiden hinnat

laite ostossa

Eli tahtoisin tietää paljonko maksaa mustepatruunat erinlaisiin monitoimilaitteisiin! koska olen kuullut että ne on melkoisen hintavia ja että ne kuivuvat sitäkin nopeammin! olisin huippu kiitollinen!!!! ja muitakin kommenteja saisi tulla itse laitteesta!

15

3853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • macmahon

        Helsinkiin avattu myös Mustekolmio, jossa täytetään mustekasetit ja laserkasetit edullisesti 100% takuulla.


    • vapaakoodari

      Myös tuolta kannatta hintoja katsastaa

      http://www.finink.com/

      Laitteiden valmistajat tosin varoittelevat että ei-aluperäisten musteiden käytöstä voi seurata toimintahäiriöitä, varsinkin jos käyttää sekä alkuperäisiä että tarvike musteita ne voivat reagoida oudosti keskenään.

    • Lasershow

      Surkeita laitteita mustesuihkutulostimet.Hirveä askartelu,että saa jotakin tulostettua jos harvoin tulostaa.Ja silloinkin aina tulee jotakin viiruja tai sitten ei tule mitään.


      Värilaser ei maksa enää mitään ja tulee ihan hyviä valokuviakin.

      Skannausominaisuuksilla ei niilläkään tarvetta nykyään ole kun saman homman tekee digitaalikameralla melko lailla samassa ajassa.

      Itse ostin anttilasta 199 €
      http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/34412

      • er.

        jos tulostat 500 arkkia vuodessa,
        mihin niinpaljon tarvitset,

        on 2 vuoden 1000 arkintulostuksen jälkeen,
        kappalehinta 1,5 mk kappale.

        onko sen arvoista.

        kyllä minula olisi varaa vaikka 1000 tulostimeen,
        mut silti pelaan 30 € tulostimella ja 30 £ patruuunalla.


        Ja toiseksi, eka jauhemäärä on pienempi, et aika pian sa uuden laaseriin ostaa,


      • Sama
        er. kirjoitti:

        jos tulostat 500 arkkia vuodessa,
        mihin niinpaljon tarvitset,

        on 2 vuoden 1000 arkintulostuksen jälkeen,
        kappalehinta 1,5 mk kappale.

        onko sen arvoista.

        kyllä minula olisi varaa vaikka 1000 tulostimeen,
        mut silti pelaan 30 € tulostimella ja 30 £ patruuunalla.


        Ja toiseksi, eka jauhemäärä on pienempi, et aika pian sa uuden laaseriin ostaa,

        Laitteet ostetaan vähintään 10 vuodeksi.Pitää ostaa sen laatuisia kojeita ,että ne toisaan kestää sen ajan.Muuten profiloituu hölmöksi kauppalopojen vietäväksi.Kyllä maailma kaiken vie jos antaa viedä.


      • er.
        Sama kirjoitti:

        Laitteet ostetaan vähintään 10 vuodeksi.Pitää ostaa sen laatuisia kojeita ,että ne toisaan kestää sen ajan.Muuten profiloituu hölmöksi kauppalopojen vietäväksi.Kyllä maailma kaiken vie jos antaa viedä.

        "Laitteet ostetaan vähintään 10 vuodeksi."

        Ostimme ensimmäiset PC koneet 1991, sitä ennen oli Commotorit noin 5 vuotta.

        Olet varmaan kovin aloitteleva, kun noin ajattelet.
        Väittämäsi menee niin kauaksi mielipiteistäni,
        katsoen totuutta taaksepäin,
        että turha kirjoittaa vaihtoehtoja.


      • Sama
        er. kirjoitti:

        "Laitteet ostetaan vähintään 10 vuodeksi."

        Ostimme ensimmäiset PC koneet 1991, sitä ennen oli Commotorit noin 5 vuotta.

        Olet varmaan kovin aloitteleva, kun noin ajattelet.
        Väittämäsi menee niin kauaksi mielipiteistäni,
        katsoen totuutta taaksepäin,
        että turha kirjoittaa vaihtoehtoja.

        Tämäkin 300 mhz pentiumi täyttää nyt syksyllä tasan 10v ja menee ihan täysillä surffailluun.

        Tuo 10v tarkoitti yleisesti lähes kaikkia kapineita.

        Kyllä täältäkin löytyy parit 128 commodorit,puhtaita lelujahan nuo olivat,vaikkakin välttämättömiä kehiyskukussa


        Kauanko pitää odotella ettei olisi aloitteleva?

        Tunnut vähän yksinkertaiselta kaverilta,ei se mitään,kyllä niitäkin tarvitaan.


      • er.
        Sama kirjoitti:

        Tämäkin 300 mhz pentiumi täyttää nyt syksyllä tasan 10v ja menee ihan täysillä surffailluun.

        Tuo 10v tarkoitti yleisesti lähes kaikkia kapineita.

        Kyllä täältäkin löytyy parit 128 commodorit,puhtaita lelujahan nuo olivat,vaikkakin välttämättömiä kehiyskukussa


        Kauanko pitää odotella ettei olisi aloitteleva?

        Tunnut vähän yksinkertaiselta kaverilta,ei se mitään,kyllä niitäkin tarvitaan.

        ”Tämäkin 300 mhz pentiumi täyttää nyt syksyllä tasan 10v ja menee ihan täysillä surffailluun”

        Ei tahdo pyöriä sellaiset versiot, jotka tänä päivänä pitäisi olla surffailussa..
        Kaikki on odottelemista, kun nopeilla kaikki tapahtuu hetkessä, tai vähintään 3-4 sekunneissa.


        .

        ”Kyllä täältäkin löytyy parit 128 commodorit,puhtaita ……”

        Myimme 64 pois silloin kun siitä sai 2500 pelin kanssa 4000 mk.



        ”Kauanko pitää odotella ettei olisi aloitteleva?”

        Riippuu tyypistä älykkäämmät taitaa kaiken 2 vuodessa toisella kuluu ikuisuus.




        ”Tunnut vähän yksinkertaiselta kaverilta, ei se mitään, kyllä niitäkin tarvitaan.”

        Olenkin hieman yksinkertainen, mutta riittävän hyvin menee.

        Lähisukulaiset ovat jo tienanneet tietokoneella 4 omakotitaloa ja
        30–40 000 € uutena ostetuilla autoilla ajelevat.


    • lexander

      parhaiten saat selville hinnat kun käyt myymälässä tai vilkaiset liikkeiden nettisivuja. Patruunoiden hinnat liikkuvat siinä 25 ... 40 € /kpl.

    • Siis nythän on kyse lähes kytkykaupasta, eli kun saat tulostimen hinnalla joka on hiukan korkeampi kuin patruuna /patruunat, olet sitoutunut ostamaan siihen patruunoita.
      Eli, sinä maksat tavallaan osamaksulla tulostinta tms,pikku hiljaa.
      Mutta yksi hyvä pointti on tuossakin myynnissä, maksat vain kun käytät ja kuinka paljon käytät, maksat vain siitä...et muusta. :)

      • Tyypillinen esimerkki: Tulostin maksaa 95 euroa ja hintaan sisältyy väripatruunat, jotka maksavat erikseen ostettuina 70 euroa.

        Jos laitteeseen tulee vikaa takuuajan jälkeen, sitä ei kannata viedä korjattavaksi, sillä korjaamolla käyttäminen maksaa aina yli 25 euroa. Sensijaan kannattaa ostaa uusi tulostin, johon kelpaa samanlaiset väripatruunat ja käyttää siinä ensin ne vanhat patruunat loppuun ja vasta sen jälkeen ottaa käyttöön ne uuden tulostimen mukana tulleet.


      • ossi_
        Timontti kirjoitti:

        Tyypillinen esimerkki: Tulostin maksaa 95 euroa ja hintaan sisältyy väripatruunat, jotka maksavat erikseen ostettuina 70 euroa.

        Jos laitteeseen tulee vikaa takuuajan jälkeen, sitä ei kannata viedä korjattavaksi, sillä korjaamolla käyttäminen maksaa aina yli 25 euroa. Sensijaan kannattaa ostaa uusi tulostin, johon kelpaa samanlaiset väripatruunat ja käyttää siinä ensin ne vanhat patruunat loppuun ja vasta sen jälkeen ottaa käyttöön ne uuden tulostimen mukana tulleet.

        Laser tulostimiin saa täältä edullisesti alkuperäisiä värejä http://www.multitronic.fi/ . Mustesuihkareiden värien hintoja en ole vertaillut.


      • jugisun
        Timontti kirjoitti:

        Tyypillinen esimerkki: Tulostin maksaa 95 euroa ja hintaan sisältyy väripatruunat, jotka maksavat erikseen ostettuina 70 euroa.

        Jos laitteeseen tulee vikaa takuuajan jälkeen, sitä ei kannata viedä korjattavaksi, sillä korjaamolla käyttäminen maksaa aina yli 25 euroa. Sensijaan kannattaa ostaa uusi tulostin, johon kelpaa samanlaiset väripatruunat ja käyttää siinä ensin ne vanhat patruunat loppuun ja vasta sen jälkeen ottaa käyttöön ne uuden tulostimen mukana tulleet.

        niin mutta niissä uusien koneiden patruunoissa on noin puolet vähemmän mustetta/jauhetta!!!


    • jugisun

      Mustepatruunoiden hinnathan on todella korkeat!!! eli sä saat ostettua uuden koneen mustepatruunan hinnalla mutta esim Helsinkiin on avattu paikka nimeltä Mustekolmio joka täyttää kuluttajan vanhan patruunan noin puoleen hintaan alkuperäisestä hinnasta eli maksat vain pelkästä musteesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe