kaljan myynti

sais alkaa vielä

myöhemmin! naurattaa kun sitä saadan alkaa myymään "vasta" kl 9!! kyllä vois vielä myöhemmälle siirtää esim kl 12 tai 13....Siinä olis juopoilla ongelma!

46

2470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnolla

aivan samaa mieltä. Toivottavasti aikaa rajattaisiin jatkossa vielä suppeammalle välille. Joutuisi juopot käyttämään vähän aivosoluja välillä laskeskellessaan, mikä vuorokaudenaika onkaan...

• nousuun!

Joo saisivat viinaverojakin kyllä nostaa rutkasti jospa juoppojenkin määrä laskis?

• kirkollisverokin

Kirkollisveroa nostettaisiin johonkin 30% tuntumaan niin saataisiin todelliset kristitytkin selville.

• tällainenkin

Kirkollisveroa nostettaisiin johonkin 30% tuntumaan niin saataisiin todelliset kristitytkin selville.

• klo:6

ois hyvä,sais haettua korjaus- sarjan heti aamusta.tänäänkin oli kauhee kankkunen,mutta onneks oli eilisiä olusia jäänyt.lähti heti päivä käyntiin.menee muuten kivasti hattuun,kun kippaa heti aamusta entisten huurujen sekaan.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!

sinä olet sitä mieltä kun itse olet juoppo! kuinkahan monen ihmisen elämän sinä olet kereny juomisellas jo pilata?

• mä vaan!

kyllä me normaalit ihmiset ainakin krapulaa kestetään ja juodaan vettä! te juopot ette oo tarpeeks kestäviä kun kaikki olotilat ym pitää hukuttaa viinaan....

• kestävyydestä
        mä vaan! kirjoitti:

kyllä me normaalit ihmiset ainakin krapulaa kestetään ja juodaan vettä! te juopot ette oo tarpeeks kestäviä kun kaikki olotilat ym pitää hukuttaa viinaan....

ole kiinni,vaan kankkunen hellittää kun ottaa pari keskiolutta heti kun herää.miks kärsiä kun on lääke olemassa ? sillä se lähtee millä on tullutkin.meillä vaan ei akka valita,jos juon pyhäaamuna oluen tai kaks.joillakin se akan valinta on mennyt metsään jo lähtiessään.(maistuis varmaan sullekki?).hahahaaa sun läski muija valittaa varmaan joka asiasta?millon sait siltä viimeks edes pillua,tai ottaako poskeen? vai onko koskaan edes ottanu? hahahahahhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t:karjalasta kajahtaa!

• ??????????????
        kestävyydestä kirjoitti:

ole kiinni,vaan kankkunen hellittää kun ottaa pari keskiolutta heti kun herää.miks kärsiä kun on lääke olemassa ? sillä se lähtee millä on tullutkin.meillä vaan ei akka valita,jos juon pyhäaamuna oluen tai kaks.joillakin se akan valinta on mennyt metsään jo lähtiessään.(maistuis varmaan sullekki?).hahahaaa sun läski muija valittaa varmaan joka asiasta?millon sait siltä viimeks edes pillua,tai ottaako poskeen? vai onko koskaan edes ottanu? hahahahahhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t:karjalasta kajahtaa!

oletko sä jotenkin mielisairas? sehän on varmaan kiva jos sun akka on semmonen raasu et se ei edes vastaan uskalla panna.. kait sä annat sille päin korvia kun se uskaltaa jotain sanoa..ei kalja mitään lääkettä oo se on vaan juoppojen tekosyy saada ottaa lisää kaljaa...tiääks mitä mä uskon että sulla ei edes oo akkaa eihän kukaan halua katsoa jotain läskiä kuihtunutta juoppoa.....

• hakeen
        ?????????????? kirjoitti:

oletko sä jotenkin mielisairas? sehän on varmaan kiva jos sun akka on semmonen raasu et se ei edes vastaan uskalla panna.. kait sä annat sille päin korvia kun se uskaltaa jotain sanoa..ei kalja mitään lääkettä oo se on vaan juoppojen tekosyy saada ottaa lisää kaljaa...tiääks mitä mä uskon että sulla ei edes oo akkaa eihän kukaan halua katsoa jotain läskiä kuihtunutta juoppoa.....

siks päkki,niin jää nuo harhaluulot taka alalle.ei kaikkien perheissä akkaa lyödä,parin oluen takia,vaikka sulla semmonen käsitys onkin,eikä kaikki naiset ole raukkoja jos isäntä ottaa pari olutta.hae apua jos käsityskyky ei riitä ymmärtämään että keskiolut ei ole esim.ameriikassa edes alkoholijuoma.soviet finland rules?

• lyö mua
        hakeen kirjoitti:

siks päkki,niin jää nuo harhaluulot taka alalle.ei kaikkien perheissä akkaa lyödä,parin oluen takia,vaikka sulla semmonen käsitys onkin,eikä kaikki naiset ole raukkoja jos isäntä ottaa pari olutta.hae apua jos käsityskyky ei riitä ymmärtämään että keskiolut ei ole esim.ameriikassa edes alkoholijuoma.soviet finland rules?

humalassa ympäri korvia,aina kun se juo koskenkorvaa.jois edes olutta,niinkuin muutkin perheenäidit,niin en sais aina palloon.miks täällä on aina kaikki miesten vika?kumma palsta kun ei nais juoppoja noteerata ollenkaan.menkää kriisi osastolle katsomaan paljonko siellä on alan naisia.taitaa käsitykset muuttua.

• kun ei
        hakeen kirjoitti:

mulla ole tänään mitään juhlimisen aihetta? Katsos kun ei normaalit ihmiset juo kaljaa joka päivä vaan jos on aihetta esim käydään saunassa tai sit menään juhlimaan...

• ett lähe
        lyö mua kirjoitti:

humalassa ympäri korvia,aina kun se juo koskenkorvaa.jois edes olutta,niinkuin muutkin perheenäidit,niin en sais aina palloon.miks täällä on aina kaikki miesten vika?kumma palsta kun ei nais juoppoja noteerata ollenkaan.menkää kriisi osastolle katsomaan paljonko siellä on alan naisia.taitaa käsitykset muuttua.

litomaan saman sanon myös naisille ja sit jos lapsia on mukana kuvassa niin tosissaan täytyy ottaa järki käteen ja hakee apua..siinähän kärsii jo niin moni ja lapsethan ne vasta ovat avuttomia!

• sinun sitten
        hakeen kirjoitti:

kannatais muuttaa sinne Amerikkaan... niin ei tääl Suomessa tartteis kahtella idiooteja juoppoja.....

• käyt
        kun ei kirjoitti:

mulla ole tänään mitään juhlimisen aihetta? Katsos kun ei normaalit ihmiset juo kaljaa joka päivä vaan jos on aihetta esim käydään saunassa tai sit menään juhlimaan...

juhlimassa?sitäkö,että olet vihdoin saanut vietyä lapset jollekin raukalle hoitoon,ja pääset ite vetään viinaa?vai onko helpompi naida vieraan kanssa kännissä?ja mikä tekosyy on juoda kaljaa saunassa tai sen jälkeen?sama lopputulos.hae apua ongelmiisi/toisten kyttäämiseen,aikuispsykiatrian poliklinikalta.äläkä ota enään,ainakaan niin että lapset näkee!(kylläkai ne jo ihmettelee,kun käyt jatkuvasti siellä saunassa ja vielä joka päivä?juoppous se on piilo juoppouskin!)

• teilläkin
        kun ei kirjoitti:

sauna?siellä vaimokin salaa juo viinaa.ja juhlimaan se menee vain silloin kun se haluaa vierasta penistä,niin emättimeen kuin myös peräaukkoon.joskus olen havainnut vierasta siemen nestettä,hänen rintojen välistä,ja hiuksista.onko joku purkautunut tietämättäni hänen suuhunsa?toivottavasti hän tulee joskus järkiinsä,niin ei tarvi tuota huoraa hävetä.

• sen myyntiä

vois vielä sillein rajottaa että sitä ei sais myödä enää kl 19 jälkeen ja alkokin sais sulkea ovet aikasemmin.. Ei se oo kumma että on niin paljon juoppoja kun sitä saa niin helposti,halvalla!!!Toivottavasti joku ottais vähän järkeä käteen ja muuttais tota lakia oikein kunnolla!Nostaisivat myös viinaveroja ja laittais enemmän rahaa vanhuksiin ja lapsiperheisiin...

• guiseppe

Tätähän se "hyvinvointivaltio" onkin veroja, maksuja,sääntöjä niin perk...ti. Perheet hajalle yhteiskunnnan tuella....sitte on sossuämmätikin tyytyväisiä. Ihmetellään sitte kloppien käytöstä!!
        Iso kuoppa pitäis kaivaa ja peittää teikäläiset elämänpilaajat ja toistenelämään puuttujat siihen!

• ihmeen
        guiseppe kirjoitti:

Tätähän se "hyvinvointivaltio" onkin veroja, maksuja,sääntöjä niin perk...ti. Perheet hajalle yhteiskunnnan tuella....sitte on sossuämmätikin tyytyväisiä. Ihmetellään sitte kloppien käytöstä!!
        Iso kuoppa pitäis kaivaa ja peittää teikäläiset elämänpilaajat ja toistenelämään puuttujat siihen!

elämänpilaaja mä oon jos tykkään että juppoja sais olla vähemmän? kyllä sitä normaali ihminen jopa maksaa kunnolla kun ulos juhlimaan menee...mitä juopot elämästä tietää? teidät pitäis heittää kalliolta alas.. teitä tuskin kukaan edes jäis kaipaamaan

• guiseppe
        ihmeen kirjoitti:

elämänpilaaja mä oon jos tykkään että juppoja sais olla vähemmän? kyllä sitä normaali ihminen jopa maksaa kunnolla kun ulos juhlimaan menee...mitä juopot elämästä tietää? teidät pitäis heittää kalliolta alas.. teitä tuskin kukaan edes jäis kaipaamaan

Anna hevosten ajatella, niillä on suurempi pää!

• salli mun
        guiseppe kirjoitti:

Anna hevosten ajatella, niillä on suurempi pää!

nauraa! mene jonnekkin kapakkaan siitä....sun rahoja tarvitaan.....ja sit kun tuut kapakast niin voisit kävellä suoraan sunttiin....pusi,pusi

• mitäs sä
        guiseppe kirjoitti:

sillä meinaat? jos meinaat sitä että jos esim perheen isä ryyppää ja joutuu sen takia jättää perheensä niin se ei oo huono juttu vaan päinvastoin..sillonhan miesten oikea puoli tulee esille ja naiset voivat etsiä itselleen paremmat miehet..Ja eikös se vähän oo sillein että nää jotka jo elää soskun rahoilla ne on jo valmiiks vähän alkoholisoituja...Ei tietenkään kaikki mutta ikävä kyllä suurin osa...Mä tykkään että nyt akat kaikki juoppoukot heivataan yhteisvoimin kaivoon ja kansi päälle...kyl niitä paremmpia miehiä löytyy jos osaa oikeesta paikasta niitä etsiä...

• juoppoihin kyllästynyt
        ihmeen kirjoitti:

Antaisivat juopoille sellaisen annoksen,että ei silmä aukeasi enää.Säästyisi monta harmia ja kustannuksia yhteiskunnalta.Itse hankittu tapa,sairasta juomista ei pidä hyssytellä.

• Kotane

Joo ja valtakunnan ainoa Alko vois olla Helsingissä.

• Fastfooood

Samoin Mäkkäri vois olla auki vaan tunnin päivässä ettei nuoret liho liikaa sen paskaruoan takia, siitä koituu yhteiskunnalle kustannuksia myöhemmin. Tiesittekö että liikalihavuus maksaa yhtä paljon kuin alkoholismi.

Bensaa sais viikossa ostaa vain 20 litraa, ei tulis saastutettua, kuolemankolareita ja kunto kasvaa kun pyöräilee tai juoksee.

Tupakkaa vain 1 aski viikossa.

Lisäksi, jokainen on velvollinen sekaantumaan toisten ihmisten asioihin sakon uhalla!

• nyt pääsi

juomaporukka oikein vauhtiin...Tupakan hintaa vois kyllä myös nostaa oikein rutkasti
        Te pumpelit ette näytä vielä tajuvan sitä että jos joku lähisukulainen tai ystävä on juoppo tai kova vetää sätkää siinä kärsii kaikki myös ympärillä mutta jos joku on läski niin eikös se oo se läski itse joka siitä kärsii?

• Pataisä
        nyt pääsi kirjoitti:

juomaporukka oikein vauhtiin...Tupakan hintaa vois kyllä myös nostaa oikein rutkasti
        Te pumpelit ette näytä vielä tajuvan sitä että jos joku lähisukulainen tai ystävä on juoppo tai kova vetää sätkää siinä kärsii kaikki myös ympärillä mutta jos joku on läski niin eikös se oo se läski itse joka siitä kärsii?

Jupooja on Suomessa 1,5 milj.Saisivat juoda enemmän,jotta kuolisivat ja poistuisivat muita häiritsemästä.

• oletko
        nyt pääsi kirjoitti:

ajatellut, vai osaatko? Jos valtio ei haluaisi, että on tupakoivia ja alkoholia käyttäviä ihmisiä, niin eikös ne olisi helpointa kieltää kokonaan, siis niiden myynti. Mutta mistäs silloin ne vero eurot?

Kirjoitit myös "mutta jos joku on läski niin eikös se oo se läski itse joka siitä kärsii?"

Väittäisin, että kyllä siitä kärsii muutkin perheenjäsenet, ainakin jos tilit menee ruokaan tai sängyt/tuolit hajoaa. Entäs jos hän ei enää kykene edes liikkumaan, eikö kukaan kärsi?

Tupakat ja viinat pois markkinoilta ja läskikilot verolle!!

• oo vielä
        oletko kirjoitti:

ajatellut, vai osaatko? Jos valtio ei haluaisi, että on tupakoivia ja alkoholia käyttäviä ihmisiä, niin eikös ne olisi helpointa kieltää kokonaan, siis niiden myynti. Mutta mistäs silloin ne vero eurot?

Kirjoitit myös "mutta jos joku on läski niin eikös se oo se läski itse joka siitä kärsii?"

Väittäisin, että kyllä siitä kärsii muutkin perheenjäsenet, ainakin jos tilit menee ruokaan tai sängyt/tuolit hajoaa. Entäs jos hän ei enää kykene edes liikkumaan, eikö kukaan kärsi?

Tupakat ja viinat pois markkinoilta ja läskikilot verolle!!

mistään lukenut tai saanu kuulla että olis joku niin läski että on menny tuolit ja sängyt hajalle..Mutta joka päivä saa kyllä joko lukea tai kuulla kun joku juoppo on tehnyt jotain pahaa toiselle ym...Turhaa te pumpelit yritätte selityksiä keksiä! onhan noita läskejä mutta useimmiten se on tommoset pöllöihmiset jotka niitä tuomitsee...Kahtos kun on niin viinahuurteissa että luulee olevansa maailman napa!Turhaa selität, juopot loukkaa ja inhottaa ihmisiä enemmän kun läskit ja se on kylmä totuus!!!

• tohon
        oo vielä kirjoitti:

mistään lukenut tai saanu kuulla että olis joku niin läski että on menny tuolit ja sängyt hajalle..Mutta joka päivä saa kyllä joko lukea tai kuulla kun joku juoppo on tehnyt jotain pahaa toiselle ym...Turhaa te pumpelit yritätte selityksiä keksiä! onhan noita läskejä mutta useimmiten se on tommoset pöllöihmiset jotka niitä tuomitsee...Kahtos kun on niin viinahuurteissa että luulee olevansa maailman napa!Turhaa selität, juopot loukkaa ja inhottaa ihmisiä enemmän kun läskit ja se on kylmä totuus!!!

viestiin vielä että se on itseasiassa harvinaista ainakin täällä suomessa että joku olis niin lihava että ei käveleen pääsis..En kyllä oo ikänä lukenut tai nähnyt semmosta tapausta täällä suomessa...Sä varmaan oot niin huppelis ett luulet ett ameriikkakin on osa tätä maata!

• alkoholia
        tohon kirjoitti:

viestiin vielä että se on itseasiassa harvinaista ainakin täällä suomessa että joku olis niin lihava että ei käveleen pääsis..En kyllä oo ikänä lukenut tai nähnyt semmosta tapausta täällä suomessa...Sä varmaan oot niin huppelis ett luulet ett ameriikkakin on osa tätä maata!

en tupakkaa, enkä ole edes ylipainoinen. Yritin tuoda oman pointtini esille. Ymmärtänet kuitenkin etten viitsi jatkaa keskustelua kanssasi, koska näyttää siltä, että vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi ovat oikeita.

Et ilmeisesti lue lehteä/kautta käy ulkona? Vai oletko itse "hyvin syönyt", joka ei jaksa muuta tehdä kuin netissä ruikuttaa. Täällä voi kaikki olla kauniita :)

• kaunis oo
        alkoholia kirjoitti:

en tupakkaa, enkä ole edes ylipainoinen. Yritin tuoda oman pointtini esille. Ymmärtänet kuitenkin etten viitsi jatkaa keskustelua kanssasi, koska näyttää siltä, että vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi ovat oikeita.

Et ilmeisesti lue lehteä/kautta käy ulkona? Vai oletko itse "hyvin syönyt", joka ei jaksa muuta tehdä kuin netissä ruikuttaa. Täällä voi kaikki olla kauniita :)

kuka niin on sanonut? ja jos sä muka oot joku absolutisti niin sehän on vaan hyvä sulle! en voi muuta kun onnitella!:) Minä taas tykkään että alkoholi ja tupakka on pahaks kaikille ja ne aiheuttaa paljon harmia kaikille..Kait sitten joittenkin mielestä se häiritsee jos joku itse kantaa omat läskinsä ja ostaa omilla rahoilla ruuat jne...Katsos kun minun tieetääkseni myös läskit saavat rahaa samallalailla kun muutkin!Hauskaa ,oot varmaan itse muka kaunis!?:) Joo mää oon oikee missi ja keijukainen hih,hih pienen pieni transu joka tykkää naisten vaatteista ha,hah,hah,hah!! Niin onhan se helppoa myös kirjottaa että sitä itse on joku raitis ja ei tupakoiva ihminen! hmm, oletkohan kuitenkaan?

• nyt sinun
        kaunis oo kirjoitti:

kuka niin on sanonut? ja jos sä muka oot joku absolutisti niin sehän on vaan hyvä sulle! en voi muuta kun onnitella!:) Minä taas tykkään että alkoholi ja tupakka on pahaks kaikille ja ne aiheuttaa paljon harmia kaikille..Kait sitten joittenkin mielestä se häiritsee jos joku itse kantaa omat läskinsä ja ostaa omilla rahoilla ruuat jne...Katsos kun minun tieetääkseni myös läskit saavat rahaa samallalailla kun muutkin!Hauskaa ,oot varmaan itse muka kaunis!?:) Joo mää oon oikee missi ja keijukainen hih,hih pienen pieni transu joka tykkää naisten vaatteista ha,hah,hah,hah!! Niin onhan se helppoa myös kirjottaa että sitä itse on joku raitis ja ei tupakoiva ihminen! hmm, oletkohan kuitenkaan?

maailmassasi eroaa, kun sanot "Kait sitten joittenkin mielestä se häiritsee jos joku itse kantaa omat läskinsä ja ostaa omilla rahoilla ruuat"

Jos vaikkapa alkoholisti maksaa omat juomansa tai tupakoitsija ostaa omat tupakkansa. Miten se sinua liikuttaa? Eikö jokaisella kuitenkin ole oikeus laittaa rahansa alkoholiin/tupakkaan ainakin niin kauan kuin nämä ovat laillisia ostaa? Itse en ainakaan ala moralisoimaan tuon perusteella.

Sanoinkin tuossa jossain välissä, että kieltäisivät ennemmin koko paheen (tupakka/alkoholi). Mutta mistä otettaisiin sitten nämä veroeurot, jotka näistä jäisi valtiolle tulematta. Tämä oli koko pointtini jos viitsit ymmärtää.

Sanotaan, että kauneus on katsojan silmissä. En pidä itseäni kovinkaan kauniina, mut kyllä sit kai, kun hyllyllä on muutama palkinto ja tästä ei sit enempää.

• on aivan
        oo vielä kirjoitti:

varmasti lihapulla. Vyötärö kuin päiväntasaaja. Vyön jos suoristais, niin siitä saisi tien kuuhun.

Lukekaa vaikka tarkkaan niin huomaatte saman.

• lihapullista?
        on aivan kirjoitti:

varmasti lihapulla. Vyötärö kuin päiväntasaaja. Vyön jos suoristais, niin siitä saisi tien kuuhun.

Lukekaa vaikka tarkkaan niin huomaatte saman.

Minä olen ihan sivullinen tähän keskusteluun, mutta? Tää kirjoittaja on aivan varmasti lihapulla, oliko hän, se edellinen, vai sitä edellinen, vai olenko se minä.
        Tarkoittiko tuo lukeminen minuakin?
        Vastaan kuitenkin.

• Arpoja

Minusta viinaksia ja kaljaa pitäisi saada 24h/vrk mutta niissä pitäisi olla lailla määrättynä, että olis vaikkapa joka viidennessäkymmenennessä kaljapullossa ja joka kymmenennessä viinapullossa kunnon tujaus risiiniöljyä seassa. Tulis vähän pelijännitystä illanistujaisiin.

• chattiin

typerykset.

• totta puhut!

Alkohin käyttö minunkin lähipiirissä on huolestuttavaa joten ei olisi ollenkaan paha vaikka sitä saisi ruveta myymään vasta myöhemmin!

• ei tippaakaan

Alkoholi vie yhä enemmän työikäisiä ihmisiä hautaan. Viime vuonna alkoholi nousi 15-64-vuotiaiden miesten yleisimmäksi kuolinsyyksi ohi sepelvaltimotaudin. Työikäisten miesten alkoholikuolemat ovat lisääntyneet lähes kolmanneksella muutamassa vuodessa, ja naisten osalta luku on kaksinkertaistunut vuosikymmenessä. Ei todellakaan ole ihme että Suomi on juopottelun ja humalahakuisen juomisen maailmanmestari (ehkä Venäjä menee ohi). Enemmistö kansasta kun suhtautuu asiaan (siis yleiseen juopotteluun) joko huvittuneena, hyväksvää myötätuntoa osoittaen, tai vetoaa ao ihmisten epätoivoiseen asemaan - ja oikeutukseen olla retku. Kun tilaisuus tulee, vedetään itse lärvit ja ollaan niin suomalaisia - perussuomalaisia.Ihmisten pitäisi oppia kantamaan vastuu omista toimista. Kun elämä kohtelee kaltoin, pitää yrittää uudelleen, ja aina vaan uudelleen. Me aikuiset olemme esimerkki lapsille, niin tapakäyttäytymisen kuin asenteiden osalta.

• ojoof

Eipä tuossa alkoholin myyntiajan rajoittamisessa ole mitään järkeä kun sitä voi ostaa kerralla enemmän ettei tarvi heti aamusta mennä ostoksille.

• Sivistynyt?

Aikani seurasin tätä keskustelua ja sanompa samaa kuin edellinenkin. Minunkin tulee ostettua aina liikaa viinaa, sitten onkin mukavampaa kun voi illalla maistaa pikkuisen myös huomisen annoksesta, muisti vaan pätkii välillä aamuisin. Mutta pätkiihän se vanhuksillakin ja varmaan muillakin? Viinaa pitäisi saada ostaa vrk.n ympäri niinkuin Ameriikassa, tosi alkoholistit kuolisivat nopeammin meidän kunnon ihmisten silmistä. *hik* Nyt tulee aamupaska *brrrrb*

• et muuta
        Sivistynyt? kirjoitti:

Aikani seurasin tätä keskustelua ja sanompa samaa kuin edellinenkin. Minunkin tulee ostettua aina liikaa viinaa, sitten onkin mukavampaa kun voi illalla maistaa pikkuisen myös huomisen annoksesta, muisti vaan pätkii välillä aamuisin. Mutta pätkiihän se vanhuksillakin ja varmaan muillakin? Viinaa pitäisi saada ostaa vrk.n ympäri niinkuin Ameriikassa, tosi alkoholistit kuolisivat nopeammin meidän kunnon ihmisten silmistä. *hik* Nyt tulee aamupaska *brrrrb*

sinne ihannemaahan amerikkaan niin oils taas yks juoppo vähemmän meillä täällä suomessa

• Myynti...

Keskikaljapullon hinnaks 30€, kossupullo 170€, tupakka-askille 50€.
      Ainakin pikkasen vähenis haitat.
      Väkevät viinat, siis tisleet vois samantien kieltää kokonaan.

• eurot

että tätä maata sitten pyöritettäisiin, kun veroeurot tippuis aika lailla. Ja itse en käytä mitään huumaavia aineita, en edes kahvia.

• viikon kaljat

Minusta riittää aukioloajaksi vaikka kerran pari viikossa, pitäähän sitä hallita juomatapojaan, että kykenee ajattelemaan kaljan juontia ja tarvetta edeltäpäin.
      Kerralla viikon tarpeet, jos ei jaksa kantaa, ei ole tarvis myöskään juoda.

• neuvoa-antavat

POIS TEHOYHTEISKUNTA!
        Mielestäni alkoholipitoiset juomat pitäisi jakaa omakustannushintaan, silloinhan kaikki olisivat senverran rapulaisia ja väsyneitä, että työtäkin riittäisi paremmin kaikille.
        Ei myöskään tuloerot ja köyhyys kasvaisi, minäkin sopivasti ottaneena tarjoilen kaikille kavereille.
        Kun on pienessä sieväsessä, niin sitä on kuin Euroopan omistaja.
        OTETAANKO NEUVOA ANTAVAT?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe