Hullu?

SnoWanGeLa

Mäki aattelin nyt kirjottaa tänne ongelmastani..
Eli joku 3kk sitten aloin käyttäytyä juotuani todella aggressiivisesti.Eli käyttäydyin vaarallisesti ympäristöä ja itseäni kohtaan.Vaikka olisin juonut vain vähän mitkään asiat ei kiinnosta. En vastaa puhelimeeni ja kaikki kavereista äitiini etsivät hulluna huolesta minua.Jotenkin kännissä jos mulla on hauskaa haluun elää sitä hetkeä eikä seuraavan päivän seuraukset kiinnosta. Ja tosta aggressiivisuudesta vielää..Oon saanu todella pahaa tuhoa aikaan ja joutunut jopa poliisiasemalle ulkomailla käytökseni takia. Tätä ongelmaa ei ollut kuitenkaan esim. vuosi sitten vaikka olisin juonut kuinka paljon oli kiltti pieni enkeli kännissä...Mikä mättää? Tekeekö viina mut hulluks?Hjelp!

14

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cats

      Juoppohullu vaan

      • tulee..

        ...agressiivisiksi kun juo. Enpä tiedä syytä siihen, mutta ei siinä auta kuin OLLA JUOMATTA!


      • pröööt
        tulee.. kirjoitti:

        ...agressiivisiksi kun juo. Enpä tiedä syytä siihen, mutta ei siinä auta kuin OLLA JUOMATTA!

        Kostonosto.


    • Madmax

      Paljonkohan olet tenutellut viimeaikoina? Neuvoisin ehdottamasti vähentämään juontikertoja ja määriä. Mulla oli joskus saman tyylinen ongelma. Olin silloin about 18-20 vuotta, nyt jo reippaasti vanhempi. Alkoholi laukaisee sussa jonkunlaisen "psykoosin". Mulla tuo lähti itsellään pois samalla, kun tajusin vähentää.

      Joku sanoo, että se olisi juppohulluutta, mutta sillä on hieman toisenlainen määritelmä.

      Voit katsoa: www.google.fi hakusanalla "juoppohulluus"

      • ---

        sekoaa oikein kunnolla. nuorempana kaverit tappeli aika ahkeraan toistensa ja tuntemattomien kanssa. vanhemmitenkin varmaan tekis samaa jos jaksaisivat vielä lähteä liikenteeseen. muutama alko kuvitteleenkin kaikenlaista.
        tuskin ne kaikki siitä viinasta vaan ehkä toi seurakin teki tyhmäksi joukkoihin liittyvän sananlaskun mukaan.
        psykoosi on syystä lainausmerkeissä, se tarkoittaa tilaa jossa suunnilleen et tiedä kuka olet. tosin lääkäri antaa siitä diagnoosin aivan kelle vain joka tuodaan tohtorin eteen joten suurin osa diagnooseista on tahallisen vääriä.


    • Neuvo!

      Poltappas vaik jointti ja zekkaa et tekeekö se susta agressiivisen hirviön!

      Muista kummiski et siinäki o kohtuus kaikessa!

      Viina tappaa ihmisen lopulta!

      • Alkoholic

        Näinhän siinä käy lopulta, mut kun se tapahtuu niin hitaasti, että on monet masennukeset sun muut ensin.
        Ja kun odottelee sitä, että viina tappaa sut, niin joku päivä sattaa käydä niin et sä tapat jonkun viinapäissäs ja sithän se elämä vasta juhlaa on. Mut ei auta, täytyy näytellä kovaa jätkää vaan hamaan loppuun asti.


      • omainen
        Alkoholic kirjoitti:

        Näinhän siinä käy lopulta, mut kun se tapahtuu niin hitaasti, että on monet masennukeset sun muut ensin.
        Ja kun odottelee sitä, että viina tappaa sut, niin joku päivä sattaa käydä niin et sä tapat jonkun viinapäissäs ja sithän se elämä vasta juhlaa on. Mut ei auta, täytyy näytellä kovaa jätkää vaan hamaan loppuun asti.

        Kaikkein vaikeinta on aggressiivisesti käyttäytyvän alkoholiongelmaisen lähiomaisilla. Kun ei tiedä kumman puolesta pitäs pelätä enemmän: että ongelmainen vahingoittaa itseään vai että hän vahingoittaa muita. Jos on sekä alkoholiriippuvuus että mielisairaus niin nehän vauhdittavat toisiaan. KAIKKEIN PAHINTA ON SE JOS ONGELMAINEN EI ITSE YMMÄRRÄ TILAANSA!


      • Alkoholic
        omainen kirjoitti:

        Kaikkein vaikeinta on aggressiivisesti käyttäytyvän alkoholiongelmaisen lähiomaisilla. Kun ei tiedä kumman puolesta pitäs pelätä enemmän: että ongelmainen vahingoittaa itseään vai että hän vahingoittaa muita. Jos on sekä alkoholiriippuvuus että mielisairaus niin nehän vauhdittavat toisiaan. KAIKKEIN PAHINTA ON SE JOS ONGELMAINEN EI ITSE YMMÄRRÄ TILAANSA!

        Ongelmainen ei ehkä itse tajua liiallista alkoholin käyttöään ennenkuin todella myöhäisessä vaiheessa. Ainakin Suomessa on tapana vähätellä alkoholin käyttöä. Runsaasti alkoholia käyttävän kuulee useasti sanovan, että se ja se juo paljon enemmän kuin minä. Totta on, että aina jos haluaa oikein etsiä, löytyy joku joka käyttää vielä enemmän.Liiallinen alkoholin käyttö todellakin vaikuttaa mieleen ja johtaa usein ainakin lievään mielisairauteen ja ajatus vääristymiin.


    • terve

      Monesti unohdetaan että Alkoholismi on sinänsä jo mielisairaus.
      Jatkuva käyttö rasittaa aivoja,on harhakuvitelmia, ja sekavuustilat sekä muistihäiriöt vain lisääntyvät. Jos jostain ruuasta tulisi samaan tilaan kuin viinasta,tai saisi rapulan..ei ikinä moista suuhunsa toisten laittaisi.
      Mutta alkoholisti toistaa jatkuvasti virheensä.

      ps. Juoppona voin sanoa että, on niitä hauskojakin retkijä ja hetkiä vietetty.

    • Idiootit uikuttaneet jo vuodesta 2003. Jos viina on ongelma älä juo sitä. Eikai se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

      • rumpali-rami

        Niinpä. Ongelmaksi viina muodostuu vasta kun se loppuu.


      • Haukann

        Minulla ei ole juomisongelmaa. Kaikki on juotu mitä olen ostanutkin. Näin sanoin työterveyshuollossa.


    • saakonukkuaedesens

      Delirium Tremens.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe