Hullu?

SnoWanGeLa

Mäki aattelin nyt kirjottaa tänne ongelmastani..
Eli joku 3kk sitten aloin käyttäytyä juotuani todella aggressiivisesti.Eli käyttäydyin vaarallisesti ympäristöä ja itseäni kohtaan.Vaikka olisin juonut vain vähän mitkään asiat ei kiinnosta. En vastaa puhelimeeni ja kaikki kavereista äitiini etsivät hulluna huolesta minua.Jotenkin kännissä jos mulla on hauskaa haluun elää sitä hetkeä eikä seuraavan päivän seuraukset kiinnosta. Ja tosta aggressiivisuudesta vielää..Oon saanu todella pahaa tuhoa aikaan ja joutunut jopa poliisiasemalle ulkomailla käytökseni takia. Tätä ongelmaa ei ollut kuitenkaan esim. vuosi sitten vaikka olisin juonut kuinka paljon oli kiltti pieni enkeli kännissä...Mikä mättää? Tekeekö viina mut hulluks?Hjelp!

14

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cats

Juoppohullu vaan

• tulee..

...agressiivisiksi kun juo. Enpä tiedä syytä siihen, mutta ei siinä auta kuin OLLA JUOMATTA!

• pröööt
        tulee.. kirjoitti:

...agressiivisiksi kun juo. Enpä tiedä syytä siihen, mutta ei siinä auta kuin OLLA JUOMATTA!

Kostonosto.

• Madmax

Paljonkohan olet tenutellut viimeaikoina? Neuvoisin ehdottamasti vähentämään juontikertoja ja määriä. Mulla oli joskus saman tyylinen ongelma. Olin silloin about 18-20 vuotta, nyt jo reippaasti vanhempi. Alkoholi laukaisee sussa jonkunlaisen "psykoosin". Mulla tuo lähti itsellään pois samalla, kun tajusin vähentää.

Joku sanoo, että se olisi juppohulluutta, mutta sillä on hieman toisenlainen määritelmä.

Voit katsoa: www.google.fi hakusanalla "juoppohulluus"

• ---

sekoaa oikein kunnolla. nuorempana kaverit tappeli aika ahkeraan toistensa ja tuntemattomien kanssa. vanhemmitenkin varmaan tekis samaa jos jaksaisivat vielä lähteä liikenteeseen. muutama alko kuvitteleenkin kaikenlaista.
        tuskin ne kaikki siitä viinasta vaan ehkä toi seurakin teki tyhmäksi joukkoihin liittyvän sananlaskun mukaan.
        psykoosi on syystä lainausmerkeissä, se tarkoittaa tilaa jossa suunnilleen et tiedä kuka olet. tosin lääkäri antaa siitä diagnoosin aivan kelle vain joka tuodaan tohtorin eteen joten suurin osa diagnooseista on tahallisen vääriä.

• Neuvo!

Poltappas vaik jointti ja zekkaa et tekeekö se susta agressiivisen hirviön!

Muista kummiski et siinäki o kohtuus kaikessa!

Viina tappaa ihmisen lopulta!

• Alkoholic

Näinhän siinä käy lopulta, mut kun se tapahtuu niin hitaasti, että on monet masennukeset sun muut ensin.
        Ja kun odottelee sitä, että viina tappaa sut, niin joku päivä sattaa käydä niin et sä tapat jonkun viinapäissäs ja sithän se elämä vasta juhlaa on. Mut ei auta, täytyy näytellä kovaa jätkää vaan hamaan loppuun asti.

• omainen
        Alkoholic kirjoitti:

Näinhän siinä käy lopulta, mut kun se tapahtuu niin hitaasti, että on monet masennukeset sun muut ensin.
        Ja kun odottelee sitä, että viina tappaa sut, niin joku päivä sattaa käydä niin et sä tapat jonkun viinapäissäs ja sithän se elämä vasta juhlaa on. Mut ei auta, täytyy näytellä kovaa jätkää vaan hamaan loppuun asti.

Kaikkein vaikeinta on aggressiivisesti käyttäytyvän alkoholiongelmaisen lähiomaisilla. Kun ei tiedä kumman puolesta pitäs pelätä enemmän: että ongelmainen vahingoittaa itseään vai että hän vahingoittaa muita. Jos on sekä alkoholiriippuvuus että mielisairaus niin nehän vauhdittavat toisiaan. KAIKKEIN PAHINTA ON SE JOS ONGELMAINEN EI ITSE YMMÄRRÄ TILAANSA!

• Alkoholic
        omainen kirjoitti:

Kaikkein vaikeinta on aggressiivisesti käyttäytyvän alkoholiongelmaisen lähiomaisilla. Kun ei tiedä kumman puolesta pitäs pelätä enemmän: että ongelmainen vahingoittaa itseään vai että hän vahingoittaa muita. Jos on sekä alkoholiriippuvuus että mielisairaus niin nehän vauhdittavat toisiaan. KAIKKEIN PAHINTA ON SE JOS ONGELMAINEN EI ITSE YMMÄRRÄ TILAANSA!

Ongelmainen ei ehkä itse tajua liiallista alkoholin käyttöään ennenkuin todella myöhäisessä vaiheessa. Ainakin Suomessa on tapana vähätellä alkoholin käyttöä. Runsaasti alkoholia käyttävän kuulee useasti sanovan, että se ja se juo paljon enemmän kuin minä. Totta on, että aina jos haluaa oikein etsiä, löytyy joku joka käyttää vielä enemmän.Liiallinen alkoholin käyttö todellakin vaikuttaa mieleen ja johtaa usein ainakin lievään mielisairauteen ja ajatus vääristymiin.

• terve

Monesti unohdetaan että Alkoholismi on sinänsä jo mielisairaus.
      Jatkuva käyttö rasittaa aivoja,on harhakuvitelmia, ja sekavuustilat sekä muistihäiriöt vain lisääntyvät. Jos jostain ruuasta tulisi samaan tilaan kuin viinasta,tai saisi rapulan..ei ikinä moista suuhunsa toisten laittaisi.
      Mutta alkoholisti toistaa jatkuvasti virheensä.

ps. Juoppona voin sanoa että, on niitä hauskojakin retkijä ja hetkiä vietetty.

• Idiootit uikuttaneet jo vuodesta 2003. Jos viina on ongelma älä juo sitä. Eikai se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

• rumpali-rami

Niinpä. Ongelmaksi viina muodostuu vasta kun se loppuu.

• Haukann

Minulla ei ole juomisongelmaa. Kaikki on juotu mitä olen ostanutkin. Näin sanoin työterveyshuollossa.

• saakonukkuaedesens

Delirium Tremens.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe