Hei! olisin kiinnostunut lähtemään kielikouluun Maltalle ensi syksynä, erityisesti tämän elanguestin kautta. Kuitenkin tästä yhtiöstä en ole aikaisemmin mitään kuullut, joten olisi kiva kuulla muilta kuinka homma on toiminut. En myöskään saanut sivuilta selvää majoituksen hinnasta, kuuluuko se nuihin viikkohintoihin? :P
Tiedän, että tuossa hieman alempana oli nuista kielikouluista juttua, mutta haluasisin tietoa erityisesi tästä yhtiöstä :)
Elanguest- kielikoulu
3
518
Vastaukset
- Elnaguestilla
Olin viime vuoden toukokuussa elanguestin kautta Maltalla neljä viikkoa. Itse ainakin voin suositella yhtiötä. Opettajat oli mukavia ja oppitunnit asiallisia. Itse yövyin isäntäperheessä, mikä oli hyvä kokemus. Muistaakseni majoitus ei kuulunut viikkohintaan. Isäntäperheessä se taisi olla 22 euron paikka/yö (sisälsi aamiaisen ja runsaan päivällisen. Asuntoloissa halvempaa.
- vielä kysymys
Oliko siellä mitään järjestettyjä esim viikonloppuretkiä tai muuta vastaavaa järjestettyä ohjelmaa? :)
- kysymykseen :)
vielä kysymys kirjoitti:
Oliko siellä mitään järjestettyjä esim viikonloppuretkiä tai muuta vastaavaa järjestettyä ohjelmaa? :)
Joka viikolle oli maanantaina koulun ilmoitustaulun läheisyydestä saatavilla ohjelmaa. Joka päivälle oli jotain pientä ohjelmaa ja viikonlopuille pitempiä retkiä. Toki niistä piti aina maksaa erikseen, mutta ei ne hinnat mitään hirveitä olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162