Elanguest- kielikoulu

kiinnostunut :P

Hei! olisin kiinnostunut lähtemään kielikouluun Maltalle ensi syksynä, erityisesti tämän elanguestin kautta. Kuitenkin tästä yhtiöstä en ole aikaisemmin mitään kuullut, joten olisi kiva kuulla muilta kuinka homma on toiminut. En myöskään saanut sivuilta selvää majoituksen hinnasta, kuuluuko se nuihin viikkohintoihin? :P

Tiedän, että tuossa hieman alempana oli nuista kielikouluista juttua, mutta haluasisin tietoa erityisesi tästä yhtiöstä :)

3

564

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elnaguestilla

Olin viime vuoden toukokuussa elanguestin kautta Maltalla neljä viikkoa. Itse ainakin voin suositella yhtiötä. Opettajat oli mukavia ja oppitunnit asiallisia. Itse yövyin isäntäperheessä, mikä oli hyvä kokemus. Muistaakseni majoitus ei kuulunut viikkohintaan. Isäntäperheessä se taisi olla 22 euron paikka/yö (sisälsi aamiaisen ja runsaan päivällisen. Asuntoloissa halvempaa.

• vielä kysymys

Oliko siellä mitään järjestettyjä esim viikonloppuretkiä tai muuta vastaavaa järjestettyä ohjelmaa? :)

• kysymykseen :)
        vielä kysymys kirjoitti:

Oliko siellä mitään järjestettyjä esim viikonloppuretkiä tai muuta vastaavaa järjestettyä ohjelmaa? :)

Joka viikolle oli maanantaina koulun ilmoitustaulun läheisyydestä saatavilla ohjelmaa. Joka päivälle oli jotain pientä ohjelmaa ja viikonlopuille pitempiä retkiä. Toki niistä piti aina maksaa erikseen, mutta ei ne hinnat mitään hirveitä olleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1120
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1110
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      581
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      481
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      468
    7. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      438
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä