Onko kalat äitinä hyvä?

huonot kokemukset

Mun äitini ei koskaan ole edes välittänyt
lapsistaan.Meidän lasten on täytynyt, hoitaa kaikki asiat.Äiti on lukenut romaaneja,ja on mukamas kovakin taiteilija.

8

1813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomasin

Et ole kotona saannut huomiota niin pitää nyt hakea sitä Suomi24:sta. Koeta pärjätä ongelmiesi kanssa.

• nyt hermostu

kalavalehan se vain oli.
        Tosiasiahan on vain se, että kalalla ei hermot
        pidä.Se on tutkittu juttu.

-kalanainen-

• jaa

vaikee sanoa mitä oma lapsi aikuisena sanoo. Itse ainakin tykkään olla kotona, ja harvemmin siellä tulee oltua ilman että mitään tekisi.

• sinnuu pientä

ihan ite opit peffas pyyhki, hyvä, hyvä.
        Jouduitko hakee mutsille kirjastosta kirjoja, siivomaan huoneen, käymään kaupassa, koulussa ym.
        Toivottavasti olet toipunut karmeista kokemuksista ja omat lapses ei oo joutunu hoitaa mitään asioita.

• kulta-kalatar

erittäin hyvin kasvattamaan lapset maailmaan.

• mullakin

Ei ollut äiti kiltti muutakuin juovuksissa.Silloin saatiin rahaa ja karkkeja mutta annas kun selvisi,piti olla hiljaa kuin hiiri koko päivän omassa huoneessa tai ulkona.Ei laittanu ruokaa,itse söi kyllä.Neuvoi kyllä miten makarooneja keitettiin, joten opin jo nuorena laittamaan jonkunlaista syömistä itselleni sekä pikkuveljelleni.Siivottiinkin joskus veljeni kanssa, äiti ei koskaan,ei kyllä käskenyt meidänkään siivota.Ja hän löi.

• kala-äiti

Hyvä, hyvä!!! Eihän teistä olisi koskaan tullut mitään, jos ei lapsena olisi kasvatettu!! Et oo edes tainnu raukka tajuta, että ilman äitiäsi et osaisi siivota, laittaa ruokaa yms. vaan olisit "heti-kaikki-tänne-mulle-nyt" -tyyppinen sosiaalipummi!!! Ja kuka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee!! Hyvä kala-äitit! Hyvää äitienpäivää!!

• Itse olen kalat kolmannessa sukupolvessa, ja olen kyllä ihan tyytyväinen kalat äitinä olemiseen. Ei tartte aina olla valivalivali jos ei suju kotona hyvin, jokainen kalat, saati mikä muu tahansa horoskooppi on yksilöllinen ja sillein heitä pitää kohdellakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72