Mitä sensuroitavaa??!!?!?!?

Pasi H.

Oli mun edellises viestis jossa kyselin tykkääkö joku kari tapion lisäx paavo&zephyristä? Jumaliste!

10

1291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Ei Karista saa puhuu(kirjottaa) pahaa, sehän on vanha ja sairas..
      Mutta kyllä esim. Kirkasta saa edelleen puhuu pahaa vaikka on haudassa.
      Ei käsitä.......

    • sssssssss

      Tän palstan tarkoitus on ilmeisesti olla kuollut. Täältä katoaa lähes kaikki kirjoitukset, vaikka olisi kuinka asiallisia. Ylläpidolla vissiin vähän tekemisen puutetta, kun ei keksi muuta tekemistä, kuin poistaa kirjoituksia.

      • törkytekstejä

        Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos musiikkimakusi on erilaista, niin miksi ylipäätään "puuhastelet" törkykirjoituksin tällä palstalla? Muut harrastukset ilmeisesti vähissä?


      • joistakin ei.
        törkytekstejä kirjoitti:

        Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos musiikkimakusi on erilaista, niin miksi ylipäätään "puuhastelet" törkykirjoituksin tällä palstalla? Muut harrastukset ilmeisesti vähissä?

        oletko lukenut esimerkiksi Kirkan ja T.Kansan palstoja ja mitä törkeyksiä niissä on? Eikä viestit poistu.


      • ole joo joo
        törkytekstejä kirjoitti:

        Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos musiikkimakusi on erilaista, niin miksi ylipäätään "puuhastelet" törkykirjoituksin tällä palstalla? Muut harrastukset ilmeisesti vähissä?

        Ei siinä viestissä ollut mitään asiatonta josta alunperin on kyse. "Törkykirjoitukset"höpöhöpö, tottakai sellaiset pitää poistaa mutta kun ei saa edes asiallisesti arvioida artistia niin se menee jo hyvän maun ulkopuolelle.


      • Pasi H.
        ole joo joo kirjoitti:

        Ei siinä viestissä ollut mitään asiatonta josta alunperin on kyse. "Törkykirjoitukset"höpöhöpö, tottakai sellaiset pitää poistaa mutta kun ei saa edes asiallisesti arvioida artistia niin se menee jo hyvän maun ulkopuolelle.

        Niin, en todellakaa edes arvostellu kari tapioo enkä ketään muutakaan. Kysyin vaan et tykkääkö kukaan täällä zephyristä ja sanoin että mä tykkään siitä ja myöskin kari tapiosta. Ei muuta. Ja se poistettiin. Siksi ihmettelen ja toivoisin vastausta!


      • just...
        törkytekstejä kirjoitti:

        Makuasioista ei kannata kiistellä. Jos musiikkimakusi on erilaista, niin miksi ylipäätään "puuhastelet" törkykirjoituksin tällä palstalla? Muut harrastukset ilmeisesti vähissä?

        Tässä nyt ei ollut kyse mistään makuasioista. On vaan mielestäni ihan turha palsta tämä, kun asioista ei voi keskustella, vaan lähes kaikki kirjoitukset lentää bittiavaruuteen alta aikayksikön. Ainoastaan "kävin Karin keikalla ja sain siltä melkein nimmarin"- tyyppiset postaukset tuntuvat säilyvän täällä. Ketä tämä oikein palveleee? Mun mielestä off-topicointi on aika syvältä, mutta jos kyseisestä artistista haluaaa keskustella, niin ainoa tapa tällä foorumilla tuntuu olevan siirtää keskustelu alueille, joihin se ei kuulu. Klabbia vastaan mulla ei ole mitään.


      • Rhanna
        just... kirjoitti:

        Tässä nyt ei ollut kyse mistään makuasioista. On vaan mielestäni ihan turha palsta tämä, kun asioista ei voi keskustella, vaan lähes kaikki kirjoitukset lentää bittiavaruuteen alta aikayksikön. Ainoastaan "kävin Karin keikalla ja sain siltä melkein nimmarin"- tyyppiset postaukset tuntuvat säilyvän täällä. Ketä tämä oikein palveleee? Mun mielestä off-topicointi on aika syvältä, mutta jos kyseisestä artistista haluaaa keskustella, niin ainoa tapa tällä foorumilla tuntuu olevan siirtää keskustelu alueille, joihin se ei kuulu. Klabbia vastaan mulla ei ole mitään.

        Siirsin viestin tuonne yleistä iskelmämusiikista osioon, jossa se toivottavasti saa aikaan enemmän keskustelua...
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000025666187


      • woudy

    • ZZ|ZZ

      oikeisiin osoitteisiin?

      Täällä pamlataan Karista. Ei mistää zephyreistä vaikka Karin poika siinä skulaskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe