ootte te kaikki hoitoja saavat,täällä vain jo parantuneet!
missä
16
1046
Vastaukset
- Marianneta
huomenta kyllä täällä hoitoja saaviakin on paikalla...toinen taxower takana.
- vatsa kipeä ?
MInulla on joka päivä.Olen ottanut Somacia,ei auta,ja vapisuttaa kovasti.
- mikä lääke
Onko tuo taxower jokin samantapainen syto kuin taxotere? Vai tuliko vain kirjoitusvirhe?
- Marianneta
vatsa kipeä ? kirjoitti:
MInulla on joka päivä.Olen ottanut Somacia,ei auta,ja vapisuttaa kovasti.
pikkusen on vatsa ollut kipeä mutta ei haittaavasti.
- Marianneta
mikä lääke kirjoitti:
Onko tuo taxower jokin samantapainen syto kuin taxotere? Vai tuliko vain kirjoitusvirhe?
sama mömmö sen on sorry pien kirjotusvirhe.
- ollaan,
Taxoa olen saanut 2 kertaa,vapun jälkeen kolmannen kerran.Onko sinulla ensimmäinen kerta ?
- kaksi kertaa takana
Minä Saan myös kolmannen taxoteren huomenna, jos veriarvot kunnossa. Ekasta hoidosta sain kaikki sivuoireet sepsistä myöten, mutta toisen kanssa pääsin helpommalla. Tuon suolentoiminnan kanssa on ongelmia. Se on suurin tällä hetkellä. Saan myös Herceptin-täsmälääkettä, koska minulla oli myös HER-2 -positiivisuus.
- en tiedä
kaksi kertaa takana kirjoitti:
Minä Saan myös kolmannen taxoteren huomenna, jos veriarvot kunnossa. Ekasta hoidosta sain kaikki sivuoireet sepsistä myöten, mutta toisen kanssa pääsin helpommalla. Tuon suolentoiminnan kanssa on ongelmia. Se on suurin tällä hetkellä. Saan myös Herceptin-täsmälääkettä, koska minulla oli myös HER-2 -positiivisuus.
tämä Herceptin-täsmälääke annetaan? Tiuutuksenako,kuin kauan se tiputus kestää? .annetaanko vasta sytojen jälkeen?
- on tullut aikalailla
sivuoireita.Vatsaa polttaa,ripulia,ihottumaa,suu tulehtunut.Vapun jälkeen tulee kolmas tiputus.
- kaksi kertaa takana
en tiedä kirjoitti:
tämä Herceptin-täsmälääke annetaan? Tiuutuksenako,kuin kauan se tiputus kestää? .annetaanko vasta sytojen jälkeen?
Minulle Herceptin annetaan samana päivänä kuin Taxotere ja myös tiputuksena, joka kestää 1 1/2 tuntia. Herceptin annetaan aina ensimmäisenä ja sitten tulee Taxotere. Eli yhteensä 2 1/2 tuntia olen aina tiputuksessa. Siitä Herceptinistä ei ole tullut mitään sivuoireita. Sydämen gammakuvaus ja ultraääni tehdään joko ennen hoidon aloitusta tai sitten hoitojen välillä niin kuin minulle tehtin. Onneksi sydän oli terve. Harvinaisissa tapauksiss se saattaa aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa.
Minä saan siis Herceptiniä kolme kertaa, mutta joillekin se annetaan 9 viikon aikana 9 kertaa, mutta silloin tiputus kestää vain puolisen tuntia kerrallaan. Eli kai siinä samat määrät tulee annettua ja samat tehot. Näin ainakin vakuutetaan. Tiedä sitten. - avun saanut
on tullut aikalailla kirjoitti:
sivuoireita.Vatsaa polttaa,ripulia,ihottumaa,suu tulehtunut.Vapun jälkeen tulee kolmas tiputus.
Minulla auttoi närästykseen ja vatsan poltteluun Nexium 40 mg, joka on reseptilääke. Otan sitä jo tiputusaamuna ja sitten noin viikon verran joka aamu ennen ruokailua. On auttanut hyvin. Ei ole ollut mitään oireita. Myöskään suun limakalvo-oireita en ole saanut. siihen on auttanut suun purskuttelu soodavesi-liuoksella ja Bepanthen-imeskelytabelttien imeskely. Vielä kun löytäisi hyvän avun tuohon ummetukseen.
On olemassa paljon hyviä lääkkeitä, jotka ainakin minua auttaneet. Vähän kalliitahan nuo lääkkeet on, mutta mieluimmin sitä lompakon nyöriä aukaisee, kun kärsii kaiken maailman vaivoista.
Toivon kaikille hoidoissa kävijöille mahdollisimman oireettomia päiviä. - Nexium lääkitys,
avun saanut kirjoitti:
Minulla auttoi närästykseen ja vatsan poltteluun Nexium 40 mg, joka on reseptilääke. Otan sitä jo tiputusaamuna ja sitten noin viikon verran joka aamu ennen ruokailua. On auttanut hyvin. Ei ole ollut mitään oireita. Myöskään suun limakalvo-oireita en ole saanut. siihen on auttanut suun purskuttelu soodavesi-liuoksella ja Bepanthen-imeskelytabelttien imeskely. Vielä kun löytäisi hyvän avun tuohon ummetukseen.
On olemassa paljon hyviä lääkkeitä, jotka ainakin minua auttaneet. Vähän kalliitahan nuo lääkkeet on, mutta mieluimmin sitä lompakon nyöriä aukaisee, kun kärsii kaiken maailman vaivoista.
Toivon kaikille hoidoissa kävijöille mahdollisimman oireettomia päiviä.muttei auta.Vatsa löysällä,ja polttaa koko ajan.Täytyy viikon kuluttua kysyä lääkäriltä
- kevätmielinen
Nexium lääkitys, kirjoitti:
muttei auta.Vatsa löysällä,ja polttaa koko ajan.Täytyy viikon kuluttua kysyä lääkäriltä
ja muutenkin vatsa toimii. Syön myös reilun viikon vatsansuojalääkkeitä tiputuksen jälkeen, silti väliin korventaa ruokatorvea.
Taas olen lämpöillyt perjantaista asti, tai tänään ei ole enää lämpöä ollut, mutta on muuten aivan vetku olo. Neuropenia vaivaa, toivottavasti huomenna on jo veriarvot nousussa ja pirteämpi fiilis. Viikonloppu meni harrastusleirillä vaikka väsyttikin, mutta nyt sitten kotona ollessa on ollut oikein lorvi päivä, on sekä roppa että pää ihan töötissä.
No, onneksi tämäkin menee jossain vaiheessa ohi. Täytyy vain koittaa pitää fiilistä korkealla. Ja enää yksi taxo, jess! - että olisi edes
kevätmielinen kirjoitti:
ja muutenkin vatsa toimii. Syön myös reilun viikon vatsansuojalääkkeitä tiputuksen jälkeen, silti väliin korventaa ruokatorvea.
Taas olen lämpöillyt perjantaista asti, tai tänään ei ole enää lämpöä ollut, mutta on muuten aivan vetku olo. Neuropenia vaivaa, toivottavasti huomenna on jo veriarvot nousussa ja pirteämpi fiilis. Viikonloppu meni harrastusleirillä vaikka väsyttikin, mutta nyt sitten kotona ollessa on ollut oikein lorvi päivä, on sekä roppa että pää ihan töötissä.
No, onneksi tämäkin menee jossain vaiheessa ohi. Täytyy vain koittaa pitää fiilistä korkealla. Ja enää yksi taxo, jess!muutamat päivät helpompia ennen seuraavaa tiputusta.Jess vika Taxo vapun jälkeen.Hyvä että sinullakin kuume laskenut.
- ainoako
että olisi edes kirjoitti:
muutamat päivät helpompia ennen seuraavaa tiputusta.Jess vika Taxo vapun jälkeen.Hyvä että sinullakin kuume laskenut.
moni teistä jaksaa käydä töissä hoidoista huolimatta?
- Jaetaan tietomme
Hei, luin kirjoituksesi. Ikävää että on ollut huonoa oloa. Läheiseni saa syöpähoitoa, sytostaattia ja täsmälääkettä. Hän käy magneettihoidossa, josta on paljon apua, mm. se vaikuttaa solujen hapenottokykyyn jne.
Magneettihoidon ansiosta keho kestää paremmin syöpähoidot, veriarvot pysyvät hyvinä jne. Useita kertoja n. kolmen päivän välein. Kirjastosta sain kirjan magneettihoidosta. Se sopii myös esim. migreeniin, levottomiin jalkoihin jne. Tilanteen mukainen hoito. Auttaa paranemaan luunmurtumissa, n. puolta nopeammin. Halusin kertoa tästä, koska kannattaa koettaa kuinka olo paranee. Myös pahoinvointilääkkeillä ja sytostaatilla on merkitys millaista käytetään. Kai kalliimmissa on se hyvä puoli, että ei tule keholle huonoa oloa ja rasitusta. Mutta antaako kunnallisessa hoidossa lääkäri kalliimpia? Täsmälääke on onneksi myös saatavilla yksityisesti. Lääkekatto tulee kai vastaan, kun on ylitetty tuo 627 euroa, niin loput paketit muutamalla eurolla/kpl.
Toivottavsti tieto kulkee ja saamme itsekin samoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1064444Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533274- 841043
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82768Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2397733- 57719
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois194697- 150694
Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/184662Helppo vappubrunssi syntyy näin - Katso reseptit ja ideat!
Perinteiset juhlaherkut tuovat vapputunnelmaa koteihin. Varaa juhlapöytään sekä makeaa että suolaista herkkua. Kuohuvall6649