Netti-TV ei näy

netti-tv?

Fujitsu XP-läppärissä Norman Personal Palomuuri ja Normanin virustorjunta ja käytossä IE- sekä Firefox selaimet. Esim MTV3:n netti-tv ei suostu avautumaan kummallakaan selaimella.
Mikä asetus jarruttaa ja missä?
Ja oon ihan "käsi" näissä asioissa, joten yksinkertaista selitystä tarvitaan...

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiä

tarviiko noissa olla evästeet sallittuna taikka javat. Katos selaimien asetuksia ekaksi ja sitten virustorjunnan/palomuurin lokia josko siellä olisi tietoa.

• netti-tv?

Oon koittanut tutkailla kummankin selaimen asetuksia, pop-upit on päällä. Mitä on javat?
        Virustorjunnan/palomuurin lokeista ei harmainta käsitystä: mistä, miten ja mitä yritän katsoa ja mitä sitten jos löydän jotain (=mitä?)... ???

• ..............................
        netti-tv? kirjoitti:

Oon koittanut tutkailla kummankin selaimen asetuksia, pop-upit on päällä. Mitä on javat?
        Virustorjunnan/palomuurin lokeista ei harmainta käsitystä: mistä, miten ja mitä yritän katsoa ja mitä sitten jos löydän jotain (=mitä?)... ???

- Jos selaimesi pop-up esto on päällä, voit käynnistää Netti-tv:n myös tästä.

Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta (5 tai uudempi) ja Media Player 9 -ohjelmaa. Lisäksi selaimen tulee sallia evästeiden ja Javascriptin käyttö. Perusasetuksillä nämä ovat sallittuja. Voit testata laitteistosi Netti-tv-palvelussa. - Noin lukee siellä. Oletkos mennyt sinne iieellä ja sulla on tarpeeksi uusi Wmp

• 4567
        .............................. kirjoitti:

- Jos selaimesi pop-up esto on päällä, voit käynnistää Netti-tv:n myös tästä.

Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta (5 tai uudempi) ja Media Player 9 -ohjelmaa. Lisäksi selaimen tulee sallia evästeiden ja Javascriptin käyttö. Perusasetuksillä nämä ovat sallittuja. Voit testata laitteistosi Netti-tv-palvelussa. - Noin lukee siellä. Oletkos mennyt sinne iieellä ja sulla on tarpeeksi uusi Wmp

"Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta"

Olen useasti katsellut Maikkarin netti-TV:tä Operalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe