Fujitsu XP-läppärissä Norman Personal Palomuuri ja Normanin virustorjunta ja käytossä IE- sekä Firefox selaimet. Esim MTV3:n netti-tv ei suostu avautumaan kummallakaan selaimella.
Mikä asetus jarruttaa ja missä?
Ja oon ihan "käsi" näissä asioissa, joten yksinkertaista selitystä tarvitaan...
Netti-TV ei näy
4
445
Vastaukset
- tiiä
tarviiko noissa olla evästeet sallittuna taikka javat. Katos selaimien asetuksia ekaksi ja sitten virustorjunnan/palomuurin lokia josko siellä olisi tietoa.
- netti-tv?
Oon koittanut tutkailla kummankin selaimen asetuksia, pop-upit on päällä. Mitä on javat?
Virustorjunnan/palomuurin lokeista ei harmainta käsitystä: mistä, miten ja mitä yritän katsoa ja mitä sitten jos löydän jotain (=mitä?)... ??? - ..............................
netti-tv? kirjoitti:
Oon koittanut tutkailla kummankin selaimen asetuksia, pop-upit on päällä. Mitä on javat?
Virustorjunnan/palomuurin lokeista ei harmainta käsitystä: mistä, miten ja mitä yritän katsoa ja mitä sitten jos löydän jotain (=mitä?)... ???- Jos selaimesi pop-up esto on päällä, voit käynnistää Netti-tv:n myös tästä.
Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta (5 tai uudempi) ja Media Player 9 -ohjelmaa. Lisäksi selaimen tulee sallia evästeiden ja Javascriptin käyttö. Perusasetuksillä nämä ovat sallittuja. Voit testata laitteistosi Netti-tv-palvelussa. - Noin lukee siellä. Oletkos mennyt sinne iieellä ja sulla on tarpeeksi uusi Wmp - 4567
.............................. kirjoitti:
- Jos selaimesi pop-up esto on päällä, voit käynnistää Netti-tv:n myös tästä.
Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta (5 tai uudempi) ja Media Player 9 -ohjelmaa. Lisäksi selaimen tulee sallia evästeiden ja Javascriptin käyttö. Perusasetuksillä nämä ovat sallittuja. Voit testata laitteistosi Netti-tv-palvelussa. - Noin lukee siellä. Oletkos mennyt sinne iieellä ja sulla on tarpeeksi uusi Wmp"Netti-tv:n käyttö edellyttää Windows-käyttöjärjestelmää, Internet Explorer -selainta"
Olen useasti katsellut Maikkarin netti-TV:tä Operalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393