Onko veskarinaiset yleensä pitkävihaisia? Ystäväni suuttui aika pienestä häntä kohdistuneesta arvostelusta. Nyt ei ota yhteyttä ja häntä ei saa kännykällä millään (2 viikkoon) kiinni.
Pitkävihaisuus
9
1817
Vastaukset
- tapailin
yhtä "liimanäppiä", mut just kun yritin tykittää sisään se blokkas mut. Tiedä sit. Kai se on niillä verissä. Suosittelen ennemmin laitahyökkääjää tai paremman puutteessa liberoa.....hih hih............
- pitkävihasia...
....unohdan liiankin helposti. Nytkin piti oikein miettiä viikonloppuna miksi mun pitikään mököttää...ja saatinhan se asia sitten selvitettyä. Koska olen oppinut että kyllä ne sinne sydämen syövereihin kuitenkin jää jollei niitä selvitetä. Mutta jos joku sanoo oikein pistävästi veemäinen pilke silmäkulmassa, sellaista en unohda, mutta ymmärrän taas sellaisen toisen pahanolon purkauksen, jonka vastaanottajaksi sattumoisin joudun. Ne sitten selvitetäänkin pois, otan asian puheeksi ellen ole jo sitä unohtanut. Yleensäkään en sellaisten ihmisten kanssa ole, joilla on tarve pahoittaa toisen mieli eikä osaa purkaa pahaa oloaan lenkkipoluille tms.
- olekaan...
kauniinpikauris kirjoitti:
Niin samoin ajatuksin.....
olen just keskivaiheilla syntynyt.
- kamelia
ainakaan minä ; ) suutahdan kyllä helposti, mutta pitkään en jaksa vihoitella.
- minäkään ole
Kovinkaan pitkävihainen. Suutun kyllä aika voimakkaasti, mutta sitten rauhoitun ja annan anteeksi, kostaminenkin on aika vieras piirre minussa. Ehkä ystäväsi on vaan kiireinen eikä kerkee ottamaan yhteyttä? Ota sinä häneen yhteyttä vielä ja pyydä anteeksi, on tod.näk. Veskarin muistilla unohtanut koko asian, hajamielisii kun ollaan :D
- lastchange
mulla on serkkuna veskarinainen.. no jos sen suututtaa niin yleensä menee muutama vuosi ennenku se alkaa taas puhuu
- -VeskariN-
En tiedä muista, mutta itse olen. Tädin kanssa olleet välit poikki vuodesta -94 alkaen.
Hän vain ylitti silloin rajan, joka lopetti kaiken. Sukulaissuhteenkin. - drrrr
en minä ainakaan ole..unohdan joskus kokonaan että olen ollut edes jollekkin vihainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821254Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301021Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain39969- 63963
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂61812